Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термінали електронної черги
Очікувана вартість
352 000,00 UAH
UA-2019-09-06-000885-b b33942abcafb4846a9691d9d85d2993b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудень Ольга Володимирівна

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Полудень Ольга Володимирівна
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 11:56
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2019 11:56
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:43
Очікувана вартість: 352 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18008, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Вернигори. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Волонтерів, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Незалежності. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19702, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Черкаська. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. 206 Дивізії. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20202, Україна, Черкаська область, м. Звенигородка, вул. С.Терещенка, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м. Жашків, вул. Лікарняна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Лозуватська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Термінали електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19500, Україна, Черкаська область, м. Городище, вул. Миру, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 11:51
Тендерна_документації_термінал.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-000885-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:25
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури Закупівлі
ТОВ «КЮСОЛЮШНС» не є виробником вказаних терміналів, воно повинно було надати в складі своєї тендерної пропозиції документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, але в супереч вказаній вимозі тендерної документації не надало.
ТОВ «КЮСОЛЮШНС» в супереч зазначеній вимозі тендерної документації не надало в у складі своєї тендерної пропозиції діючий в Україні сертифікат (його копію) на систему якості ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) на виробництво товарів, на придбання яких проводиться Закупівля.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «КЮСОЛЮШНС» по Закупівлі не відповідає умовам тендерної документації, а саме її додатку № 1.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Ураховуючи наведене ПрАТ «ПРОМЗВ’ЯЗОК» вимагає:

1. СКАСУВАТИ рішення тендерного комітету Замовника про відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «КЮСОЛЮШНС» та про визначення його переможцем Закупівлі, які містяться у протоколі визнання переможця у відкритих торгах за номером UA-2019-09-06-000885-b від 2 жовтня 2019 року № 74/2019.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КЮСОЛЮШНС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 11:46
У відповідь на Вашу вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури Закупівлі, повідомляємо наступне:
У відповідності до додатку №1 тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі у складі пропозиції надає:
- документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
ТОВ “КЮСОЛЮШНС” було надано “Лист.pdf” - лист № 3 від 20.09.2019. Документ сформований відповідно до вимог тендерної документації, зауваження відсутні.
- копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) на виробництво.
ТОВ “КЮСОЛЮШНС” було надано документ “7.scan” СЕРТИФІКАТ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги» від 06.09.2019. Документ наданий відповідно до вимог тендерної документації, зауваження відсутні.
Згідно з умовами документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у вигляді довідки, складеної у довільній формі).
ТОВ “КЮСОЛЮШНС” було надано документ “Мат техн.pdf” - лист № 14 від 20.09.2019. Довідка сформована відповідно до вимог тендерної документації, зауваження відсутні.
ТОВ «РОСУКРСЕРТ» має АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ в НААУ №8О059 від 28.08.2017 https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ та СВІДОЦТВО ПРО НОТИФІКАЦІЮ в Міжнародній Системі Сертифікації SIC, SIC.CB.804.040 від 24.07.2018 http://sic-global.com/reg/.
Акредитація в НААУ не носить обов’язковий характер для органів сертифікації, а носить тільки підтвердження технічної компетенції. Компетенція ТОВ «РОСУКРСЕРТ» підтверджена акредитацією в НААУ і нотифікацією в Міжнародній Системі Сертифікації SIC.
Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-III акредитація в Україні носить добровільний характер (Лист Міністерства економічного розвитку і торгівля України «Щодо надання роз’яснення щодо сертифікації» від 13.06.2016 додається).
Сертифікат ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) не є сертифікатом на виробництво, а є сертифікатом на систему управління якістю. Сертифікат на виробництво в Україні не передбачено законодавством, передбачена тільки сертифікація системи управління якістю. Таким чином, ТОВ «Кюсолюшнс» згідно вимогам тендерної документації надало в складі тендерної пропозиції діючий в Україні сертифікат (його копію) ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) від 06.09.2019.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Кюсолюшнс» по Закупівлі відповідає всім вимогам тендерної документації у відкритих торгах за номером UA-2019-09-06-000885-b.

