Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145240 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, ВУЛ. МИРУ, 19 |
Контактна особа: |
Суровцева Марина Володимирівна +380485131474 OVIDIOPOL_RDA_OSVITA@ODESSA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. - Кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 16:53 |
Тендерна_документацiя_(1)_(1).doc | |
06 вересня 2019 16:53 |
Проект_договору.docx | |
06 вересня 2019 16:53 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(4).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Рішенням тендерного комітету №74 від «01» жовтня 2019 року було встановлено невідповідність учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c та відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, зокрема з причини відсутності у складі документів тендерної пропозиції учасника довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (напр. відсутність дати засвідчення копії, оформлення одного документу не на фірмовому бланку, тощо). Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальної помилки факт відсутності документу, що насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливає на зміст пропозиції учасника. Крім того, зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 вересня 2019 17:42
Дата подання: 11 жовтня 2019 19:00
Дата подання: 13 жовтня 2019 14:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000038 ● b3afd8ddef1f4b09aabb629a1fe919c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 09:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 Одеса № 398
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 13.11.2019; службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 13.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 13.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 13.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-09-06-000894-c 06.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-14 14:43:31
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу
з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа), яка проводиться Управлінням освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-06-000894-c).
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільної меблі та відповідно
до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення
від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника ТОВ «Фабрика меблів «Династія», якого визнано переможцем:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Фабрика меблів «Династія» вимогам пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження фактичного виконання договору поставки № 414 від 27.09.2018, укладеного з Управлінням освіти Тячівської районної державної адміністрації на закупівлю 40 комплектів шкільної меблі - код ДК 021:2015 - 39160000-1 – (шкільні меблі у комплекті: стіл учнівський 1-місний з полицею, стілець
Т-подібний, стінка для нової школи та крісло-мішок), який вказаний у довідці, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів від 22.09.2019 вих. № 22-09/13/21-10-0500, та не надано оригінал відгуку від Управління освіти Тячівської районної державної адміністрації з інформацією про виконання договору в повному обсязі?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «Фабрика меблів «Династія» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 11.11.2019 № 87) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-18 15:06:50
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-06-000894-c
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-09-06-000894-c Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області «06» вересня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c.
«26» вересня 2019 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c виявили намір прийняти участь у аукціоні чотири учасника.
Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Увідповідності до вимог ст. 28 Закону тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції, з обґрунтованих підстав було застосовано норми статті 30 Закону та відхилено пропозиції учасників: ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА".
Рішенням тендерного комітету №76 від «03» жовтня 2019 року визнано учасника ТОВ Компанія Меблеві Технології переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c та прийнято рішення про намір укласти договір.
Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням тендерного комітету, «11» жовтня 2019 року учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № UA-2019-09-06-000894-c.b3, за результатом розгляду якої прийнято рішення №15914-р/пк-пз від 04.11.2019, згідно з резолютивною частиною якого зобов'язано УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Меблеві Технології" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 39160000-1 "Шкільні меблі" (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2019-09-06-000894-c.
Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням тендерного комітету, «13» жовтня 2019 року учасником ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №UA-2019-09-06-000894-c.b4, за результатом розгляду якої прийнято рішення №15848-р/пк-пз від 01.11.2019, згідно з резолютивною частиною якого зобов'язано Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Меблеві Технології" переможцем процедури закупівлі "ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні 8 меблі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-09-06-000894-c.
Рішенням тендерного комітету №86 від «11» листопада 2019 року було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" та рішення про визначення учасника ТОВ Компанія Меблеві Технології переможцем процедури закупівлі товару: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c, прийнято рішення про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" протягом терміну, встановленого положеннями статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
«26» вересня 2019 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" з ціною 1 089 000,00 грн. (один мільйон вісімдесят дев’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Учасником ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c.
«04» жовтня 2019 року на підставі наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби №398 від 13.11.2019р. через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-06-000894-c та «14» листопада 2019 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 398 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу
з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа), яка проводиться Управлінням освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-06-000894-c). У межах проведення моніторингу закупівлі шкільної меблі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), пропозиції учасника ТОВ «Фабрика меблів «Династія», якого визнано переможцем:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Фабрика меблів «Династія» вимогам пункту 3 додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження фактичного виконання договору поставки № 414 від 27.09.2018, укладеного з Управлінням освіти Тячівської районної державної адміністрації на закупівлю 40 комплектів шкільної меблі - код ДК 021:2015 - 39160000-1 – (шкільні меблі у комплекті: стіл учнівський 1-місний з полицею, стілець Т-подібний, стінка для нової школи та крісло-мішок), який вказаний у довідці, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів від 22.09.2019 вих. № 22-09/13/21-10-0500, та не надано оригінал відгуку від Управління освіти Тячівської районної державної адміністрації з інформацією про виконання договору в повному обсязі?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «Фабрика меблів «Династія» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 11.11.2019 № 87) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь Замовника на питання
До закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасником у складі документів тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" було завантажено довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка виконання аналогічних договорів.pdf»), за змістом якої учасником надано інформацію про виконання аналогічних договорів, зокрема: Управління освіти Тячівської районної державної адміністрації (договір №414 від 27.09.2018р.) та Управління освіти Берегівської міської ради (договір №120 від 04.12.2018р.) та окремим файлом надано документальне підтвердження зазначеної інформації у тому числі оригінали відгуків від попередніх замовників. Звертаємо вашу увагу, що учасником було надано копію відгуку Управління освіти Берегівської міської ради щодо виконання договору №120 від 04.12.2018р. за вих. №132 від 04.09.2019 року (файл «Аналогічний договір-2.pdf»), за змістом якого Управлінням освіти Берегівської міської ради повідомляється, що «постачальник у повному обсягу виконав умови зазначеного договору». Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору та копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их)/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного договору у повному обсязі, та оригінал відгуку про виконання учасником аналогічного договору у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), кількість предмету закупівлі, його вартість, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Слід зазначити, що умовами тендерної документації вимагається надання інформації та документального підтвердження його виконання у кількості не менше одного (відповідно до положень статті 16 Закону), оскільки виходячи з практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) встановлення вимог щодо надання інформації про виконання не менше двох договорів – є дискримінаційною вимогою та такою, що звужує коло учасників. Таким чином, учасником ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" було надано докуметальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору №120 від 04.12.2018р., укладеного з Управлінням освіти Берегівської міської ради у повному обсязі та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині. Крім того, повідомляємо, що учасником ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" було подано скаргу до Органу оскарження щодо підстав відхилення тендерної пропозиції з аналогічних підстав, що зазначені у Вашому запиті. В свою чергу, відповідно до мотивувальної частині рішення Органу оскарження №15848-р/пк-пз від 01.11.2019р., прийнятого за результатами розгляду скарги ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ": «у ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям додаток 2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно з додатком 2. Додаток 2 Документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям, відповідно до пункту 3 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, який повинен свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 6 Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) поставки шкільних меблів Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору, вказаному у довідці: - копію договору та копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их)/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару згідно з аналогічним договором замовнику та виконання аналогічного договору у повному обсязі, та оригінал відгуку про виконання учасником аналогічного договору у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), кількість предмету закупівлі, його вартість, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Документацією передбачено необхідність надання учасником інформації та документів, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору. У складі Пропозиції Скаржника містяться: - довідка від 22.09.2019 № 22-09/13/21-10-0500, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (файл "Додаток2,2.pdf", сторінки 42-43), в якій ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" зазначає інформацію про два аналогічні договори: 1) договір від 27.09.2018 №414, укладений з Управлінням освіти Тячівської районної державної адміністрації; 2) договір від 04.12.2018 № 120, укладений з Управлінням освіти Берегівської міської ради; - договір від 27.09.2018 №414, зазначений у довідці від 22.09.2019 № 22-09/13/21- 10-0500 (файл "Додаток2,2.pdf"), у якому зазначено, зокрема: "10.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його укладання Сторонами і діє до 31 грудня 2018 року, а в частині розрахунків - до повного їх виконання", у специфікації до якого міститься інформація про кількість товару – 1913 шт загалом;. - договір від 04.12.2018 № 120, зазначений у довідці від 22.09.2019 № 22-09/13/21- 10-0500 (файл "Додаток2,1,1.1.pdf", сторінки 1-10), у якому зазначено, зокрема: "10.1. Цей Договір набиpaє чинності з моменту його підписання і дiє до повного розрахунку, але в будь якому випадку до 31 грудня 2018 року", у специфікації до якого зазначено кількість товару – 780 шт загалом; - відгук від 04.09.2019 № 132 (файл "Додаток2,1,1.1.pdf", сторінка 11), у якому Управління освіти та культури Берегівської міської ради зазначає інформацію про виконання ТОВ "Фабрика меблів "Династія" договору від 04.12.2018 № 120, зокрема, зазначено: "Разом з тим. повідомляємо, що постачальник у повному обсягу виконав умови зазначеного договору. Крім того, постачання здійснювалося у відповідності до визначених термінів. Зауваження щодо якості товару та термінів поставки немає". Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У складі Пропозиції Скаржника міститься договір від 04.12.2018 № 120, у якому зазначено строк дії договору - до 31 грудня 2018 року, у специфікації до якого зазначено кількість товару – 780 шт загалом. 7 Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи викладене, у тому числі, визначення формальних помилок у Законі, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 30.09.2019 № 73. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши ТОВ "Компанія Меблеві Технології" переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону»
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася у відповідності до положень Закону та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області готове сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою,
Тендерний комітет Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішенням тендерного комітету Управління освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області №93 від «26» листопада 2019 року було відмінено (скасовано) торги згідно оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Стінка, Шафа для одягу з лавкою, Флипчарт, Стіл учнівський 2-х місний, Стілець, Стіл та лава для їдальні, Стілець м’який, Дошка, Стіл для вчителя кутовий з тумбами мобільними, Шафа) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-06-000894-c на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-11-26 16:57:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-11-27 10:27:01
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" |
1 140 093,00
UAH з ПДВ
|
1 089 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
1 192 680,00
UAH з ПДВ
|
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
1 260 324,22
UAH з ПДВ
|
1 094 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
1 499 450,00
UAH з ПДВ
|
1 499 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Рішення скасоване |
1 089 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 18:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414 |
Рішення скасоване |
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 18:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" #38556483 |
Рішення скасоване |
1 094 982,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 18:41
|
|
ТОВ Компанія Меблеві Технології #32819986 |
Рішення скасоване |
1 499 450,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 18:41
|
|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" #41676695 |
Переможець |
1 089 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2019 18:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 листопада 2019 16:39 |
Коментар щодо відміни: | ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливscnm усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
26 листопада 2019 16:39
|
ПРОТОКОЛ_СКАСУВАННЯ_ПРОЦЕДУРИ.pdf |