Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір для друку
Очікувана вартість
35 200,00 UAH
UA-2019-09-05-001371-a 70101683192e4afe95d839860c0a0906
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матюшенко Тетяна Володимирівна

380444261459 ruszn_05bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445416
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул,Озерна, 18-а
Контактна особа: Матюшенко Тетяна Володимирівна
380444261459
ruszn_05bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 11:45
Очікувана вартість: 35 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісний папір для друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 пачок
Офісний папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, місто Київ, Київ, Озерна,18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 12:10
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
06 вересня 2019 12:08
технічні.pdf
05 вересня 2019 17:46
проект договору.docx
05 вересня 2019 17:46
кваліфікаційні.pdf
06 вересня 2019 12:10
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
05 вересня 2019 17:46
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
06 вересня 2019 12:08
технічні.pdf
05 вересня 2019 17:46
технічні.pdf
05 вересня 2019 17:46
проект договору.docx
05 вересня 2019 17:46
кваліфікаційні.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:35
Дата відповіді: 06 вересня 2019 12:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо в документації під товаром прописано "еквівалент не пропонувати",то інші марки не розглядаються. 2)До торгів допускаємо і платників ПДВ,і не платників.(це стосується як ФОП та юр.компаній-учасників).Пропозиція оцінюється остаточна.(Якщо у часник не платник ПДВ,то чому до пропозиції додавати суму ПДВ і навпаки,якщо платник ПДВ,то чому ПДВ віднімати????)Ціни порівнюються остаточні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-001371-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 12 вересня 2019 16:15
ТОВ "Український папір" запропонував на торги папір російського виробництва
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ "Український папір" запропонував на торги офісний папір торгової марки Basic, який виробляється на території Російської Федерації. Натомість, згідно з чинним санкційним законодавством України, заборонено здійснювати державні закупівлі товарів, вироблених в країні-агресорі, окрім випадків, коли Мінекономрозвитку включило такі товари до переліку таких, які неможливо замінити товарами, виробленими в інших країнах. Станом на сьогодні, не існує такого нормативно-правового акту, виданого Мінекономрозвитку, а отже здійснювати державні закупівлі офісного паперу, виробленого в Російській Федерації, не можна. У зв'язку з цим, просимо дискваліфікувати ТОВ "Український папір". До вимоги додаємо копію сертифікату якості, який підтверджує російське походження паперу торгової марки Basic.

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 11:06
Відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2015 р. №1147 " Про заборону ввезення на митну територію України товарів,що походять з Російської федерації" офісний папір для друку не підпадає під перелік заборонених до ввозу товарів,що походять з Російської Федерації.
Відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2015 р. №1147 " Про заборону ввезення на митну територію України товарів,що походять з Російської федерації" офісний папір для друку не підпадає під перелік заборонених до ввозу товарів,що походять з Російської Федерації.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001371-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 вересня 2019 10:52
Щодо вимоги на ТОВ “Український папір”
ТОВ “Український папір” розглянуло звернення учасника ТОВ "Екопром Сістем", та хочемо внести уточнення щодо їх вимоги.
Станом на сьогоднішній день є чинним Рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке введене в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 зі змінами та доповненнями. У переліку осіб, стосовно яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), відсутні, як ЗАО "Интернешнл Пейпер", так і ТОВ "Український папір".
Також згідно з Постановою КМУ від 30.12.2015 №1147 предмет закупівлі (Офісне устаткування та приладдя різне) не відноситься до товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації.
Крім того, в тендерній документації Замовника не вказано про заборону пропонувати папір, що виготовляється на території Російської Федерації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 11:21
В подальшій роботі будуть враховані ваші зауваження(пропозиції).
В подальшій роботі будуть враховані ваші зауваження(пропозиції).
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001371-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 13 вересня 2019 11:37
Доповнення до скарги на ТОВ "Український папір"
Шановний Замовник!

Ми ознайомилися з позицією ТОВ "Український папір" стосовно того, чи дозволяє чинне санкційне законодавство здійснювати державні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації. Визнаємо, що, в цілому, правова позиція нашого конкурента обгрунтована, хоча остаточне рішення залишається за Вами. Але дозволимо собі звернути Вашу увагу на інше порушення, на яке ми спочатку не звернули увагу самі: в Тендерній документації Ви вимагали, щоб учасники завантажили проекти договорів у форматі "Word". Наш конкурент не виконав цю Вашу вимогу; до того ж, наш конкурент не вніс власні реквізити у текст проекту договору, який він зберіг у форматі pdf. Це дає нам підстави просити Вас дискваліфікувати ТОВ "Український папір", оскільки його пропозиція не відповідає вимогам Вашої Тендерної документації.

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 14:30
На Вашу вимогу, щодо неправильно оформленого Проекту Договору учасника ТОВ «Український папір», вважаємо це не суттєвою помилкою. Проект договору оформлено на фірмовому бланку ТОВ «Український папір», де вказані всі реквізити учасника.
На Вашу вимогу, щодо неправильно оформленого Проекту Договору учасника ТОВ «Український папір», вважаємо це не суттєвою помилкою. Проект договору оформлено на фірмовому бланку ТОВ «Український папір», де вказані всі реквізити учасника.

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 16:15
Basic_ Папір А4_Сертифікат.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 28 392,00
UAH з ПДВ
27 672,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 29 088,00
UAH з ПДВ
28 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 15:06
ЦП 2.pdf
11 вересня 2019 11:57
Документи.rar

Публічні документи

11 вересня 2019 16:36
Електронний підпис
11 вересня 2019 16:36
Лист про неліцензування.pdf
11 вересня 2019 16:36
Згода з договором.pdf
11 вересня 2019 16:36
Відомості про учасника.pdf
11 вересня 2019 16:36
ЕКО3771_Проект Договору.pdf
11 вересня 2019 16:36
ЕКО3771_Проект Договору.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 27 672,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

13 вересня 2019 14:52
протокол переможця 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
27 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 14:52
протокол переможця 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог_1371-а.pdf укладений
23 вересня 2019 15:18