Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер та система збереження даних для розширення потужності центру обробки даних Казначейства: Лот 1 - Сервер для розширення потужності центру обробки даних Казначейства; Лот 2 - Система збереження даних для розширення потужності центру обробки даних Казначейства.
Server and storage system to extend the capacity of the Treasury Data Center: Lot 1 - Server to extend the capacity of the Treasury Data Center; Lot 2 - Storage system to extend the capacity of the Treasury Data Center
Очікувана вартість
17 608 400,00 UAH
UA-2019-09-05-002418-b 50d9691eabf14586ba2c21352f69601b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Додаткові контактні особи: Stoev Oleksandr
+380442814923
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavna kaznacheyska sluzhba Ukraini
National ID: 37567646
Contact point: Ozerova Anastasia
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Additional contacts: Stoev Oleksandr
+380442814923
zakup@treasury.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 17 608 400,00 UAH з ПДВ
Publication date: 05 вересня 2019 18:01
Enquiries until: 27 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 17 608 400 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Джерело фінансування - Державний бюджет.
Source of financing - the state budget

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Суто технічні питання
Дата подання: 13 вересня 2019 17:04
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:33
Відповідно до Тендерної документації Лот 2., п3.4. Технічні вимоги до системи збереження даних та послуг зі встановлення та налаштування: "п. 3 Продуктивність кожної з систем збереження: Підтверджені виробником результати тестів даної конфігурації при профілі навантаження 50%/50% (R/W) блоками 8к: не менше 90 000 IOPS, латентність не вище 0,3с. Заміною тестів може виступати розрахункові дані виробника СЗД у вигляді звіту виробника з вказівкою конфігурації і профілю розрахункового навантаження." Таким чином, Замовник встановлює вимоги до продуктивності системи. Це зрозуміло. Але деякі інші вимоги викликають питання: 1) "Архітектура системи при роботі з компресією та дедублікацією повинна працювати на базі апаратного комплексу з використанням FPGA модулів або окремих ASIC модулів або з використанням окремих процесорів для обробки на базі Intel© архітектури." Користуючись нагодою, просимо пояснити яким чином Замовник встановив взаємозв’язок або еквівалентність архітектурних рішень виробників програмно-апаратних рішень збереження даних, які базуються на FPGA модулях, ASIC модулях, та Intel архітектурою. Для обрання найкращого рішення та надання найкращої пропозиції просимо пояснити різницю в цих архітектурах та чисельні методи, які можуть бути використані для їх оцінки з огляду на вимоги до продуктивності. Просимо детально пояснити, яким чином, використання інших архітектурних рішень не задовольнить потреби Замовника, якщо ці рішення будуть гарантувати задану або значно вищу продуктивність. Просимо пояснити, з якою метою Замовник виконує закупівлю - вивчення архітектурних та схемотехнічних особливостей сучасних рішень, чи придбання інструменту для зберігання даних заданої надійності та продуктивності? 2) "Кеш повинен використовувати DIMM модулі і не використовувати внутрішні диски системи." Яким чином Замовник встановив що єдиною альтернативою невикористання внутрішніх дисків є саме встановлення DIMM модулів? Які сучасні тенденції в архітектурі та методах побудови систем зберігання спонукають Замовника вважати саме так? Просимо викласти детально, чому формулювання "Кеш не повинен використовувати внутрішні диски системи." э неприйнятними для фахівців Замовника з проектування серійних систем зберігання даних. Дана вимога є абсолютно непрозорою та незрозумілою, тобто є такою, що звужує конкуренцію. Чи все ж таки є розрахунок? Який? 3) "Наявність встановлених не менше ніж 12 флеш-модулів з об’ємом не менше ніж 18TB кожен на базі PCI-E NVMe інтерфейсів." Чим зумовлено вибір кількості об'єму та типу модулів кеш памяті? Чому їх має бути не 16, або 8? Чому саме 18ТБ? Замовник виявив це "золоте" співвідношення практично, теоретично, емпірично, чи просто переписав з готового зразка? Якщо не останнє - просимо надати пояснення. А якщо це буде не PCI-E NVMe? Що станеться? Дана вимога є абсолютно непрозорою та незрозумілою, тобто є такою, що звужує конкуренцію. Чи все ж таки є розрахунок? Який? 4) "У випадку використання ресурсів CPU для компресії даних, кеш контролерів повинен бути не менше ніж 1 TB, а кількість встановлених носів повинна бути не менше ніж 16 (+30%)." Чому 30%, а не 50% або 10%? Замовник встановив цю цифру, керуючись заданим вище показником продуктивності, чи 30% та пов’язана з ним надлишкова ціна є достатньою для перемоги виробника, який готував технічні вимоги для замовника? Дана вимога є абсолютно непрозорою та незрозумілою, тобто є такою, що звужує конкуренцію. Чи все ж таки є розрахунок? Який? 5) "Відсутність впливу компресії на параметри продуктивності обладнання СЗД." Як саме це буде доведено? Чи має Замовник власну методику тестування, чи це є має бути теоретичний висновок? Чи вірить Замовник "на слово" виробникам? Яким самим? Дана вимога є абсолютно непрозорою та незрозумілою, тобто є такою, що звужує конкуренцію. Чи все ж таки є розрахунок/методика/система доказів? Яка? 6) і наше улюблене: "Кожен з контролерів СЗД повинен мати не менше ніж 6 ядер, не менше 12 ядер на систему." Чого раптом 6 ядер? Чи правильно ми зрозуміли, що якщо продуктивність системи буде вище, ніж вимагається, а ядер буде 4, то така система непридатна для вирішення завдань замовника? Просимо надати посилання на офіційні документи, норми, або законодавство, які забороняють ДКСУ використовувати контролери, де процесори мають менше ніж 6 ядер. Дана вимога є абсолютно непрозорою та незрозумілою, тобто є такою, що звужує конкуренцію. Чи все ж таки є розрахунок? Який? 7) Взагалі, чи може Замовник сформулювати вимоги до саме тих характеристик, які він буде споживати, не занурюючись в особливості конструкції наперед обраної моделі наперед обраного виробника, що надає переваги наперед обраному переможцю торгів? Хоча б раз за багато років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України щодо Вашого запитання повідомляє наступне.
Щодо першої частини запитання:
Зазначена вимога передбачає можливість використання технологій, що зменшують навантаження на центральний процесор СЗД, що в свою чергу дає можливість отримувати більшу продуктивність та термін використання запропонованої апаратної платформи за рахунок перенесення частини задач стискання на окремі апаратні рішення, що реалізовані додатково до використання основного центрального процесора. Зазначена архітектура, також, дозволяє виконувати задачі стискання чи \ або дедуплікаціі більш ефективно за рахунок використання спеціальних алгоритмів, що виконуються під задачі стискання. Чисельні методи продуктивності, що потребуються для виконання задач описані в пункті № 3 технічних вимог до СЗД та мають бути виконані з умовами стискання даних та можливістю збільшення як продуктивності так і об’єму СЗД. Надійність системи та потреби замовника до описані в технічних та якісних характеристиках СЗД у вигляді потреб Замовника (RAID, кількість носіїв, кількість контролерів тощо).
Щодо другої частини запитання:
Зазначена вимога передбачає можливість використання технологій кешування, що не обмежують можливості подальшого масштабування корисного об’єму СЗД та не обмежують кількість доступних носіїв в межах системи для збереження даних Замовника. Використання технологій кешування на дисках системи обмежує максимальну кількість доступних слотів для встановлення в апаратну платформу СЗД. DIMM модулі, в свою чергу дозволять отримати найбільшу продуктивність при обробці алгоритмів кешування завдяки використанню технології DDR. Вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій.
Щодо третьої частини запитання:
Зазначена вимога відповідає поточним потребам Замовника з огляду на ефективне використання об’єму в пропорції до кількості носіїв та дозволяє подальше масштабування СЗД. Також варто наголосити, що дана вимога не описує потреби до кеш пам’яті контролерів а, наразі, відноситься до комплектації системи носіями, що забезпечують необхідний корисний простір СЗД. Також, вважаючи на термін прогнозованого строку експлуатації та тенденції ринку СЗД тип носіїв та їх протоколи з’єднання обґрунтовані необхідністю достатньої продуктивності СЗД та можливості утилізації технологій. Вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій.
Щодо четвертої частини запитання:
Зазначена вимога відповідає поточним потребам Замовника з огляду на те, що технології компресії, дедуплікації є ресурсоємні та вимагають додаткових потужностей для ефективної роботи. Замовник вважає за необхідне підтримувати систему в ефективному стані для виконання задач, збільшення кеш пам’яті та додавання кількості активних носіїв. Збільшення кеш пам’яті дозволяє центральному процесору обробити більшу кількість запитів безпосередньо з кеш пам’яті (що напряму впливає на продуктивність СЗД), збільшення кількості носіїв дозволяє збільшити загальну продуктивність за рахунок додаткових апаратних каналів доступу до інформації, що на них знаходиться та можливості більш ефективно переносити дані з кеш пам’яті на носії. Вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій.
Щодо п’ятої частини запитання:
Зазначена вимога потребує від постачальника СЗД надати інформацію, що підтверджує, що при роботі з компресією СЗД буде відповідати вимогам (кількість операцій вводу \ виводу, час затримки) при роботі з навантаженням на СЗД описаних у пункті № 3 технічних умов. А також навантаження на центральний процесор СЗД буде змінюватись не більше ніж на 3-5% при роботі з застосуванням технологій компресії та без неї. Вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій. Вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій.
Щодо шостої частини запитання:
Зазначена вимога обумовлена потребами Замовника для ефективної та безперервної роботи існуючих служб та сервісів IT інфраструктури Замовника. Кількість ЦПУ в СЗД являє собою результати роботи існуючих комплексів СЗД замовника та потребами безперервної роботи та дозволяє ефективно масштабувати існуючі задачі Замовника. Вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій.
Щодо сьомої частини запитання:
Вимоги описані і викладені в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі. Вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій.
Переклад
Дата подання: 13 вересня 2019 18:07
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:59
Питання: Що таке "Максимальний об’єм збереження при роботі з гарантовано стискаємими даними повинен бути не менше ніж 340 ТiБ."? Будь ласка, нехай вже IBM надасть копію своїх вимог до англійською. Питаннячко: Який зараз розмір дефіциту державного бюджету? Чи є оцінка - яким він буде, якщо всі замовники будуть усувати конкуренцію у закупівлях, як це послідовно роблять посадові особи ДКСУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна казначейська служба України щодо Вашого запитання повідомляє наступне.
Зазначена вимога передбачає можливість використання технологій стискання та описує їх тип, як ті які можливо стиснути за допомогою алгоритмів, що використовуються виробниками СЗД.
Опис та властивості цифрової інформації описані за посиланням https://en.wikipedia.org/wiki/Digital_data#Properties_of_digital_information включають властивість «Compressible», деякі дані неможливо стиснути так як вони заздалегідь створені використовуючи властивості стискання. Разом з тим зазначаємо, вимоги до закупівлі обладнання не порушують вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежують Учасників в поданні пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-002418-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:38282958
Дата подання: 12 вересня 2019 10:46
Технічне завдання не дає можливість запропонувати аналогічні рішення.
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на те що, технічне завдання порушує Закон України про публічні закупівлі:
• Розділ I Стаття 5 Недискримінація учасників пункт 3:
“Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.”
• Розділ I Стаття 3 Принципи здійснення закупівель:
“Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.”
Вимогам технічного завдання відповідає рішення від лише одного виробника - IBM, яке постачається в Україну лише одним дистриб'ютором – ТОВ "МУК ДІСТРІБЬЮШН"
Більш детально, за даними проведеної технічної експертизи:
• технічним вимогам до Лот 1 - Сервер для розширення потужності центру обробки даних Казначейства відповідає лише рішення IBM Power System E980.
• технічним вимогам до Лот 2 - Система збереження даних для розширення потужності центру обробки даних Казначейства відповідає лише рішення IBM FlashSystem 9100.
Вимагаємо Замовника відмінити процедуру закупівлі як така, що суперечить чинному законодавству, або внести зміни до технічного завдання таким чином, щоб інші учасники мали можливість запропонувати аналогічні рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 10:17
Державна казначейська служба України стосовно Вашої вимоги повідомляє наступне.
Щодо вимог до закупівлі обладнання.
Вимоги до закупівлі обладнання жодним чином не порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», адже Замовнику відомо щонайменше
2 виробники обладнання.
Щодо офіційних дистриб’юторів, які здійснюють постачання обладнання на територію України.
