Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (календарі настінні)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-09-06-001277-a 9479daf835eb4235a5d61b954eb726d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичкова Любов Андріївна

044 5283416 LSychkova@hq.eximb.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Сичкова Любов Андріївна
044 5283416
LSychkova@hq.eximb.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 15:40
Початок аукціону: 18 вересня 2019 14:02
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 шт
30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (календарі настінні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж перераховується протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Договору. Аванс 5 Робочі 25
Поставка товару Остаточний розрахунок здійснюється протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 5 Робочі 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:28
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кольоропроба
Дата подання: 07 вересня 2019 19:24
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:13
Добрий день. Беручи до уваги формат друку тиражу А2, а наявність кольоропроб А3 формату. Чи припускаєте Ви надання кольоропроби або у зменшеному до А3 формату в масштабі. Або склеєнні в А2 2 ллиста А3? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Допускається надання кольоропроб формату А3 при таких обов’язкових умовах:
- масштаб зображення на кольопробі згідно оригінал-макету 1:1;
- наявність на кольоропробі фрагментів усіх текстових і графічних елементів кожної сторінки оригінал-макету.
Звертаємо Вашу увагу, що кольоропроби можуть вимагатися повторно у разі необхідності до остаточного узгодження кольоропередачі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:43
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання: у Тендерній документації не зазначені торгові марки виробників або моделі продукції.
Щодо другого питання: фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі; остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ" 399 840,00
UAH з ПДВ
334 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес" 389 136,00
UAH з ПДВ
373 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" 392 682,00
UAH з ПДВ
373 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 394 140,00
UAH з ПДВ
374 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 13:33
Додаток 4.pdf
20 вересня 2019 13:33
17.метромедиа.pdf
20 вересня 2019 13:33
17.эксперт-сервис.pdf
20 вересня 2019 13:33
16.угс досвід.pdf
20 вересня 2019 13:33
Додаток 2.pdf
17 вересня 2019 11:56
тех база.pdf
17 вересня 2019 11:56
17 експерт.pdf
17 вересня 2019 11:56
17 афиша.pdf
17 вересня 2019 11:56
16.pdf
17 вересня 2019 11:56
14 Витяг ПДВ 2016.pdf
17 вересня 2019 11:56
13.pdf
17 вересня 2019 11:56
12 УГС_виписка_2803113.pdf
17 вересня 2019 11:56
12 Document_USR_1005748209.pdf
17 вересня 2019 11:56
10.pdf
17 вересня 2019 11:56
9 Статут_УГС_2019013_compressed.pdf
17 вересня 2019 11:56
8.pdf
17 вересня 2019 11:56
7 .pdf
17 вересня 2019 11:56
6.pdf
17 вересня 2019 11:56
4.pdf
17 вересня 2019 11:56
3.pdf
17 вересня 2019 11:56
2 .pdf
17 вересня 2019 11:56
1 .pdf
17 вересня 2019 11:56
додаток 2 настінний.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 14:17
Tender_Nastennie.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 14:36
Електронний підпис
17 вересня 2019 13:54
Технічна специфікація.pdf
17 вересня 2019 13:54
Відгуки_календарі.pdf
17 вересня 2019 13:54
Витяг з ЄДР_17_09_19_1005753465.pdf
17 вересня 2019 13:54
Статут.pdf
17 вересня 2019 13:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:31
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:31
корупція учасник.zip
13 вересня 2019 15:31
корупція директор.zip
13 вересня 2019 15:31
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ"

ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес"

ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ"
#39699378
Переможець 334 560,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 15:46

Документи

23 вересня 2019 15:46
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ СИНДИКАТ"
#39699378
334 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 15:46
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
18 жовтня 2019 10:47