Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Консультаційні послуги в рамках комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School
Очікувана вартість
741 054,00 UAH
UA-2019-09-06-001206-a 54e25083dbb647eaa87a7db2f47e1797
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Яна Олександрівна

380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Хоменко Яна Олександрівна
380443667613
yana.homenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 13:13
Очікувана вартість: 741 054,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,35 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80530000-8: Послуги у сфері професійної підготовки


Консультаційні послуги в рамках
комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School
Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги в рамках комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 80530000-8 — Послуги у сфері професійної підготовки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Консультаційні послуги в рамках комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 вересня 2019 15:16
Електронний цифровий підпис
06 вересня 2019 15:15
Тендерна документація Kyiv Smart City School.pdf
06 вересня 2019 15:13
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
06 вересня 2019 15:11
Договір Kyiv Smart City School.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000031 ● d08eb1718ed44498a7eb77527b9f0495
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 листопада 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 18:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-06-001206-a 06.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами опрацювання повідомлення від Державної аудиторської служби України, направленого після проведеного моніторингу (UA-M-2019-10-17-000031) по тендеру (послуги в рамках комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School (код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки) (№ UA-2019-09-06-001206-a), та повідомляємо. Проведено перевірку фактичної наявності недоліків при проведені вказаного тендеру та виявлено, що порушення не можуть бути усунуті. Враховуючи вказане, вжито заходів, зокрема: досягнуто згоди та укладено додаткової угоди про розірвання договору № 34 від 22.10.2019 року укладеного за результатами торгів з переможцем; проведено додаткову нараду для аналізу та уникнення в подальшу допущення такого типу прогалин в подальшій роботі.

2019-11-08 15:55:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

За результатами моніторингу Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме додаткову угоду від 08.11.2019 про розірвання договору, згідно з якого сторони дійшли взаємної згоди припинити дію та розірвати договір про надання послуг від 22.10.2019 № 34 на суму 726 000,00 гривень без взаємних претензій.

2019-11-14 12:13:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКАДЕМІЯ НАВЧАННЯ ІТ КИЇВ" 490 500,00
UAH з ПДВ
490 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" 726 000,00
UAH з ПДВ
726 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 14:57
Справка лицензия.pdf
23 вересня 2019 14:57
Справка лицензия.pdf
23 вересня 2019 14:57
протокол.pdf
23 вересня 2019 14:57
виписка.pdf
23 вересня 2019 14:57
ОПИС_Лемишевская_26_07_2018.jpg
23 вересня 2019 14:57
витяг.pdf
23 вересня 2019 14:57
наказ на директора.pdf
23 вересня 2019 14:57
Наявність працівників.pdf
23 вересня 2019 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 14:57
сканы сертифов_2.pdf
23 вересня 2019 14:57
Договір субаренди.pdf
23 вересня 2019 14:57
Скан копії дипломів.pdf
23 вересня 2019 14:57
Згода_Технічні вимоги.pdf
23 вересня 2019 14:57
Документ 131940736428.pdf
23 вересня 2019 14:57
Календарний план.pdf
23 вересня 2019 14:57
Ліцензія.zip
23 вересня 2019 14:57
Про санкції.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 14:56
sign.p7s
23 вересня 2019 14:53
sign.p7s
23 вересня 2019 13:19
16.Дипломи.rar
23 вересня 2019 13:19
7.1 Документи підписанта.pdf
23 вересня 2019 13:19
11.Листи- згоди.pdf
23 вересня 2019 13:19
Лицензия.pdf
23 вересня 2019 13:19
14.Календарний план.pdf
23 вересня 2019 13:19
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
23 вересня 2019 13:19
10. Довідка ст 17.pdf
23 вересня 2019 13:19
14 Витяг.pdf
23 вересня 2019 13:19
15. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 вересня 2019 13:19
Підписаний_Licenz.pdf
23 вересня 2019 13:19
12.Довідка про статут.pdf
23 вересня 2019 13:16
1.Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКАДЕМІЯ НАВЧАННЯ ІТ КИЇВ"
#41515468
Відхилено 490 500,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"
#41781314
Переможець 726 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"
#41781314
726 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 жовтня 2019 10:35
sign.p7s укладений
23 жовтня 2019 10:32
sign.p7s укладений
23 жовтня 2019 10:32
Договір 34.pdf укладений
23 жовтня 2019 10:31
sign.p7s укладений
08 листопада 2019 16:01
Додаткова угода.pdf укладений
08 листопада 2019 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 726 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку з виявленням Державної аудиторської служби України порушень, які на цей час неможливо усунути, Строни дійшли згоди розірвати договір № 34 від 22.10.2019 шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору.

Актуальні тендери

До пошуку