Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 734,42 UAH
UA-2019-09-06-000963-b 51193811c40c465c8341a5e89c09ab88
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Ющик

+380950359157 kovelmat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051313
Вебсайт: http://www.kovelrada.gov.ua
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Геннадій Ющик
+380950359157
kovelmat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Гумки, лінійки, скоби, ножі канцелярські, папір офісний А-4, ручки кулькові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Гумки ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Лінійки ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Скоби ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штука
Ножі канцелярські ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
31 пачка
Папір офісний А-4 ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
11 штука
Ручки кулькові ( джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

06 вересня 2019 12:06
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кайданська Мальвіна Валентинівна
#3321119143
Переможець 2 734,42
UAH
06 вересня 2019 12:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
76.pdf укладений
06 вересня 2019 12:08