Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень та покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP–корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. (коригування)
Очікувана вартість
5 258 695,20 UAH
UA-2019-09-05-002223-b d05e891e15774ad69f1f5f8326287938
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфімова Олена Сергіївна

+380617214248 airport.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа: Єфімова Олена Сергіївна
+380617214248
airport.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:23
Очікувана вартість: 5 258 695,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень та покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP–корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 16:54
Додаток 5.docx
05 вересня 2019 16:54
Тендерна документація .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-31-000010 ● 4005b01922974800bbbdd498caf0ebbe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2022 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
31.01.2022 № 57
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень та покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP–корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. (коригування)», ID: UA-2019-09-05-002223-b, що проводиться Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-31 16:26:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень та покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP–корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна,4. (коригування)», ID: UA-2019-09-05-002223-b, що проводиться Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) чому станом на 31.01.2022 не оприлюднено звіт про виконаний договір або додаткову угоду про продовження терміну дії договору, як передбачено ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-03 13:41:42

виконання робіт по об’єкту ««Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4 (коригування)».

Між КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» та ТОВ «АМД БУДСЕРВІС» укладено Договір підряду № 56 від 04.11.2019 р. на виконання робіт по об’єкту ««Капітальний ремонт фасаду будівлі, приміщень і покрівлі будівлі аеровокзалу (VIP-корпус) в м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4 (коригування)».
ТОВ «АМД БУДСЕРВІС» не приступив до виконання робіт . Виконавцю направлялись листи щодо виконання вимог договору та додаткова угода на розірвання договору. Відповідь не отримана. Виконавець не відповідав на листи. Кошти на виконання робіт не витрачались. Документи , як розміщуються на електронній площадці, повинні бути підписані та завірені печаткою з двох сторін. Не можливо було розмістити не підписану додаткову угоду про розірвання договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання договору встановлено порушення вимог п 14.1 договору від 04.11.2019 №56, частини 1 ст.188 Господарського кодексу України, в частині не розірвання договору за підставою виявлення недоцільності фінансування та подальшого ведення виконуваних робіт.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 5 213 170,80
UAH з ПДВ
5 193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ННІ УКРАЇНА" 5 257 989,60
UAH з ПДВ
5 194 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис
21 жовтня 2019 15:56
Довідка ДФС.pdf
19 жовтня 2019 00:31
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:34
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:33
6. ДФС , МВС.pdf
24 вересня 2019 16:01
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:00
5. МВС переможець.pdf
24 вересня 2019 16:00
3 витяг ПДВ оригінал.pdf
24 вересня 2019 16:00
2 гарантійні листи.pdf
24 вересня 2019 16:00
кошторис.pdf
20 вересня 2019 14:02
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:55
14. ПДВ.pdf
20 вересня 2019 13:55
13. Витяг ЄДР (1).pdf
20 вересня 2019 13:55
12. Копія статуту.pdf
20 вересня 2019 13:55
11. Гарантійні листи.pdf
20 вересня 2019 13:55
10. Лист довкілля.pdf
20 вересня 2019 13:55
8. Довідка субпідряд.pdf
20 вересня 2019 13:55
7.1 Проект договору.pdf
20 вересня 2019 13:55
7. Лист згода з додатком 5.pdf
20 вересня 2019 13:55
6. Кошторис.zip
20 вересня 2019 13:55
4.4.2. Довідка ст.17.pdf
20 вересня 2019 13:55
4.2.2 Довідка працівники.pdf
20 вересня 2019 13:55
4.1.2. Довідка МТБ.pdf
20 вересня 2019 13:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 16:02
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:58
Реєстр.pdf
20 вересня 2019 15:58
61.Лист-погодження.pdf
20 вересня 2019 15:58
48 Ліцензія.pdf
20 вересня 2019 15:58
47 Баланс 2018р..pdf
20 вересня 2019 15:58
36. Довідка з ДФС.pdf
20 вересня 2019 15:58
34. Довідка МВС.pdf
20 вересня 2019 15:58
31. Довідка ст.17.pdf
20 вересня 2019 15:58
31. Корупція ННІ Україна.pdf
20 вересня 2019 15:58
31. Корупція директор.pdf
20 вересня 2019 15:58
30 Витяг з ЄДРПОУ.rtf
20 вересня 2019 15:58
30 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 15:58
29 Довідка Статистика.pdf
20 вересня 2019 15:58
28 Свідоцтво ПДВ.pdf
20 вересня 2019 15:58
27 Довідка 4ОПП.pdf
20 вересня 2019 15:58
26 Статут - копія.pdf
20 вересня 2019 15:58
24 Відгук КЕО м.Запоріжжя.pdf
20 вересня 2019 15:58
24 Відгук КЕО м.Дніпро.jpg
20 вересня 2019 15:58
21. ЦПХ.pdf
20 вересня 2019 15:58
18. 1ДФ за 1 кв. 2019р..pdf
20 вересня 2019 15:58
18 1ДФ за ІІ квартал, 2019р.pdf
20 вересня 2019 15:58
16. Довідка про довкілля.pdf
20 вересня 2019 15:58
10. Видаткова МБП.pdf
20 вересня 2019 15:58
5. Кошторис.7z
20 вересня 2019 15:58
3. Розрахунок.pdf
20 вересня 2019 15:58
3. Локальний кошторис.pdf
20 вересня 2019 15:58
3. Договірна ціна.pdf
20 вересня 2019 15:58
3. Деф. акти.pdf
20 вересня 2019 15:58
3. Відомість ресурсів.pdf
20 вересня 2019 15:58
2. Відомість обсягів.pdf
20 вересня 2019 15:58
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

ТОВ "ННІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Переможець 5 193 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
5 193 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 09:29
дод уг 1 (1).pdf зміни до договору
21 листопада 2019 09:29
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 11:28
договір 56.pdf укладений
05 листопада 2019 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML