Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
225 200,00 UAH
UA-2019-09-06-001293-a 862a024e5bc040b685ee070168e74c28
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Растягаєва Ганна Юріївна

380507559798 rastyagaeva811@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37803043
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Маршала Москаленка,161
Контактна особа: Растягаєва Ганна Юріївна
380507559798
rastyagaeva811@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 08:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 15:15
Очікувана вартість: 225 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 126,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, Маршала Москаленка, 161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Машини для обробки даних (апаратна частина) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 08:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
11 вересня 2019 08:41
ТД_ - зі змінами.doc
11 вересня 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 08:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
11 вересня 2019 08:41
ТД_ - зі змінами.doc
06 вересня 2019 15:34
ТД_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 11 вересня 2019 08:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових морок або моделей, вказаними нами в тендерній документації. Зауваження враховані, планується внесення змін до ТД;

Так допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно ст.3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, як платники ПДВ так і не платники ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій Учасників буде проводитись тендерним комітетом згідно умов Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 09 вересня 2019 17:10
Дата відповіді: 11 вересня 2019 08:19
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, зауваження враховані, планується внесення змін до ТД. Слідкуйте за закупівлею в ЕСЗ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-001293-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 27 вересня 2019 06:53
Вимога дискваліфікації ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" в тендерній закупівлі UA-2019-09-06-001293-a, звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі системного блоку ліцензійну операційну систему Microsoft Windows 10 Pro (ESD) з типом ліцензії - електронний, безстроковий з можливістю перенесення, тоді як ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" запропонувало ліцензійну операційну систему Microsoft Windows 10 Професійну 64-bit (FQC-08978), що є OEM версією без можливості перенесення, що не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» ст. 21 тендерної документації вимагалося у п. 2 «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції наступними документами: сертифікатами відповідності чи паспортом якості чи іншого документу, який підтверджує якість та відповідність товару, дійсного на дату проведення електронного аукціону та розкриття тендерних пропозицій» - ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Декларацію про відповідність на монітори Asus № UA.060.D1821-17 та сертифікат відповідності на монітори Asus № UA.PN.060.0355-17 – термін дії яких закінчився 20 листопада 2018 року. А також відсутні сертифікати якості на мишки, клавіатури та мережевий фільтр, що не відповідає та суперечить вимогам Замовника;
- Замовником у Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» ст. 20 тендерної документації вимагалося у п.п. 8 «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання (або офіційного представництва в Україні) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань. У листі повинно бути наведено підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника, підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником. Лист має бути адресовано Замовнику торгів із зазначенням номеру оголошення в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro» – ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» у складі тендерної пропозиції надав авторизаційний лист на монітор Asus та ПК, а відсутні авторизаційні листи від виробника чи офіційного представництва в Україні на комплект дротовий (клавіатура+миша Genius KM-130) та мережевий фільтр Gembird, що не відповідає та суперечить вимогам Замовника;
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 13:13
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, тендерний комітет розглянувши вимогу, прийняв рішення задовольнити вимогу.
Відповідь на вимогу щодо пропозиції, яка не відповідає вимогам закупівлі

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 168 683,22
UAH з ПДВ
168 683,22
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 199 202,46
UAH з ПДВ
199 202,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 208 896,05
UAH з ПДВ
208 896,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 17:40
Довідка МВС 16.09..rar
20 вересня 2019 17:57
Установчі документи.rar
20 вересня 2019 17:57
сертифікат Asus.pdf
20 вересня 2019 17:57
декларація Asus.PDF
20 вересня 2019 17:57
Висновок ASUS.pdf
20 вересня 2019 17:57
28.Роздруківка по ПК.pdf
20 вересня 2019 17:57
25.Авторизований лист ASUS.PDF
20 вересня 2019 17:57
21.Проект договору.pdf
20 вересня 2019 17:57
02.Технічні вимоги.pdf
20 вересня 2019 17:57
01.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 11:47
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:46
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 11:46
паспорт МОНІТОР LG 22MK430H-B.pdf
19 вересня 2019 11:46
Порівняльна таблиця.pdf
19 вересня 2019 11:46
Відомості про Учасника.pdf
19 вересня 2019 11:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:21
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:11
1-7B21~1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
168 683,22
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 жовтня 2019 14:14
Коментар щодо відміни: Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
01 жовтня 2019 14:12
рішення шодо відміни торгів.pdf