Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Контактна особа: |
Єфімова Олена Сергіївна +380617214248 airport.zp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 5 258 695,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2019 16:54 |
Додаток 5.docx | |
05 вересня 2019 16:54 |
Тендерна документація .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-31-000010 ● 4005b01922974800bbbdd498caf0ebbe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2022 16:14 |
НАКАЗ
31.01.2022 № 57
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень та покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP–корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. (коригування)», ID: UA-2019-09-05-002223-b, що проводиться Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-31 16:26:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень та покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP–корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. (коригування)», ID: UA-2019-09-05-002223-b, що проводиться Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) чому станом на 31.01.2022 не оприлюднено звіт про виконаний договір або додаткову угоду про продовження терміну дії договору, як передбачено ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-03 13:41:42
виконання робіт по об’єкту ««Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4 (коригування)».
Між КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» та ТОВ «АМД БУДСЕРВІС» укладено Договір підряду № 56 від 04.11.2019 р. на виконання робіт по об’єкту ««Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4 (коригування)».
ТОВ «АМД БУДСЕРВІС» не приступив до виконання робіт . Виконавцю направлялись листи щодо виконання вимог договору та додаткова угода на розірвання договору. Відповідь не отримана. Виконавець не відповідав на листи. Кошти на виконання робіт не витрачались. Документи , як розміщуються на електронній площадці, повинні бути підписані та завірені печаткою з двох сторін. Не можливо було розмістити не підписану додаткову угоду про розірвання договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання договору встановлено порушення вимог п 14.1 договору від 04.11.2019 №56, частини 1 ст.188 Господарського кодексу України, в частині не розірвання договору за підставою виявлення недоцільності фінансування та подальшого ведення виконуваних робіт.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" #38520829 |
Переможець |
5 193 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 09:29
|
дод уг 1 (1).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 11:28
|
договір 56.pdf | укладений |
05 листопада 2019 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |