Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

LED-телевізор для ресурсної кімнати Сварицевицького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-09-06-000836-b d3120ac1dff34f0186ac26fc9e5ddd42
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Олександрівна Коблик

+380977038894
+380992341449
osvita_dubr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145837
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
Контактна особа: Віра Олександрівна Коблик
+380977038894,+380992341449
osvita_dubr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
LED-телевізор для ресурсної кімнати Сварицевицького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34120, Україна, Рівненська область, с.Сварицевичі, вул.Шкільна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 11:40
ТД.docx
06 вересня 2019 11:40
Протокол застосування ВТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 11:11
Дата відповіді: 09 вересня 2019 16:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації до закупівлі в технічних характеристиках до предмету закупівлі не вказано жодної з торгових марок чи моделей виробів; 2)запитання не коректне, - учасник завжди в своїй пропозиції вказує конкретну марку виробу, в чому Ви можете переконатись, переглянувши історію аукціонів; 3) для нас, як Замовника, не має значення, чи є Учасник платником ПДВ чи не є. Значення має найменша цінова пропозиція за результатами аукціону. Якщо Учасник - платник ПДВ - то виграє найменша ціна (включно з ПДВ), якщо не платник ПДВ - то ціна без ПДВ. При подачі оголошення про проведення відкритих торгів ми зазначаємо очікувану вартість з ПДВ спеціально для учасників-платників ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
21 вересня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій