Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реставрація з переплануванням горищних приміщень в будинку №5 на вул. Нижанківського під навчальні приміщення Львівської національної музичної академії імені М.В. Лисенка, в межах об'єму існуючого горища, без зміни конфігурації даху у м. Львові (коригування)"
Очікувана вартість
4 294 600,00 UAH
UA-2019-09-05-001368-a 5f867053bfdb426a90647cb03606675f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сало Андрій

+380964355542 andriy_salo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ ІМЕНІ М.В.ЛИСЕНКА
Код ЄДРПОУ: 02214225
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, ВУЛ.НИЖАНКІВСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Сало Андрій
+380964355542
andriy_salo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році Львівською національною музичною академією імені М.В. Лисенка проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по «Реставрації з переплануванням горищних приміщень в будинку № 5 на вул. Нижанківського під навчальні приміщення Львівської національної музичної академії імені М.В. Лисенка, в межах об’єму існуючого горища, без зміни конфігурації даху у м. Львові (коригування)». За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю "Престиж-Стиль", з яким 24.09.2018 року було підписано договір про закупівлю № 24/09-1. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся з листом до замовника з проханням припинити виконання договору за згодою сторін. Причиною звернення: У період укладення договору про закупівлю № 24/09-1 від 24.09.2018 року та в час розробки кошторисної документації, кошторисна заробітна плата, яка враховується при визначенні вартості будівництва складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах становила 7600 грн. відповідно до рішення ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА № 589 від 30 січня 2018 року. Відповідно до Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 № 196 “Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів“, рішення Львівської обласної ради від 11.12.2018 № 767 “Про обласний бюджет Львівської області на 2019 рік“, встановлено, що кошторисна заробітна плата, яка враховується при визначенні вартості будівництва складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах у розмірі 14800 грн. З наведеного вище вбачається достатньо велика різниця розміру кошторисної заробітної плати у порівнянні з 2018 роком. Таким чином, у зв’язку з значним збільшенням розміру середньої заробітної плати в будівництві та зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Договір було розірвано. Львівською національною музичною академією імені М.В. Лисенка скеровано звернення до ТОВ «Ретро Проект» про дослідження наявності можливих ризиків або проблем технічного чи організаційного характеру, пов’язаних із необхідністю завершення будівництва і введення в експлуатацію об’єкта будівництва. У відповідь на звернення Замовником отримано письмову відповідь від ТОВ «Ретро Проект», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по об’єкті незавершеного будівництва, було встановлено, що замін на об’єкті існуючого генпідрядника на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням, а також обумовить дотримання гарантійних термінів та можливість скорочення строків будівництва в порівнянні з нормативними. Зміна підрядника для пов’язаних будівельних робіт неодмінно негативно позначиться на термінах виконання робіт. Отже, доцільно здійснити додаткову закупівлю даного виду робіт у того ж Виконавця на підставі застосування переговорної процедури закупівлі (враховуючи перерахунок вартості кошторисної документації з урахуванням нових норм по заробітних платах у 2019 році).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 17:54
Оскарження наміру укласти договір: 16 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
"Реставрація з переплануванням горищних приміщень в будинку №5 на вул. Нижанківського під навчальні приміщення Львівської національної музичної академії імені М.В. Лисенка, в межах об'єму існуючого горища, без зміни конфігурації даху у м. Львові (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська обл., Львів, Нижанківського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт Аванс 35 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти спцефонду Пiсляоплата 35 Календарні 70

Тендерна документація

05 вересня 2019 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Престиж-Стиль"
#32126765
Переможець 4 294 600,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 17:54

Документи

05 вересня 2019 17:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 17:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Престиж-Стиль"
#32126765
4 294 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 17:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 12:08
Dog_zmin_3 (1).PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 09:38
Dog_zmin_2 (1) (1).PDF зміни до договору
16 липня 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:54
Dod_ugoda_2 (1).PDF зміни до договору
26 грудня 2019 12:54
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 12:30
Дод_угода (2).PDF зміни до договору
20 вересня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 18:18
Договір ПрестижСтиль2019.PDF укладений
17 вересня 2019 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник вносить зміни у частині продовження терміну дії договору та викладення фінансування на 2019 рік у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення фінансування у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення фінансування ліміту коштів на 2020 рік у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML