Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39831000-6 Засоби для прання і миття (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-09-05-001353-a 94b620c486724779a7dddc0240ffb59b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 12:08
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


ДК 021:2015 - 39831000-6 Засоби для прання і миття (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 штуки
ДК 021:2015 - 39831000-6 Засоби для прання і миття (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 06 вересня 2019 11:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації вказано положення стосовно аналогів. До участі допускаються фізичні особи -підприємці. Тендер відбувається без урахування ПДВ. Операція з оплати звільняється від податку на додану вартість на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України, у зв’язку з тим, що надані послуги фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договору Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року в рамках реалізації проектів «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІД в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)», які реалізуються у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-001353-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 13 вересня 2019 14:46
Коментар до скарги
Шановний Замовник , на жаль деякі учасники закупівель свою не компетентність та низький професіональний рівень співробітників тендерного відділу намагаються підмінити написанням кляуз на адресу Замовника використовуючи при цьому аргументи , які при елементарній перевірці перетворюються в відверту брехню , мета якої дезінформувати Замовника та схилити до прийнятя завідомо не правомірного рішення !
Прошу ознайомитись з інформацією у вкладенних файлах .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2019 15:02
Прийнято до уваги. Дякую
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001353-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2657717952
Дата подання: 13 вересня 2019 13:36
Вимога щодо перегляду рішення про визнання переможця закупівлі у зв"язку із неконкурентними та сумнівними діями ФОП Бабій С.П. при поданні ним тендерної пропозиції до даної закупівлі
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
Олександр Грилюк
griluk_o@ukr.net
+380980665826
До Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Адреса: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Ярославська, 41

Вимога
Протоколом №257 засідання Тендерного комітету Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України від 12 вересня 2019 року ФОП Бабій С.П. було визнано переможцем закупівлі UA-2019-09-05-001353-a

Керуючись ч.1 ст.2, ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон)

«Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору…» - Замовник зобов’язаний дотримуватися принципів виписаних в ст. 3 Закону «Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»; та пунктом 12 Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель регламентує, що «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі…» - прошу, з метою об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій, звернути увагу на сумнівні і, можливо, шахрайські дії ФОП Бабій С.П. при поданні ним тендерної пропозиції. А саме, Замовником чітко визначено предмет закупівлі, зокрема і позицію 8 в Технічній специфікації документа Оголошення «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр». Також, в Додатку №2 до Оголошення визначено кваліфікаційні вимоги та застереження, що в разі невиконання зазначених вимог до закінчення строку подання тендерних пропозицій, пропозиція Учасника не розглядатиметься та відхиляється Замовником.
Звертаю увагу замовника, що пропонує в своїй ціновій пропозиції «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр», проте - не надає жодного документа про якість «Сертифікати якості (відповідності) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо», які вимагав замовник. Натомість, подає Висновок ДСЕЕ, виданий виробнику ТОВ «АЛЄС» на засоби для розчищення забруднень у каналізаційних трубах.
Звертаємо увагу замовника, що ТОВ «АЛЄС» не виробляє «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр», а виробляє лише подібний товар та фасує його по 80 гр. (джерело інформації – виробник ТОВ АЛЄС): https://ales.kiev.ua/product-category/bytova_himia/pipes-and-drains/ Телефоны: +38(044) 463-98-87 +38(044) 468-82-69 +38(097) 917-53-65 +38(050) 553-74-89 E-mail: info@ales.kiev.ua valentin55@ukr.net 04073 Україна м. Київ вул. Марка Вовчка 12/14.
Тому, як висновок, або ж ФОП Бабій С.П. має намір постачати Вам товар, який не є предметом закупівлі, а це суперечить Вашій вимозі про непостачання аналогів чи еквівалентів, або ж ФОП Бабій С.П., вводячи в оману Замовника - подає Висновок ДСЕЕ виданий виробнику ТОВ «АЛЄС», видаючи цей висновок за документ якості на «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр» - а це вже зовсім інші дії ФОП Бабій С.П., які мають ознаки правопорушення чи недбалості.
Звертаю увагу Замовника на викладене та прошу переглянути своє рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Бабій С.П.

13 вересня 2019 року Грилюк О.С.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 вересня 2019 14:00
Причина: виправлена помилка
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001353-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2657717952
Дата подання: 13 вересня 2019 14:03
Вимога щодо перегляду рішення про визнання переможця закупівлі у зв’язку із неконкурентними та сумнівними діями ФОП Бабій С.П. при поданні ним тендерної пропозиції до даної закупівлі
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
Олександр Грилюк
griluk_o@ukr.net
+380980665826
До Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Адреса: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Ярославська, 41

Вимога
Протоколом №257 засідання Тендерного комітету Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України від 12 вересня 2019 року ФОП Бабій С.П. було визнано переможцем закупівлі UA-2019-09-05-001353-a

Керуючись ч.1 ст.2, ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон)

«Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору…» - Замовник зобов’язаний дотримуватися принципів виписаних в ст. 3 Закону «Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»; та пунктом 12 Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель регламентує, що «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі…» - прошу, з метою об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій, звернути увагу на сумнівні і, можливо, шахрайські дії ФОП Бабій С.П. при поданні ним тендерної пропозиції. А саме, Замовником чітко визначено предмет закупівлі, зокрема і позицію 8 в Технічній специфікації документа Оголошення «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр». Також, в Додатку №2 до Оголошення визначено кваліфікаційні вимоги та застереження, що в разі невиконання зазначених вимог до закінчення строку подання тендерних пропозицій, пропозиція Учасника не розглядатиметься та відхиляється Замовником.
Звертаю увагу замовника, що ФОП Бабій С.П. пропонує в своїй ціновій пропозиції «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр», проте - не надає жодного документа про якість «Сертифікати якості (відповідності) та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо», які вимагав замовник. Натомість, подає Висновок ДСЕЕ, виданий виробнику ТОВ «АЛЄС» на засоби для розчищення забруднень у каналізаційних трубах.
Звертаємо увагу замовника, що ТОВ «АЛЄС» не виробляє «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр», а виробляє лише подібний товар та фасує його по 80 гр. (джерело інформації – виробник ТОВ АЛЄС): https://ales.kiev.ua/product-category/bytova_himia/pipes-and-drains/ Телефоны: +38(044) 463-98-87 +38(044) 468-82-69 +38(097) 917-53-65 +38(050) 553-74-89 E-mail: info@ales.kiev.ua valentin55@ukr.net 04073 Україна м. Київ вул. Марка Вовчка 12/14.
Тому, як висновок, або ж ФОП Бабій С.П. має намір постачати Вам товар, який не є предметом закупівлі, а це суперечить Вашій вимозі про непостачання аналогів чи еквівалентів, або ж ФОП Бабій С.П., вводячи в оману Замовника - подає Висновок ДСЕЕ виданий виробнику ТОВ «АЛЄС», видаючи цей висновок за документ якості на «Засіб для труб "Крот" в саше, 70 гр» - а це вже зовсім інші дії ФОП Бабій С.П., які мають ознаки правопорушення чи недбалості.
Звертаю увагу Замовника на викладене та прошу переглянути своє рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Бабій С.П.

13 вересня 2019 року Грилюк О.С.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 вересня 2019 09:41
Причина: Я відкликаю свою скаргу, оскільки в асортименті торгової марки Five, що випускається ТОВ "Алес", дійсно є порошкоподібний засіб для очищення труб "Кріт" по 70 грамів. Я визнаю, що пропозиція ФОП Бабій є коректною. Приношу вибачення Замовнику за затримку процедури закупівлі. З повагою, ФОП Грилюк О. С.

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 14:46
Кріт гаряча вода 70г.jpg
13 вересня 2019 14:46
Крот холодна вода 70г.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 14 761,15
UAH
13 746,55
UAH
Документи
ФОП Бабій С.П. 13 751,70
UAH
13 751,70
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 18:32
Електронний підпис
10 вересня 2019 18:31
Сана сертификат.pdf
10 вересня 2019 18:31
Паспорт.pdf
10 вересня 2019 18:31
Лист про неліцензування.pdf
10 вересня 2019 18:31
ІПН.pdf
10 вересня 2019 18:31
Інформація про учасника.pdf
10 вересня 2019 18:31
Витяг з ЄДРПОУ від 18.01.2019.pdf
10 вересня 2019 18:31
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2019 18:31
ГОС300_Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2019 18:31
ГОС300_Лист Згода.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 17:10
сертифікати.rar
10 вересня 2019 17:10
Паспорт Бабій та код.pdf
10 вересня 2019 17:10
Лист-довідка.pdf
10 вересня 2019 17:10
Лист щодо підпису.pdf
10 вересня 2019 17:10
Інформація про учасника.pdf
10 вересня 2019 17:10
Додаток 5 Лист-згода.pdf
10 вересня 2019 17:10
Витяг з ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:10
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Відхилено 13 746,55
UAH
13 вересня 2019 12:04
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 13 751,70
UAH
13 вересня 2019 12:10

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
13 751,70
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_409_від_19092019_Бабій_миючі.pdf укладений
19 вересня 2019 16:30