В вимогах до закупівлі обладнання відсутні вимоги щодо офіційних дистриб’юторів (імпортерів) обладнання. Вимоги до Учасника закупівлі передбачають наявність права продажу обладнання на території України та наявність спеціалістів відповідної кваліфікації для налаштування обладнання, яке пропонується.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-05-002418-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СІТІУС ПРО", Код ЄДРПОУ:41644946
Дата подання: 02 жовтня 2019 20:17
Скарга на дії та рішення Замовника, що порушують Законодавство України про публічні закупівлі
Вих. № 0210 від 02.10.2019 р. Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІУС ПРО" Код ЄДРПОУ: 41644946 Юридична адреса: 04050, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА (МЕЛЬНИКОВА), БУДИНОК 81, ЛІТЕРА А Тел.: +380 (044) 390-88-18, office@citius.pro Замовник, дія якого оскаржується: Державна казначейська служба України Код ЄДРПОУ: 37567646 Адреса Замовника: 01601, Україна, Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6. Скарга на дії та рішення Замовника, що порушують Законодавство України про публічні закупівлі у торгах Державної казначейської служби України № UA-2019-09-05-002418-b від 05 вересня 2019 року «Сервер та система збереження даних для розширення потужності центру обробки даних Казначейства: Лот 2 - Система збереження даних для розширення потужності центру обробки даних Казначейства ( ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)» (далі – Торги). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІУС ПРО» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь у вищезазначених Торгах. Скаржник вважає, що Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника неправомірними діями та рішенням, яке детально розглядаються у цій скарзі у відповідності та у порядку, передбаченому Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 1 Рішення та дії Замовника, що оскаржуються. Замовник виклав вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі (Системи Збереження Даних) у Таблиці 6 Додатку 5 до Тендерної Документації. Більшість вимог стосується споживчих характеристик обладнання, тобто таких характеристик, які дійсно використовуються або можуть бути використані Замовником в процесі експлуатації обладнання. Це, насамперед: - розмір (форм-фактор), - продуктивність (швидкість обробки даних), - місткість (об’єм даних, що зберігаються та обробляються), - масштабованість (можливість збільшення продуктивності та місткості), - сумісність (з іншими програмними та апаратними засобами шляхом підключення через вказані інтерфейси та протоколи) - Надійність (кластеризація та дублювання функцій) - Тощо. Ці вимоги є об’єктивними та зрозумілими. Існує достатня кількість обладнання різних виробників, яке задовольняє та значно перевищує вимоги, які висунув Замовник. Разом з цим, Замовник висунув вимоги до суто внутрішніх особливостей обладнання, які він, Замовник, жодним чином безпосередньо не використовує і які є особливостями конструкції які Виробник застосував для досягнення зазначених вище споживчих характеристик. Наприклад: * «Наявність встановлених не менше ніж 12 флеш-модулів з об’ємом не менше ніж 18TB кожен на базі PCI-E NVMe інтерфейсів». Питання: чому саме 12 і чому саме 18ТБ, чому NVME? Якщо модулів буде 10 і більшого розміру, або 15 меншого розміру, і при цьому продуктивність буде вище – чому така конструкція забороняється? * «Архітектура системи при роботі з компресією та дедублікацією повинна працювати на базі апаратного комплексу з використанням FPGA модулів або окремих ASIC модулів або з використанням окремих процесорів для обробки на базі Intel© архітектури.» Чому Замовник занурюється у архітектуру рішення, переймаючись архітектурою процесорів і самої системи компресії? Якщо конструкція, яку використав виробник забезпечує всі необхідні споживчі характеристики – чому Замовник їх дискримінує? * «Наявність не менше ніж 8 портів на систему, зі швидкістю не менше ніж 16Gb/s FC кожен, з повною підтримкою протоколу NVMe-oF». Маємо зазначити, що технологія NVMe-оF – лише один зі способів, що призначені для підвищення продуктивності обміну даним між системами збереження та іншим обладнанням. Ця технологія є досить новою, і на даний час на ринку майже відсутні системи, що його підтримують. В тому числі, таких систем не має Замовник, а тому дана технологія не може бути використана. В той же час Замовник, у Тендерній Документації, вже чітко сформулював вимоги до продуктивності масиву у конкретних цифрах та одиницях вимірювання. Отже, дана вимога є лише описом конструктивних особливостей наперед заданих Замовником моделей наперед заданого виробника, але не несе жодної додаткової корисної інформації, окрім того, що відсікає від закупівлі всі системи зберігання, які є значно більш продуктивними, але досягають та значно перевищують задану Замовником продуктивність іншими засобами та конструктивними рішеннями. Таким чином, єдине, що може оцінити Замовник - це ті параметри системи, які він може використовувати. Замовник не є авторитетною на світовому ринку профільною організацією з проектування систем зберігання даних, не надав обґрунтування доцільності використання тих чи інших конструктивів, і не надав жодних методик оцінки, які б дозволили світу заздалегідь розраховувати, наприклад, продуктивність систем зберігання, виходячи з особливостей архітектури, які Замовник переписав у вимоги. 