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 11:25
вимога Черкаси.pdf

Документи

09 жовтня 2019 11:45
Лист МЕРТ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-06-000885-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 10 жовтня 2019 16:34
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника про визначення переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 15:32
Рішення від 15.10.2019 № 14688 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 15:32
Рішення від 29.10.2019 № 15600.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 22:00

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 16:34
Скарга до АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 348 700,00
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЮСОЛЮШНС" 298 650,00
UAH з ПДВ
263 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК" 352 000,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 18:32
Копія статуту.pdf
20 вересня 2019 18:32
Протокол.pdf
20 вересня 2019 18:32
Наказ про призначення.pdf
20 вересня 2019 18:32
Виписка ЕДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 18:32
Укргазбанк лист.pdf
20 вересня 2019 18:32
Ощадбанк Днепр_СУО_26112015.pdf
20 вересня 2019 18:32
Ощад лист.pdf
20 вересня 2019 18:32
договір постачання ГИЗ.pdf
20 вересня 2019 18:32
GIZ лист.pdf
20 вересня 2019 18:32
Видаткові GIZ.pdf
20 вересня 2019 18:32
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 18:32
Витяг ЄДР.pdf
20 вересня 2019 18:32
Сертификат ISO.pdf
20 вересня 2019 18:32
Лист ISO Черкаської ПФУ.pdf
20 вересня 2019 18:32
довіреність Кугаткін.pdf
20 вересня 2019 18:32
Наказ Кугаткін.pdf
20 вересня 2019 18:32
SSI ISO 9001.pdf
20 вересня 2019 18:32
Додаток 1 технічні.pdf
20 вересня 2019 18:32
Додаток 3 пропозиція.pdf
20 вересня 2019 18:32
Лист ст 17.pdf
20 вересня 2019 18:32
Лист-гарантія санкції.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 23:45
Остаточна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 23:45
Dovidka_19266845630220290652.pdf
02 жовтня 2019 23:45
Dovidka_19266845630220290652.pdf.p7s
02 жовтня 2019 23:45
Довідка ДФС.pdf
22 вересня 2019 11:50
Інф. Довідка_12.pdf
22 вересня 2019 11:50
Довідки.pdf
22 вересня 2019 11:50
QS_Протокол.pdf
22 вересня 2019 11:25
Угода.pdf
22 вересня 2019 11:25
Техн опис.pdf
22 вересня 2019 11:25
термінал.PDF
22 вересня 2019 11:25
Статут 2019 КС.pdf
22 вересня 2019 11:25
Санкції.pdf
22 вересня 2019 11:25
Пропозиція (2).pdf
22 вересня 2019 11:25
Мат техн.pdf
22 вересня 2019 11:25
Лист-згода.pdf
22 вересня 2019 11:25
Лист.pdf
22 вересня 2019 11:25
Лист згода договір.pdf
22 вересня 2019 11:25
Лист гарантія _2.pdf
22 вересня 2019 11:25
Квал персонал.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф Довідка.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф довідка 7.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф довідка 6.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф довідка 5.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф довідка 4.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф довідка 3.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф довідка 2.pdf
22 вересня 2019 11:25
Інф довідка 1.pdf
22 вересня 2019 11:25
Довкілля.pdf
22 вересня 2019 11:25
Довідка ст 17.pdf
22 вересня 2019 11:25
Відгук.pdf
22 вересня 2019 11:25
Відгук 3.PDF
22 вересня 2019 11:25
Відгук 2.pdf
22 вересня 2019 11:25
Витяг 2019 КС.pdf
22 вересня 2019 11:25
7.scan.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 13:42
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:41
8.2. Договір МЕГАБАНК.PDF
20 вересня 2019 13:41
8.1. Договір Метробуд.pdf
20 вересня 2019 13:40
4.4. Протокол ЗЗА (копія).pdf
20 вересня 2019 13:40
3. Статут 2019 (копія).pdf
20 вересня 2019 13:40
1. ТЕНДЕРНА пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

ТОВ "КЮСОЛЮШНС"

ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Рішення скасоване 185 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:15
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Відхилено 185 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:20
ТОВ "КЮСОЛЮШНС"
#41833367
Переможець 263 900,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:41

Документи

01 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
01 жовтня 2019 17:18
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЮСОЛЮШНС"
#41833367
263 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 13:57
00885-b.pdf укладений
04 листопада 2019 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 263 900,00
UAH