Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-06-000263-b 6fef2dee873e488d8af9bbfe4f867e35
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Кошелєва

+380975061156 nvkbuhint@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №7 м. Гайсин Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21726793
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., м. Гайсин, вул. 1 Травня, 52
Контактна особа: Тетяна Кошелєва
+380975061156
nvkbuhint@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Ноутбуки ASUS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. 1Травня, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 09:34
Проект договору ноутбуки.doc
06 вересня 2019 09:34
Оголошення ноутбуки .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 11:20
Дата відповіді: 09 вересня 2019 13:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закон №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» не заперечує вказувати інформацію, яку Замовник вважає необхідною для проведення закупівлі. Аналоги допускаються. В тендерній документації ми вказали технічні характеристики, які повинні відповідати предмету закупівлі. До участі в закупівлі ми будемо допускати як платників ПДВ, так і не платників ПДВ. Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 14:27
Пропозиція.pdf
10 вересня 2019 12:30
Asus ноут Сертифікати .rar
10 вересня 2019 12:30
Пропозиція.pdf
10 вересня 2019 12:30
Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2019 12:30
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 15:06
Підписаний договір (ноутбуки).pdf укладений
17 вересня 2019 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 000,00 UAH)