Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03332033 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Гречушенко Марина Миколаївна +380536742792 maringrej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 333 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок, але в будь якому випадку, не пізніше 31 грудня 2019 року | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2019 15:03 |
Перелік змін.doc | |
17 вересня 2019 15:03 |
ТД зі змінами шини 2019 2 Бр..doc |
17 вересня 2019 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2019 15:03 |
Перелік змін.doc
|
|||
17 вересня 2019 15:03 |
ТД зі змінами шини 2019 2 Бр..doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-09-000030 ● 35fcc6e81eb9498e877284cec9950d8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2019 № 49
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.09.2019 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-06-000884-a 06.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП КПС ШРБУ було взято до уваги висновки ДАСУ та відповідно внесено зміни до тендерної документації на закупівлю шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності з дотриманням вимог чинного законодавства.
2019-09-18 11:01:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-09-18 17:51:31