Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця")
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2019-09-06-000810-c 31ecd44fe1274c269f336df0fed9d99e
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Наталя Миколаївна

+380564746682 upszn@kr.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26136777
Місцезнаходження замовника: 50101, Україна, Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Контактна особа замовника: Антоненко Наталя Миколаївна
+380564746682
upszn@kr.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 1. Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обгрунтування
Рішенням міської ради від 26.06.2019 №3848 затверджена Концепція та прийняте рішення щодо запровадження в місті багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», термін реалізації якої 2019-2020 роки. При розробці Концепції враховано досвід міст України щодо запровадження автоматизованих інформаційних систем оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, у тому числі використання програмно-технічних засобів запровадження багато-функціональної електронної картки. Для запуску у 2019 році першого етапу запровадження у м. Кривому Розі муніципального проекту «Картка криворіжця» виникла потреба в придбанні готового програмного продукту для створення реєстру утримувачів багатофункціональної електронної картки «Картка криворіжця», на який майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначений програмний продукт залишаються у розробника (постачальника). У зв’язку з тим, що ТОВ «Сімбол Транспорт» володіє виключним правом (виключною Ліцензією) на постачання в Україні системи «Автоматизована система обліку оплати проїзду в громадському транспорті», одним з програмних продуктів, якої є «Автоматизована інформаційна система видачі і обліку персоніфікованих транспортних карт (АIС ВПТК)»( рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 19.12.2018 №4118 на комп’ютерну програму «Автоматизована інформаційна система видачі транспортних карток АІС Symbol Transport») та що даний продукт відповідає необхідним технічним вимогам, керуючись підпунктом 1 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу тендерним комітетом прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі.
Офіційним дилером ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який уповноважений на укладання договорів поставки програмних продуктів, та має всі необхідні для цього документи. Отримані від учасника документи підтверджують відповідність ТОВ «МД СОФТ» кваліфікаційним вимогам згідно з ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 17 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 од.
Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, просп. Металургів,36 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48610000-7 — Системи баз даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 122 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

06 вересня 2019 16:03
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 635 000,00
UAH
06 вересня 2019 16:42

Документи

06 вересня 2019 16:41
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 16:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
635 000,00
UAH
Документи

Документи

06 вересня 2019 16:41
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
11 вересня 2019 10:46
Причина скасування
технічна помилка
Документи
Немає

Актуальні тендери

До пошуку