Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлодіодний LED прожектор (Світильники та освітлювальна арматура)
Очікувана вартість
3 240,00 UAH
UA-2019-09-06-000942-b 7023f1edf66a471aa805cb11fe70f7c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Попкова Юлія

+380442054824 juliia.popkova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9
Контактна особа: Попкова Юлія
+380442054824
juliia.popkova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 12:01
Очікувана вартість: 3 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Джерело фінансування - кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Світлодіодний LED прожектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 11:07
Дата відповіді: 10 вересня 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати п. 4.1 Документації.
2. Вимоги до товару та Учасника, встановлені в документації на закупівлю відповідають наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”.
3. Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіху!
Аналог
Дата подання: 09 вересня 2019 16:50
Дата відповіді: 10 вересня 2019 11:36
Чи буде розглядатись аналоги?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання.
Документацію оновлено.
Бажаємо успіху.
Термін придатності
Дата подання: 10 вересня 2019 16:42
Дата відповіді: 10 вересня 2019 16:49
Доброго дня скажіт будь ласко будуть розгядатись прожектори з Терміном (строк) придатності експлуатації не 24 місяці, а 12 місяців з моменту передачі Товару Замовнику.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання.
Технічні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати п. 4.1 Документації.
Бажаємо успіху.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-000942-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО СЕРГІЙ ЖАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2721210594
Дата подання: 16 вересня 2019 21:30
Оскарження прийняття рішення про визначення переможця ФОП ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Шановний Замовник, при визначенні Переможцем торгів на Закупівлю UA-2019-09-06-000942-b, код ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, ви не врахували, що згідно п.4.1 Вашої тендерної документації: "Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечити схоронність та цілісність Товару і виключити можливість його пошкодження, псування або знищення під час транспортування. На підтвердження даної вимоги Учасник подає у складі своєї пропозиції відповідну довідку у довільній формі." у складі тендерної документації повинна бути надана довідка з відповідною інформацією. Але ФОП ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, якого ви визнали переможцем згідно протоколу 97/09 від 16.09.2019, у складі своєї тендерної пропозиції таку довідку не надав. Виходячи з вищевказаного, пропозиція, яку надав ФОП ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ повинна бути відхилена Вами згідно п. 9.2 наказу №35 ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимагаємо від Вас скасувати рішення про призначення переможцем ФОП ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ та провести перекваліфікацію учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2019 16:41
Доброго дня!
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно із існуючими принципами закупівель, Замовник, спираючись на максимальну економію та ефективність проведення процедури закупівлі, прийняв рішення відхилити надану вимогу у зв’язку з тим, що Учасник № 1 запропонував товар відповідної якості та підтвердив кваліфікаційні вимоги у наданій пропозиції. Інформація, на відсутність якої Ви звертаєте увагу, надано у гарантійному листі, що підтверджує взяття Учасником на себе усіх зобов’язань встановлених у Документації до відповідної закупівлі.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Наказ ДП “Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 втратив чинність.
Номер вимоги: UA-2019-09-06-000942-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2769300290
Дата подання: 17 вересня 2019 10:29
Оскарження вимоги про дискваліфікацію ФОП Греков Д.О.
Шановний, Замовник.
Вважаємо вимогу ФОП Клименко С.Ж. на Ваше рішення про визначення переможцем тендерної закупівлі UA-2019-09-06-000942-b, код ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура ФОП Грекова Д.О. неправомірною, а саме:
1. Звертаю Вашу увагу на те що згідно Вашої тендерної документації: "Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечити схоронність та цілісність Товару і виключити можливість його пошкодження, псування або знищення під час транспортування». На підтвердження даної вимоги Учасник процедури подає у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі з відповідною інформацією.
ФОП Греков у своєї пропозиції надав не просто довідку в довільній формі з відповідною інформацією, а ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ та таблицю технічних характеристик де підтверджується можливість поставки НОВОГО товару у необхідної кількості, відповідної якості, зі строками придатності і у терміни, визначені документацією Замовника на адресу Замовника м. Київ, вул. Дорогожицька, 9.
2. Також інформуємо, що Наказ №35 ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" на який посилається ФОП Клименко С.Ж. втратив чинність та не має юридичної сили.
3. Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України №922-VIII “Про публічні закупівлі”, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Вважаємо, що вказані у вимогу ФОП Клименко С.Ж. нібито порушення не повинні впливати на рішення Замовника, а подані ФОП Греков Д.О. документи повністю відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної закупівлі.
Тому вимагаємо відхилити вимогу ФОП Клименко С.Ж. та залишити Ваше рішення про визначення переможцем тендерної документації ФОП Греков Д.О.
Сподіваємося на Ваше виважене та справедливе рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 16:43
Вимога розглянута. Рішення Замовника залишено без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 2 431,00
UAH з ПДВ
2 150,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА" 2 685,54
UAH з ПДВ
2 151,60
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО СЕРГІЙ ЖАНОВИЧ 2 750,00
UAH з ПДВ
2 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 17:13
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 17:13
Тех.хар-ки.pdf
11 вересня 2019 17:13
Загальні відомості ФОП.pdf
11 вересня 2019 17:13
Витяг Єд.подат..pdf
11 вересня 2019 17:13
Виписка ЄДР.pdf
11 вересня 2019 17:13
Horoz декл. про відпов..PDF

Публічні документи

13 вересня 2019 13:24
Електронний підпис
13 вересня 2019 13:22
8. Цінова.PDF
13 вересня 2019 13:22
7. Довідка.PDF
13 вересня 2019 13:22
6. Гарантійний лист.PDF
13 вересня 2019 13:22
2. Єдиний_копія.PDF
13 вересня 2019 13:22
1. Виписка з ЄДР_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЕНКО СЕРГІЙ ЖАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2769300290
Переможець 2 150,94
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 16:29

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2769300290
2 150,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №539 від 25.09.2019.pdf укладений
25 вересня 2019 15:35