Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сколівської райдержадміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 02144766 |
Місцезнаходження: | 82600, Україна , Львівська обл., Сколе, вул.Чайківського, 7 |
Контактна особа: |
Іван Шило +380674535137 skole-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 211 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 059,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 18:00 |
перелік змін до ТД.docx | |
10 вересня 2019 12:27 |
тендерна документація 10.09.19.docx | |
05 вересня 2019 15:42 |
проект договору 05.09.19 р..docx |
10 вересня 2019 18:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 вересня 2019 18:00 |
перелік змін до ТД.docx
|
||||||
10 вересня 2019 12:27 |
тендерна документація 10.09.19.docx
|
||||||
05 вересня 2019 15:42 |
проект договору 05.09.19 р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Інтерфейси підключення. На сайте постачальника (http://av-pro.com.ua/mult%D1%96tach-panel-ht65-yesvision) вказана інформація щодо наявності інтерфейсів безпосередньо у панелі. Відповідно до технічних вимог, Замовником вимагається наявність контролеру на базі процесора Intel, який постачається додатково. Таким чином, загальна кількість інтерфейсів складатиме: VGA Input(D-sub) x 2, VGA Out, SPDIF, USB 3.0 x 5, пристрої USB 2.0 x 2, HDMI x 4, LAN (RJ45), Composite Video, Input (mini jack) x 2, Composite Audio Input(mini jack) x 1, Component In x 1, Mic In x 1, SD In x
Таким чином, Товар, що запропоновано учасником ТОВ «В2В Солюшнз» повністю відповідає технічним вимогам.
3. Відповідно п.1. Розділу V Тендерної документації «Критеріями оцінки є «ціна» із врахуванням ПДВ вартості доставки та усіх інших податків та зборів, які мають бути сплачені».
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій Процедури закупівлі за результатами аукціону було подано такі пропозиції:
№ Учасник Остаточна пропозиція
1 ТОВ «В2В Солюшнз» 169 582,40 грн з ПДВ
2 ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» 200 574 грн з ПДВ
3 ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ 206 880 грн з ПДВ
Пропозиція ТОВ «В2В Солюшнз» є найбільш економічно вигідною з різницею в сумі із наступним учасником у розмірі 30 991,60 грн або 15,5% вартості.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.
Щодо дискваліфікації нашей пропозиції, повідомляємо про наступне:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, не вимагалось надання окремого листа про наявність власного сервісного центру у Львівській області.
Ми погодились з умовами тендерної документації та надали гарантійний лист де зазначено наступне:
Увесь товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. ТОВ «В2В Солюшнз» буде виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування Замовника
Також згідно нашої Тендерної Пропозиції п.1 Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції.
Враховуючи викладене вище, на має причин для дискваліфікації нашої пропозиції. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.
Кількість одночасних дотиків : вимагалось 20 дотиків
а у Інтерактивної панелі TS-65, згідно офіційного сайту виробника - 10 дотиків
https://www.cnintech.com/intech-optical-touch-panel.html
Потужність БЖ: вимагалось Блок живлення потужність не більше 230 Вт
а у Інтерактивної панелі TS-65 згідно офіційного сайту виробника – 250 Вт
https://www.cnintech.com/intech-optical-touch-panel.html
Враховуючи вище складане, Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника - ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ!
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази : Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі (в довідці вказати, яке саме обладнання, а також зазначити власне чи орендоване (надати договори оренди з усіма додатками до нього))
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ надано довідку у якій зазначено наступне : Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору ФОП Суховерський А.І. на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації повідомляє про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази згідно кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником, а саме обладнання (комп’ютерна та копіювальна техніка, виробничі інструменти, інженерне приладдя, автомобіль) та матеріально-технічної бази (власне приміщення площею 45 кв.м. та орендоване приміщення площею 55 кв.м.) необхідної для забезпечення всього циклу постачання товару (зберігання, навантаження, розвантаження, транспортування, наявність товару тощо).
У цій довідці зазначене орендоване приміщення площею 55 кв.м. але у переліку документів відсутні договора оренди на приміщення як це вимагалось у Кваліфікаційних критеріях
Згідно з Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
(згідно ст. 16 Закону)
Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ – не надав договори оренди з усіма додатками до них, як це вимагалось у кваліфікаційних критеріях Тендерної Документації!!!!
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ за умов та , що не відповідає Кваліфікаційним умовам Тендерної документації!!!
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що підстави щодо дискваліфікації пропозиції учасника - ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ відсутні, оскільки пропозиція учасника відповідає умовам Тендерної документації, а вимога «Скаржника» про дискваліфікацію ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ в разі відсутності інших зауважень не може бути задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000031 ● ab3d250de20945ba9927b6135832cc54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2019 № 196
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2019 № 196
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-05-001826-b 05.09.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок моніторингу щодо порушень п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформуємо про те, що в п.5 Розділу 3 Тендерної документації (далі –ТД) зазначено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, дана інформація міститься в п.7 Додатку 5 ТД: «У разі, якщо інформація, що запитується, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник може надати довідку у довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації». Щодо порушень ч.2 ст.32 та абз.3 част.1 ст. 37 Закону повідомляємо, що при укладанні договору, з виникненням певних причин, тендерним комітетом проводилася додаткова перевірка документів встановлених ст.17 Закону щодо доцільності укладання даної угоди. Щодо не зазначення інформації передбаченої пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі» По сьогоднішній день на майданчиках не реалізовано можливість по заповненню поля «Джерело фінансування», тому доводимо до вашого відома інформацію про те, що джерело фінансування закупівлі – кошти обласного бюджету. На даному етапі процедури майданчик технічно не дає змоги внести зміни і додати вище вказану інформацію до оголошення про закупівлю ID: UA-2019-09-05-001826-b. Ми завдячуємо проведеній роботі з аналізу закупівлі ID: UA-2019-11-13-000031, а також, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель. Відтак повідомляємо, що Замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
2019-11-22 14:52:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
169 582,40
UAH з ПДВ
|
169 582,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
200 574,00
UAH з ПДВ
|
200 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ |
206 880,00
UAH з ПДВ
|
206 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Відхилено |
169 582,40
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
200 574,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ #2645414612 |
Переможець |
206 880,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 11:40
|
Додаткова угода 1.jpg | зміни до договору |
19 листопада 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 12:16
|
Дог.63 (1).jpg | укладений |
24 жовтня 2019 12:13
|
Дог.63 (2).jpg | укладений |
24 жовтня 2019 12:13
|
Дог.63 (3).jpg | укладений |
24 жовтня 2019 12:13
|
Специфікація до Дог.63.jpg | укладений |
24 жовтня 2019 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |