Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Баласти для розпорядних ламп чи трубок (джерела безперебійного живлення)
Очікувана вартість
244 800,00 UAH
UA-2019-09-06-001407-a b5bf04fdd0fc4eb2a1c9d9c58d07f10e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380445945968 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380445945968
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 16:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 16:11
Початок аукціону: 18 вересня 2019 13:15
Очікувана вартість: 244 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 627
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вартість Договору сплачується протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником та перевірки його працездатності, в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві разом з Актом. Зразок Акту наведено в Додатку №2 до цього Договору. Постачальник надає Покупцю два екземпляри Акту, підписаного та скріпленого печаткою зі своєї сторони, після постачання Обладнання. Покупець повертає Постачальнику підписаний екземпляр Акту протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання Акту від Постачальника, після постачання та перевірки працездатності Обладнання, в разі відсутності зауважень. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:07
Документація дбж.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:34
Дата відповіді: 10 вересня 2019 17:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання 1:
Відповідно до Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентного Обладнання . Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі обладнання, торгова марка або модель якого відрізняється від обладнання, що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
Відповідь на запитання 2:
Учасники закупівлі мають запропонувати у складі своєї пропозиції Обладнання, специфікація якого із зазначенням марки та моделі, а також вимоги до технічних, кількісних та якісних характеристик чітко визначена Замовником в таблиці 1 Документації.
Відповідь на запитання 3:
Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" 128 946,00
UAH з ПДВ
128 946,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 244 790,28
UAH з ПДВ
244 790,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 16:15
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:12
Авторизаційний лист.pdf
16 вересня 2019 16:12
Сертифікат партнера.pdf
16 вересня 2019 16:12
Комерційна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 16:12
Повноваження директора.pdf
16 вересня 2019 16:12
Статут.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 12:51
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:46
Статут.pdf
17 вересня 2019 12:46
Лист авторизації.pdf
17 вересня 2019 12:46
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"
#40420983
Переможець 128 946,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 17:22

Документи

23 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"
#40420983
128 946,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 08:47
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 13:33
Договір укладений
08 жовтня 2019 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 946,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 491,00 UAH)