Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Закупівля обладнання для оснащення опорних закладів загальної середньої освіти засобами навчання та обладнання. " (код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне і аудіовізуальне обладнання)» , (код за ДК 021:2015: 32322000-6 Мультимедійне обладнання)»)
Очікувана вартість
211 940,00 UAH
UA-2019-09-05-001826-b 1d17daa88c4b495eb610cd403252e94f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Шило

+380674535137 skole-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сколівської райдержадміністрація
Код ЄДРПОУ: 02144766
Місцезнаходження: 82600, Україна , Львівська обл., Сколе, вул.Чайківського, 7
Контактна особа: Іван Шило
+380674535137
skole-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:37
Очікувана вартість: 211 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 059,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
«Закупівля обладнання для оснащення опорних закладів загальної середньої освіти засобами навчання та обладнання. " (код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне і аудіовізуальне обладнання)» , (код за ДК 021:2015: 32322000-6 Мультимедійне обладнання)»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, м. Сколе, вул. Чайківського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 18:00
перелік змін до ТД.docx
10 вересня 2019 12:27
тендерна документація 10.09.19.docx
05 вересня 2019 15:42
проект договору 05.09.19 р..docx
10 вересня 2019 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 12:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 18:00
перелік змін до ТД.docx
10 вересня 2019 12:27
тендерна документація 10.09.19.docx
05 вересня 2019 15:42
тендерна документація 05.09.19.docx
05 вересня 2019 15:42
проект договору 05.09.19 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:52
Дата відповіді: 06 вересня 2019 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших запитань. 1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником. 2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-001826-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 26 вересня 2019 15:08
Оскарження дискваліфікації
1. Потужність Блоку живлення (БЖ) Інтерактивної панелі, що запропонована нами, складає 220 Вт (технічні вимоги – не більше 230Вт). Відповідна інформація розміщена на сайті офіційного постачальника: http://av-pro.com.ua/mult%D1%96tach-panel-ht65-yesvision та підтверджується фотографією безпосередньо з Товару. Додаток: лист від постачальника Yesvision – ТОВ «АВ-Про».
2. Інтерфейси підключення. На сайте постачальника (http://av-pro.com.ua/mult%D1%96tach-panel-ht65-yesvision) вказана інформація щодо наявності інтерфейсів безпосередньо у панелі. Відповідно до технічних вимог, Замовником вимагається наявність контролеру на базі процесора Intel, який постачається додатково. Таким чином, загальна кількість інтерфейсів складатиме: VGA Input(D-sub) x 2, VGA Out, SPDIF, USB 3.0 x 5, пристрої USB 2.0 x 2, HDMI x 4, LAN (RJ45), Composite Video, Input (mini jack) x 2, Composite Audio Input(mini jack) x 1, Component In x 1, Mic In x 1, SD In x

Таким чином, Товар, що запропоновано учасником ТОВ «В2В Солюшнз» повністю відповідає технічним вимогам.

3. Відповідно п.1. Розділу V Тендерної документації «Критеріями оцінки є «ціна» із врахуванням ПДВ вартості доставки та усіх інших податків та зборів, які мають бути сплачені».
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій Процедури закупівлі за результатами аукціону було подано такі пропозиції:

№ Учасник Остаточна пропозиція
1 ТОВ «В2В Солюшнз» 169 582,40 грн з ПДВ
2 ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» 200 574 грн з ПДВ
3 ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ 206 880 грн з ПДВ

Пропозиція ТОВ «В2В Солюшнз» є найбільш економічно вигідною з різницею в сумі із наступним учасником у розмірі 30 991,60 грн або 15,5% вартості.

Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 10:38
Вважаємо, що підстави для скасування рішення тендерного комітету відсутні, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001826-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 27 вересня 2019 13:12
Вимога
Шановний Замовник!

