Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання та приладдя.
Очікувана вартість
23 500,00 UAH
UA-2019-09-06-000888-c 6936269b41a64b0c984363a279b02051
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Григоренко Ольга Миколаївна

+380432439101 gnizdechko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГНІЗДЕЧКО" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20097071
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 110
Контактна особа: Григоренко Ольга Миколаївна
+380432439101
gnizdechko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 16:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 16:47
Початок аукціону: 13 вересня 2019 12:36
Очікувана вартість: 23 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


комп'ютер, ламінатор, телевізор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
комп'ютерне обладнання та приладдя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 16:50
оголошення ком. тех.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 09 вересня 2019 13:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!

- Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпррентувати як з виразом «або еквавілент»*.
У випадку надання учасником еквіваленту (аналогу), технічні та якісні характеристики товару повинні дорівнювати або бути кращими.
- Учасник має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.

Всі учасники, незалежно від форми господарювання в т.ч. ФО-П неплатники ПДВ, допускаються до участі в закупівлі. До остаточної суми пропозиції ФО-П неплатника ПДВ 20 % ПДВ додаватися не буде.
Запитання
Дата подання: 09 вересня 2019 11:00
Дата відповіді: 09 вересня 2019 14:23
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Усі зміни в тендерну пропозицію мають бути внесені до закінчення аукціону. Зміни після розкриття тендерних пропозицій не приймаються.
2. В оголошені до тендерної документації та в технічних вимогах відсутня чітка вимога щодо обовязкового зазначення виробників, таким чином учасники, що не вказали виробника дискваліфіковані не будуть. Однак згідно п. 2 Додатку 1 продавець має надати довідку про ділерство (якщо учасник не є виробником даного товару) або письмове пояснення.
Для того, щоб встановити чи товар відповідає технічним характеристика необхідна точна марка. Якщо учасник не вкаже в пропозиції марку, така пропозиція буде дискваліфікована.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 16 882,00
UAH
16 882,00
UAH
Документи
ТОВ "КомпаКом" 20 000,00
UAH
20 000,00
UAH
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 21 213,69
UAH
20 508,68
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 22 446,00
UAH
20 742,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 16:43
Завірені.zip
12 вересня 2019 16:43
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
12 вересня 2019 16:43
Технічні вимоги .pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 12:04
Сервіс_центри.pdf
12 вересня 2019 12:04
propozitsiya_ 20000.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 13:34
Документ_ЄДР_1005715893.zip
12 вересня 2019 13:34
сертификация_С_20180101.pdf
12 вересня 2019 13:34
Довідка захист довкілля.pdf
12 вересня 2019 13:34
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
12 вересня 2019 13:34
Documeynt_BOM.zip
12 вересня 2019 13:34
PPIP.zip
12 вересня 2019 13:34
Довідка про закупівлю.pdf
12 вересня 2019 13:34
2019.09.12 15.47 ГНІЗДЕЧКО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

ТОВ "КомпаКом"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Переможець 16 882,00
UAH
17 вересня 2019 16:12

Документи

17 вересня 2019 16:12
Протокол 86.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
16 882,00
UAH
Документи

Документи

17 вересня 2019 16:12
Протокол 86.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 155.PDF укладений
01 жовтня 2019 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 882,00
UAH