Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського |
Код ЄДРПОУ: | 02139222 |
Місцезнаходження: | 14021, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Слобідська,83 |
Контактна особа: |
Меркулов Дмитро Сергійович 380661150798 dzodou0@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 05:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 05:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 388 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування суми вартості товару на розрахунковий рахунок учасника-переможця закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: обласний бюджет. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 12:52 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
06 вересня 2019 12:49 |
ТД АВТОМОБІЛЬ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-25-000022 ● fc89371ae0cb4eddb0aeea7e9a047a87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2019 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 57
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.09.2019 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-09-06-000311-a 06.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ № 55-Т рішення уповноваженої особи ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського м. Чернігів 04 жовтня 2019 року Відповідно до рішення уповноваженої особи ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського, оформленого протоколом № 47-Т від 06 вернесня 2019 року, були внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, а саме: план закупівель доповнено новим предметом закупівлі. Предмет закупівлі: За Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (Легковий автомобіль типу «седан»). Очікувана вартість – 388000,00 гривень. Орієнтовний час початку закупівлі – вересень 2019 року. Процедура закупівлі – відкриті торги. Джерело фінансування закупівлі: Обласний бюджет. (Номер плану UA-P-2019-09-06-000549-a) Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» було розроблено та затверджено тендерну документацію, на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель було розміщено оголошення про проведення закупівлі, оформлене у відповідності з вимогами, що передбачені цією ж статтею. За результатами аукціону (закупівля № UA-2019-09-06-000311-a), який відбувся 24 вересня 2019 року, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію учасника закупівлі – Приватного підприємства "МАГР-АВТО" (код ЄДРПОУ 36655156) . Рішенням Уповноваженої особи ЧОІППО ім.. К.Д. Ушинського (протокол № 49-Т від 25 вересня 2019 року) приватне підприємство "МАГР-АВТО" (код ЄДРПОУ 36655156) було визнано переможцем закупівлі. За результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою України встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідала вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; - містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація розміщена у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua та не вимагається від переможця торгів. За результатами проведеного моніторингу також встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «МАГР - АВТО» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - відсутні відгуки від контрагентів про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору (завірена скан-копія), чим не дотримано вимогу пункту 2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» до тендерної документації Замовника; - не надано інформацію щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування предмету закупівлі, чим порушено вимоги Додатку 3 «Технічні вимоги Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. - надано підписаний проект договору про закупівлю в якому пункти 10.3, 10.4 розділу X «Внесення змін до договору» мають не належний рівень зображення, чим не дотримано вимогу розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1.2 розділу I «Предмет Договору» Додатку 5 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації Замовника «Найменування (асортимент), комплектність, кількість, технічні характеристики та ціна Товару визначаються згідно зі Специфікацією Товару (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору». Проте, у тендерній пропозиції ПП «МАГР - АВТО» 22.09.2019 завантажено файл «Специфікація.PDF» в якому відсутня дана інформація (надано чистий аркуш), чим не дотримано вимогу пункту 1.2 розділу I «Предмет Договору» Додатку 5 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації Замовника та розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, якими передбачено надання підписаного проекту договору. Отже, Замовником на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «МАГР - АВТО», яка не відповідала умовам тендерної документації. Виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель неможливо усунути на цьому етапі проведення закупівлі. Отже, згідно частини другої пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник (ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського) має відмінити торги. РІШЕННЯ: 1) В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель в закупівлі UA-2019-09-06-000311-a відмінити торги по зазначеній закупівлі на підставі частини другої пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Повідомлення про відміну торгів оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення. Уповноважена особа _____________ Меркулов Д. С.
2019-10-04 10:53:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником порушення усунуто.
2019-10-04 11:18:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "МАГР-АВТО" #36655156 |
Переможець |
377 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 08:38
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 04 жовтня 2019 10:50 |
Коментар щодо відміни: | За результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою України встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідала вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; - містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація розміщена у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua та не вимагається від переможця торгів. За результатами проведеного моніторингу також встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «МАГР - АВТО» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме: - відсутні відгуки від контрагентів про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору (завірена скан-копія), чим не дотримано вимогу пункту 2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» до тендерної документації Замовника; - не надано інформацію щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування предмету закупівлі, чим порушено вимоги Додатку 3 «Технічні вимоги Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника. - надано підписаний проект договору про закупівлю в якому пункти 10.3, 10.4 розділу X «Внесення змін до договору» мають не належний рівень зображення, чим не дотримано вимогу розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1.2 розділу I «Предмет Договору» Додатку 5 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації Замовника «Найменування (асортимент), комплектність, кількість, технічні характеристики та ціна Товару визначаються згідно зі Специфікацією Товару (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору». Проте, у тендерній пропозиції ПП «МАГР - АВТО» 22.09.2019 завантажено файл «Специфікація.PDF» в якому відсутня дана інформація (надано чистий аркуш), чим не дотримано вимогу пункту 1.2 розділу I «Предмет Договору» Додатку 5 «Проект договору про закупівлю» до тендерної документації Замовника та розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, якими передбачено надання підписаного проекту договору. Отже, Замовником на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «МАГР - АВТО», яка не відповідала умовам тендерної документації. Виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель неможливо усунути на цьому етапі проведення закупівлі. Отже, згідно частини другої пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник (ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського) має відмінити торги. |
04 жовтня 2019 10:48
|
ВІДМІНА ТОРГІВ ПРОТОКОЛ 55.pdf |