Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01994037 |
Вебсайт: | http://kmdkl4.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Гайдук Інна Анатоліївна ekonomdkl4@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 14:10 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 1 456 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 280,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт, форма КБ-2в та КБ-3.Оплата виконаних робіт за цим Договором проводиться в Національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Підпядника» на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 15:14 |
3. ТД КР мякої частини покрівлі даху поліклініки 06.09.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договірна ціна має включати додатки (кошторисні розрахунки), які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Порядок здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затверджений постановою КМУ від 11.07.2007 № 903.( далі – Порядок).
Пункт 2 Порядку визначає, що авторський нагляд здійснюють архітектор - автор проекту об’єкта архітектури, інші розробники затвердженого проекту або уповноважені особи, тобто генеральний проектувальник, відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником).
Вимоги про усунення порушення
Відповідно, для дотримання умов тендерної документації і у відповідності до вимог діючих нормативних документів, Учасник повинний надати копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої належним чином у Головному управлінні Держпраці, на виконання за адресою Закупівлі робіт підвищеної небезпеки за переліком:
– роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
– роботи верхолазні та скелелазні;
(Додаток №6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48))
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вимогами статті 1 Закону №922-VIII передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
При цьому, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 статті 1 Закону №922-VIII).
Згідно з частиною 2 ст. 22 Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, повідомляємо про те, що тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України « Про Публічні закупівлі» та включає всю інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000007 ● 1766919ef6234fe79c3348b705217f80
- Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2019 № 182
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-09-06-001217-a 06.09.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Дитячої клінічної лікарні № 4 Солом’янського району м. Києва (далі – ДКЛ №4) було розглянуто Висновок про результати моніторингу Північним офісом Держаудитслужби відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII закупівлі за номером ID: UA-M-2019-10-01-000007. Щодо виявлених порушень законодавства пояснюємо наступне: Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) для проведення процедури відкритих торгів відповідно до ст. 22 Закону потрібно розробити тендерну документацію. Відповідно до п. 29 ст.1. Визначення основних термінів Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав Пункт 13 ч. 2 ст.22 Тендерна документація Закону звучить наступним чином: значення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого пункту 11 частини першої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Наказом № 680 від 13.04.2016 року затвердило Примірну тендерну документацію для процедур закупівель – відкриті торги та конкурентний діалог. В примірній тендерній документації Розділ Подання та розкриття тендерної пропозиції виглядає наступним чином: Подання та розкриття тендерної пропозиції 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції кінцевий строк подання тендерних пропозицій ________; Як ми бачимо значення, тобто роз’яснення з приводу того, що саме повинно бути відображено в даній строкі, дата, час чи все разом - відсутні, тому нами і було зазначено «Згідно оголошення» так як для проведення закупівлі відкритих торгів потрібно заповнити Форму оголошення про проведення відкритих торгів, яка передбачає чітке внесення дати та часу, в інакшому разі просто буде неможливо оприлюднити закупівлю. В оголошенні про проведення відкритих торгів та в п.2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» було допущено помилку та невірно визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції, зазначено в розмірі 7 500,00 грн., або 0,52 %, від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Крім того, хочемо зазначити, що відповідно до Наказу ДАСУ № 196 від 11.09.2018 року « Про затвердження методики визначення автоматичних індикаторів ризиків, їх переліку та порядку застосування», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 р. за № 1113/32565 етапи закупівлі, щодо яких індикатор RISK1-5_2 Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних розмірів при проведенні торгів на закупівлю робіт є актуальним являється оприлюднення оголошення про проведення відкрити торгів на закупівлю робіт. Етапи проведення відкритих торгів: Прийняття рішення. Складаємо протокол тендерного комітету/уповноваженої особи щодо прийняття рішення про проведення відкритих торгів. Початок. Оприлюднюємо оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на електронному майданчику. Строк для подання тендерних пропозиційне не може бути меншим ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Звернення. Після оголошення закупівлі учасники можуть звертатися до замовника із запитаннями (прохання надати роз’яснення), вимогами (вимога усунення порушення) та скаргами (направляється системою до Антимонопольного комітету України; запиняється перебіг процедури закупівлі). За 10 днів до закінчення строку прийому тендерних пропозицій учасник позбавляється можливості звертатися до замовника. Внесення змін до тендерної документації. За необхідності такі зміни можна вносити до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зверніть увагу! Стара редакція тендерної документації не видаляється з майданчику. Аукціон. Дата назначається системою автоматично. Розгляд тендерних пропозицій. Замовник розглядає не всі тендерні пропозиції, а лише ту, яка містить найменшу ціну. Якщо Замовник розглянув пропозицію і вона відповідає всім вимогам, то він визначає такого учасника переможцем. Всі інші пропозиції він не розглядає взагалі. Якщо ж така пропозиція підлягає відхиленню, то розглядається наступна з найнижчою ціною. На майданчику оприлюднюється інформація із зазначенням причин відхилення. Строк для розгляду пропозиції одного учасника становить не більше 5 робочих днів. Однак, даний строк може бути продовженим до 20 робочих днів. Повідомлення про продовження строку розгляду пропозицій публікується в системі. Визначення переможця. Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає всім вимогам, замовник визначає його переможцем та оприлюднює повідомлення про намір укласти договір. Укладення договору. Договір укладається не раніше як через 10 календарних днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Скановану копію договору необхідно викласти на майданчик. Внесення змін до договору. В процесі виконання договору замовник може викладати Повідомлення про внесення змін до договору. Оприлюднюється такий документ протягом 3-х днів з дня внесення змін. Виконання договору. Звіт про виконання договору оприлюднюється протягом 3-х днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. В той же час, в системі електронних закупівель на етапі Укладення договору було опубліковано рішення про початок моніторингу, прийняте Наказом Північного офісу Держаудитслужби від 27.09.2019 року № 182, дата створення 01.10.2019 року, тобто з порушенням актуальності. Крім того, в системі електронних закупівель Держаудитслужбою допущено помилку та зазначено дату прийняття рішення 27.10.2019 року 00:00, в той час як Наказ прийнято 27.09.2019 року, тобто як бачимо ніхто не застрахований від помилок. Враховуючи, відсутність законодавчо встановленого механізму усунення порушення вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, на жаль, ми не маємо законом передбаченої можливості усунути порушення. Більше того, вказані у висновку порушення не матимуть негативний вплив для бюджетів. Повідомляємо про те, що порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких проведено моніторинг будуть детально вивчені та в майбутньому враховані при створенні нових закупівель. Отже, враховуючи вищевикладене, просимо взяти зазначені пояснення до уваги та не застосовувати до Замовника (ДКЛ №4), його службових чи посадових осіб заходів впливу та не притягувати до відповідальності.
2019-10-17 16:56:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2019-11-08 10:40:02
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
1 356 876,00
UAH з ПДВ
|
1 198 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» |
1 375 825,62
UAH з ПДВ
|
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельно-проектна фірма УКРАЇНА" |
1 406 839,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" |
1 375 950,00
UAH з ПДВ
|
1 238 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Відхилено |
1 198 800,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 17:03
|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» #41067124 |
Переможець |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 13:40
|
Договір № 211, 07.10.2019 року.pdf | укладений |
07 жовтня 2019 13:40
|
Договір № 211, 07.10.2019 року.pdf | укладений |
07 жовтня 2019 13:39
|
Договір № 211, 07.10.2019 року.pdf | укладений |
07 жовтня 2019 13:38
|