Щодо дискваліфікації нашей пропозиції, повідомляємо про наступне:

Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, не вимагалось надання окремого листа про наявність власного сервісного центру у Львівській області.
Ми погодились з умовами тендерної документації та надали гарантійний лист де зазначено наступне:
Увесь товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. ТОВ «В2В Солюшнз» буде виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування Замовника
Також згідно нашої Тендерної Пропозиції п.1 Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції.

Враховуючи викладене вище, на має причин для дискваліфікації нашої пропозиції. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 11:49
Вважаємо, що підстави щодо скасування рішення тендерного комітету відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001826-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:40
Оскарження визнання переможця:
Шановний Замовник, пропозиція ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає умовам технічної специфікації, а саме :
Кількість одночасних дотиків : вимагалось 20 дотиків
а у Інтерактивної панелі TS-65, згідно офіційного сайту виробника - 10 дотиків
https://www.cnintech.com/intech-optical-touch-panel.html

Потужність БЖ: вимагалось Блок живлення потужність не більше 230 Вт
а у Інтерактивної панелі TS-65 згідно офіційного сайту виробника – 250 Вт
https://www.cnintech.com/intech-optical-touch-panel.html
Враховуючи вище складане, Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника - ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2019 12:22
Вважаємо, що підстави щодо дискваліфікації ФОП Суховерський А.І. відсутні, тому вимога "Скаржника" не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001826-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 02 жовтня 2019 14:32
Оскарження визнання переможця
Шановний Замовник, згідно Додатку 3 до Тендерної Документації а саме пункт :
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази : Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (в довідці вказати, яке саме обладнання, а також зазначити власне чи орендоване (надати договори оренди з усіма додатками до нього))
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ надано довідку у якій зазначено наступне : Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору ФОП Суховерський А.І. на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації повідомляє про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази згідно кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, а саме обладнання (комп’ютерна та копіювальна техніка, виробничі інструменти, інженерне приладдя, автомобіль) та матеріально-технічної бази (власне приміщення площею 45 кв.м. та орендоване приміщення площею 55 кв.м.) необхідної для забезпечення всього циклу постачання товару (зберігання, навантаження, розвантаження, транспортування, наявність товару тощо).
У цій довідці зазначене орендоване приміщення площею 55 кв.м. але у переліку документів відсутні договора оренди на приміщення як це вимагалось у Кваліфікаційних критеріях
Згідно з Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
(згідно ст. 16 Закону)
Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ – не надав договори оренди з усіма додатками до них, як це вимагалось у кваліфікаційних критеріях Тендерної Документації!!!!
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ за умов та , що не відповідає Кваліфікаційним умовам Тендерної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 16:48
Звертаємо Вашу увагу, що вимога: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (в довідці вказати, яке саме обладнання, а також зазначити власне чи орендоване (надати договори оренди з усіма додатками до нього)), стосувалася обладнання як такого, а не приміщення.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що підстави щодо дискваліфікації пропозиції учасника - ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ відсутні, оскільки пропозиція учасника відповідає умовам Тендерної документації, а вимога «Скаржника» про дискваліфікацію ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ в разі відсутності інших зауважень не може бути задоволена.

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Документи

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000031 ● ab3d250de20945ba9927b6135832cc54
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.11.2019 № 196

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 196
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-05-001826-b 05.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок моніторингу щодо порушень п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформуємо про те, що в п.5 Розділу 3 Тендерної документації (далі –ТД) зазначено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, дана інформація міститься в п.7 Додатку 5 ТД: «У разі, якщо інформація, що запитується, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник може надати довідку у довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації». Щодо порушень ч.2 ст.32 та абз.3 част.1 ст. 37 Закону повідомляємо, що при укладанні договору, з виникненням певних причин, тендерним комітетом проводилася додаткова перевірка документів встановлених ст.17 Закону щодо доцільності укладання даної угоди. Щодо не зазначення інформації передбаченої пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі» По сьогоднішній день на майданчиках не реалізовано можливість по заповненню поля «Джерело фінансування», тому доводимо до вашого відома інформацію про те, що джерело фінансування закупівлі – кошти обласного бюджету. На даному етапі процедури майданчик технічно не дає змоги внести зміни і додати вище вказану інформацію до оголошення про закупівлю ID: UA-2019-09-05-001826-b. Ми завдячуємо проведеній роботі з аналізу закупівлі ID: UA-2019-11-13-000031, а також, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2019-11-22 14:52:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 169 582,40
UAH з ПДВ
169 582,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 200 574,00
UAH з ПДВ
200 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ 206 880,00
UAH з ПДВ
206 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 15:08
Електронний підпис
18 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
18 вересня 2019 15:37
28. Копія паспорта.pdf
18 вересня 2019 15:37
16.Порівняльна таблиця.pdf
18 вересня 2019 15:37
15.Договір_дилер_АВ-ПРО.pdf
18 вересня 2019 15:37
14.Сертефікати Yesvision.7z
18 вересня 2019 15:37
12.Авторизація AVpro.pdf
18 вересня 2019 15:37
9.2. Лист код Доступу.pdf
18 вересня 2019 15:37
9. Довідка санкції.pdf
18 вересня 2019 15:37
8. Довідка_працівники.pdf
18 вересня 2019 15:37
5.Проект договору.pdf
18 вересня 2019 15:37
4.1. B2B_Статут.pdf
18 вересня 2019 15:37
2.Тендерна Спецефікація.pdf
18 вересня 2019 15:37
1.Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 08:54
Електронний підпис
18 вересня 2019 08:53
6.3.СТАТУТ.pdf
18 вересня 2019 08:53
6.6 НАКАЗ.pdf
18 вересня 2019 08:53
9. Досвід.pdf
18 вересня 2019 08:53
10. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
18 вересня 2019 08:53
1. Порівняльна таблиця.pdf
18 вересня 2019 08:53
2. Технічна специфікація.pdf
18 вересня 2019 08:52
4. Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 08:52
23. Довідка ліцензування.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:04
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:03
Авторизація.pdf
20 вересня 2019 16:47
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:47
ДОВIДКА ПРО ПРАЦIВНИКIВ.pdf
20 вересня 2019 16:47
ЛИСТ ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ.pdf
20 вересня 2019 16:47
Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 16:47
Витяг_24102016_2.pdf
20 вересня 2019 16:47
договір НУШ 2018.pdf
20 вересня 2019 16:47
Витяг_16092019.pdf
20 вересня 2019 16:47
Виконанні договори.pdf
20 вересня 2019 16:47
СТ 17.pdf
20 вересня 2019 16:47
Небезпечні речовини.pdf
20 вересня 2019 16:47
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
20 вересня 2019 16:47
Паспорт код.pdf
20 вересня 2019 16:47
Висновок СЕС панелі.pdf
20 вересня 2019 16:47
Витяг_24102016_1.pdf
20 вересня 2019 16:47
Про санкції.pdf
20 вересня 2019 16:47
Свідоцтво ЄП.pdf
20 вересня 2019 16:47
Тендерна Пропозиція.pdf
20 вересня 2019 16:47
Дог.52.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Відхилено 169 582,40
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 15:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 200 574,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 15:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ
#2645414612
Переможець 206 880,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 11:12

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

25 вересня 2019 15:27
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:24
Протокол 1 вх (1).jpg
25 вересня 2019 15:24
Протокол 1 вх (2).jpg
23 вересня 2019 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

25 вересня 2019 15:31
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:29
Протокол 2 вх (1).jpg
25 вересня 2019 15:29
Протокол 2 вх (2).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ
#2645414612
206 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:57
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 11:40
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
19 листопада 2019 11:38
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 12:16
Дог.63 (1).jpg укладений
24 жовтня 2019 12:13
Дог.63 (2).jpg укладений
24 жовтня 2019 12:13
Дог.63 (3).jpg укладений
24 жовтня 2019 12:13
Специфікація до Дог.63.jpg укладений
24 жовтня 2019 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 206 880,00
UAH