Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (календарі настінні)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-09-06-001277-a ● 9479daf835eb4235a5d61b954eb726d4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Сичкова Любов Андріївна 044 5283416 LSychkova@hq.eximb.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2019 15:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 15:40 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 шт
30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (календарі настінні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Авансовий платіж перераховується протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Договору. | Аванс | 5 | Робочі | 25 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок здійснюється протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 75 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 15:28 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кольоропроба
Дата подання: 07 вересня 2019 19:24
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:13
Добрий день.
Беручи до уваги формат друку тиражу А2, а наявність кольоропроб А3 формату.
Чи припускаєте Ви надання кольоропроби або у зменшеному до А3 формату в масштабі. Або склеєнні в А2 2 ллиста А3?
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Допускається надання кольоропроб формату А3 при таких обов’язкових умовах:
- масштаб зображення на кольопробі згідно оригінал-макету 1:1;
- наявність на кольоропробі фрагментів усіх текстових і графічних елементів кожної сторінки оригінал-макету.
Звертаємо Вашу увагу, що кольоропроби можуть вимагатися повторно у разі необхідності до остаточного узгодження кольоропередачі.
- масштаб зображення на кольопробі згідно оригінал-макету 1:1;
- наявність на кольоропробі фрагментів усіх текстових і графічних елементів кожної сторінки оригінал-макету.
Звертаємо Вашу увагу, що кольоропроби можуть вимагатися повторно у разі необхідності до остаточного узгодження кольоропередачі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:43
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання: у Тендерній документації не зазначені торгові марки виробників або моделі продукції.
Щодо другого питання: фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Щодо другого питання: фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ" |
399 840,00
UAH з ПДВ
|
334 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес" |
389 136,00
UAH з ПДВ
|
373 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" |
392 682,00
UAH з ПДВ
|
373 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
394 140,00
UAH з ПДВ
|
374 612,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ" #39699378 |
Переможець |
334 560,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
18 жовтня 2019 10:47
|