Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарного покриття території, обмеженої просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра в м. Дніпрі
Major repairs of the pavement covering the territory, limited ave. Dmytro Yavornytskyi str. Sich shooters, ul. Svyatoslav the Brave and the street. Andrew Fabre in the city of Dnipro
Очікувана вартість
410 192 241,60 UAH
UA-2019-09-05-002283-b 65c69acc6e484fb0bd941c1e1b875bee
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Яворська Мирослава
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 22:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:49
Очікувана вартість: 410 192 241,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 101 922,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 05 вересня 2019 17:09
Enquiries until: 01 жовтня 2019 22:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 жовтня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 410 192 242 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 101 922 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарного покриття території, обмеженої просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра в м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, вул. Січових стрільців, вул. Святослава Хороброго та вул. Андрія Фабра
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Major repairs of the pavement covering the territory, limited ave. Dmytro Yavornytskyi str. Sich shooters, ul. Svyatoslav the Brave and the street. Andrew Fabre in the city of Dnipro
CPV: 45300000-0
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. зі змінами). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 календарних днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами Джерело фінансування: кошти міського бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 10:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 09:56
Тендерна_документація зі змінами.docx
26 вересня 2019 09:56
перелік змін.doc
05 вересня 2019 17:09
технічне завдання.rar
05 вересня 2019 17:09
проект договору.docx
26 вересня 2019 10:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 09:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 09:56
Тендерна_документація зі змінами.docx
05 вересня 2019 17:09
Тендерна_документація.docx
26 вересня 2019 09:56
перелік змін.doc
05 вересня 2019 17:09
технічне завдання.rar
05 вересня 2019 17:09
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-002283-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 23 вересня 2019 21:18
Дискримінаційні умови тендеру
Наявність робітників, які вже трудовлаштовані та отримують зарплату є дискримінаційним фактором, якщо цей тендер не має мети соціальної допомоги безробітним або попередньо не має наміру перемоги у цьому тендері комунального чи приватного підприємства, яке має постійно трудовлаштованих працівників. Враховуючи те, що ТОВ “ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)” є українським представництвом кіпрської будівельної компанії G.W. GREEN WORLD CONSTRUCTION & DEVELOPMENT LIMITED, в нашої компанії, як у всьому Європейському Союзі, працівники трудовлаштовуються виключно на період виконання законтрактованих робіт, таким чином, всі працівніки, включаючи інженерів та прорабів, трудовлаштовуються виключно по строковим контрактам. Відсутність працівників трудовлаштованих на постійній основі виключає нашу компанію з потенційних учасників цього тендеру. Таким чином існуючі в данному тендері нижчезазначені вимоги, стосовно наявності постійно трудовлаштованих працівників, вважаємо дискрімінаційними для нашої компанії,та вимогаємо їх відміни.

>> 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.1. Інформаційна довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг за предметом закупівлі (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі).
На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 17:53
Відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, у тому числі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Приведення прикладу роботи в Європейському Союзі (працівники трудовлаштовуються виключно на період виконання законтрактованих робіт), не є виправданням неможливості залучити працівників для виконання робіт та участі в даному тендері.
Отже, встановлення зазначеного кваліфікаційного критерію в рамках даного тендеру не може розцінюватись як дискримінація

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 жовтня 2019 12:41
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
03 жовтня 2019 12:41
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:40
Протокол 002283.pdf