2 Обґрунтування порушення законодавства і встановлених ним прав Скаржника. Відповідно до Пункту 3 Частини 2 Статті 22 Закону України «Про публічні Закупівлі»: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник необґрунтовано виклав в якості вимог особливості конструкції, які мають наслідком суттєве звуження конкуренції, не надаючи ніяких переваг з точки зору споживчих технічних, якісних або кількісних характеристик предмету закупівлі. Ми, як учасник торгів, плануємо запропонувати у нашій пропозиції таку модель Системи Збереження, яка значно перевищує вимоги Замовника до споживчих характеристик продуктивності, масштабованості, швидкості обробки, ефективності та об’єму зберігання, тощо. Але вимоги до конструкції, які несподівано висунув замовник, позбавляють нас можливості запропонувати високоефективне рішення з конкурентною ціною та прийняти участь у торгах. 3 Вимога усунення порушення та відновлення прав Скаржника Вимагаємо: виключити з переліку вимог такі вимоги, які стосуються особливостей конструкції або доповнити такі вимоги виразом «або еквівалент» з зазначенням споживчої характеристики, яку Замовник прагне досягнути, як то – сумарний об’єм флеш-модулів, загальний обчислювальний ресурс системи дедуплікації, тощо. Вимагаємо: виключити вимоги, які посилаються на конструктивні особливості досягнення продуктивності, але дублюють чіткі встановлені вимоги до продуктивності, та інших споживчих характеристик, які вже встановлені Замовником у цифрах та одиницях вимірювання. Директор ТОВ «СІТІУС ПРО» Гомлявий О.В. 1) Скарга № 0210 від 02.10.2019 р. Файл: «Скарга.pdf» 2) Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги Платіжне Доручення №414 від 02.10.2019 р. Файл: «Платіжне доручення.pdf»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 15:32
Рішення від 04.10.2019 № 14223.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 15:32
Рішення від 18.10.2019 № 15020.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 00:04

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Сервер для розширення потужності центру обробки даних Казначейства
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 12 325 880,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 61 629,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH


Title: Server to extend the capacity of the Treasury Data Center
Current status: Complete
Estimated total value: 12 325 880,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 61 629,40 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 листопада 2019 15:39
Auction planned date: 04 листопада 2019 15:39
Закінчення: 04 листопада 2019 16:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Сервер для розширення потужності центру обробки даних Казначейства (Джерело фінансування - Державний бюджет)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Бастіонна 6
Дата доставки: 23 грудня 2019

Server to extend the capacity of the Treasury Data Center (Source of financing - the state budget)
CPV: 30210000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений Товар та надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 3110, за КПКВК 3504010. Після приймання Послуг та підписання акту приймання-передачі послуг з встановлення та налаштування Замовник здійснює оплату вартості Товару та Послуг згідно цього акту протягом 5 (п’яти) банківських днів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 жовтня 2019
UA-2019-09-05-002418-b50d9691eabf14586ba2c21352f69601b
Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АВАЛІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:32
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 16:32
Лист.jpg
07 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:43
документи переможця.pdf
06 листопада 2019 10:45
цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf
04 жовтня 2019 18:48
Електронний підпис
04 жовтня 2019 18:48
Електронний підпис
04 жовтня 2019 18:48
проект договору лот 1.pdf
04 жовтня 2019 18:48
Кваліфікація.pdf
04 жовтня 2019 18:48
інші документи.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАЛІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВАЛІС" 12 264 252,00
UAH з ПДВ
12 016 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 12 079 362,00
UAH з ПДВ
11 956 101,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон 12 190 296,00
UAH з ПДВ
12 016 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:32
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 16:32
Лист.jpg
07 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:43
документи переможця.pdf
06 листопада 2019 10:45
цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf
04 жовтня 2019 18:48
Електронний підпис
04 жовтня 2019 18:48
Електронний підпис
04 жовтня 2019 18:48
проект договору лот 1.pdf
04 жовтня 2019 18:48
Кваліфікація.pdf
04 жовтня 2019 18:48
інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАЛІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 11 956 101,60
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
11 956 101,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:13
5.2_Звіт про виконання_РП_Серв та БД ЦОД_Лот 1.pdf укладений
02 січня 2020 18:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 17:24
dodug1_301-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 15:18
dog251-19.pdf укладений
20 листопада 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжено термін передачі товару та надання послуг до 26.12.19.
Номер договору про закупівлю: 251-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/301-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 956 101,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 992 683,60 UAH)