Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання потокових сканерів)»
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-09-05-002339-b fd748735a2c64565b7a3933f46046f99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 15:08
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Придбання потокових сканерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од.
Придбання потокових сканерів (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України за КПКВК 3501010 «Керівництво та управління у сфері фінансів», КЕКВ 3110)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 17:26
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_Придбання_потокових_сканерів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:37
Дата відповіді: 11 вересня 2019 18:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник розглядатиме ті товари, які відповідатимуть вимогам тендерної документації. Тендерна документація, що оприлюднена в цьому оголошені, не містить посилання на торгову марку чи модель.
2) Таблиця «Вартість пропозиції» додатку 1 та таблиця «Специфікація товару» додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо вказання запропонованої моделі товару в тендерній пропозиції учасника.
3) Згідно з пунктом 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Вимоги до цінової пропозиції учасника наведені в додатку 1 тендерної документації.
уточнення щодо технічних вимог сканера
Дата подання: 09 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 12 вересня 2019 17:59
Шановний Замовнику ! Прохання надати уточнення щодо технічних вимог сканера, а саме : - Роздільна здатність 600 (підходить чи ні параметр 600х200,600х300 ?) - Який максимальний розмір оригіналу повинен підтримувати сканер (чи достатньо формату А5 )? - Яку кількість аркушів та якого формату в одному завданні має підтримувати сканер з роздільною здатністю 600 (1 аркуш формату А5 чи 50 аркушів формату А3 та більше)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Співвідношення роздільної здатності до розмірів паперу повинна бути не менше ніж:
- 200 dpi: від 48 x 48 мм до 216 x 4000 мм;
- 300 dpi: від 48 x 48 мм до 216 x 3000 мм;
- 600 dpi: від 48 x 48 мм до 216 x 2000 мм.
Максимальний розмір оригіналу повинен бути не менше формату аркуша А4. В одному завданні з роздільною здатністю 600 х 600 обладнання повинно підтримувати сканування не менше одного аркушу формату не менше А4.
Технічні вимоги
Дата подання: 10 вересня 2019 07:44
Дата відповіді: 12 вересня 2019 17:59
Прохання надати уточнення щодо розміру оригіналу мінім. -максимальний ?
Відповідь: Мінімальний розмір оригіналу – від 48 x 48 мм, максимальним розмір – не менше формату аркуша А4.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 154 980,00
UAH з ПДВ
147 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАНТЕК СОЛЮШЕНЗ" 160 800,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:46
Довідка ДПІ.pdf
02 жовтня 2019 15:46
довідка МВС_040919.pdf
23 вересня 2019 16:09
Електронний підпис
23 вересня 2019 16:03
остаточна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 14:00
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:19
проект договору.pdf
20 вересня 2019 13:19
PoA_scanners_panasonic.pdf
20 вересня 2019 13:19
довідка_захист довкілля.pdf
20 вересня 2019 13:19
довідка_банкрут.pdf
20 вересня 2019 13:19
згода_договір закупівлі.pdf
20 вересня 2019 13:19
довідка_заборгованість.pdf
20 вересня 2019 13:19
повноваження керівника.pdf
20 вересня 2019 13:19
довідка_конкуренція.pdf
20 вересня 2019 13:19
довідка_судимість.pdf
20 вересня 2019 13:19
довідка_корупція.pdf
20 вересня 2019 13:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2019 17:16
Електронний підпис
22 вересня 2019 17:12
Повноваження керівника.pdf
22 вересня 2019 17:05
Технічна частина.pdf
22 вересня 2019 16:01
Кваліфікаційна частина.pdf
22 вересня 2019 15:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

ТОВ "СКАНТЕК СОЛЮШЕНЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
#35670769
Переможець 147 960,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
#35670769
147 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:53
Договір 13010-05-166.pdf укладений
16 жовтня 2019 09:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 147 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 660,00 UAH)