Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-09-06-000644-c ● 34572437b9244471b43d9183defad774
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" |
Код ЄДРПОУ: | 42308594 |
Місцезнаходження: | 23641, Україна , Вiнницька обл., КРИЩИНЦІ, вул.Шкільна,41 |
Контактна особа: |
Дудник Галина Василівна 0976864932 spaduk12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 15:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Котел твердопаливний Gefest - Profi S 300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23631, Україна, Вiнницька область, КРИЩИНЦІ, вул.Шкільна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 14:58 |
Оголошення котел твердопаливний 2019 р..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 08 вересня 2019 13:55
Дата відповіді: 09 вересня 2019 10:15
Розглядається еквівалент ?
Відповідь: Ні еквіваленти не розглядаються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-06-000644-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АБІ ТЕРМ, Код ЄДРПОУ:39637992
Дата подання: 09 вересня 2019 11:07
Скарга на дискримінаційні умови
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Виходячи з викладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію й вказати на можливість пропонування еквіваленту товару що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Виходячи з викладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію й вказати на можливість пропонування еквіваленту товару що є предметом закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 12:26
Вимога носить безпідставний характер. Адже згідно наказу №35 ДП "“ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель", допорогова закупівля (далі – Закупівля) – закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону; А отже обгрунтування які вказані у вимозі регулюють закупівлі які перевищують вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону;
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-06-000644-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АБІ ТЕРМ, Код ЄДРПОУ:39637992
Дата подання: 09 вересня 2019 12:49
Доповнення до вимоги
Відповідь на вимогу можна вважати формальною відпискою та спробою виправдати узгоджені антиконкурентні дії між замовником й учасником (учасниками), що будуть пропонувати заначений в технічному завданні котел.
Є всі підстви звернутись з заявою в органи Держаудитслужби.
Є всі підстви звернутись з заявою в органи Держаудитслужби.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2019 13:36
А чому Ви вважаєте відпистку формальною, адже згідно Стаття 3. Принципи здійснення закупівель : 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність; (Один із ключових принципів закупівель. Дуже часто замовник при встановленні технічних вимог до предмета закупівлі постає перед питанням, що важливіше: «максимальна економія» чи «максимальна ефективність».Безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії. Однак, за відсутності зваженого підходу до формування технічних вимог це призводить до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в результаті дає низьку ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність; (Один із ключових принципів закупівель. Дуже часто замовник при встановленні технічних вимог до предмета закупівлі постає перед питанням, що важливіше: «максимальна економія» чи «максимальна ефективність».Безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії. Однак, за відсутності зваженого підходу до формування технічних вимог це призводить до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в результаті дає низьку ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-06-000644-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АБІ ТЕРМ, Код ЄДРПОУ:39637992
Дата подання: 09 вересня 2019 13:58
Доповнення
Мова йде про еквівалент. Тобто товар який має не гірші, а й можливо кращі технічні параметри і який пропонується в ціновому діапазані (а можливо й дешевше) Вашого бюджетного призначення. Оцінка еквіваленту в порівнянні -- це і є зважений підхід.
Тому говорити про перевитрати коштів не можна
Тому говорити про перевитрати коштів не можна
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2019 11:26
Тендерний комітет провівши мініторинг цін та технічних характеристик твердопаливних котлів які виробляються та експлуатуються в Україні і дійшов до висновку, що даний котел найбільш економічно та технічно вигідний для нашої установи. А щодо дешевших аналогів то інформуємо, що у нас використовувався дешевший аналог який працював із перебоями і вже вийшов із користування. Тож ми зупинилиця на даному твердопаливному котлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДОКІЙЧУК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" #2979514517 |
Переможець |
161 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 22:37
|
3.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:20
|
2.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:20
|
Договір 1.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:20
|
3.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:20
|
2.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:20
|
Договір 1.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:20
|
3.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:19
|
2.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:19
|
Договір 1.jpeg | укладений |
17 вересня 2019 15:19
|