Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 734,42 UAH
UA-2019-09-06-000963-b ● 51193811c40c465c8341a5e89c09ab88
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
06 вересня 2019
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051313 |
Вебсайт: | http://www.kovelrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Геннадій Ющик +380950359157 kovelmat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Гумки, лінійки, скоби, ножі канцелярські, папір офісний А-4, ручки кулькові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Гумки ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Лінійки ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Скоби ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штука
Ножі канцелярські ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
31 пачка
Папір офісний А-4 ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
11 штука
Ручки кулькові ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 вересня 2019 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Кайданська Мальвіна Валентинівна #3321119143 |
Переможець |
2 734,42
UAH
|
06 вересня 2019 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
76.pdf | укладений |
06 вересня 2019 12:08
|