Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3019 Офісне устаткування та приладдя різне (Календарі)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-09-05-001255-b 94087af00788488c8c959d8d26d17016
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр В'ячеславович Осадчий

+380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр В'ячеславович Осадчий
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2019 17:30
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:10
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
710 штука
Календарі (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання видаткової накладної уповноваженими особами Сторін на підставі рахунку Постачальника Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 13:50
Проект Договору Календарі.doc
05 вересня 2019 13:50
ТД Календарі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:06
Дата відповіді: 09 вересня 2019 15:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) У тендерній документації відсутні посилання на будь-які торгові марки або моделі предмета закупівлі. Таким чином, пропозиції учасників будуть розглядатися відповідно до вимог Технічного завдання (додаток № 1 до тендерної документації).
2) Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».
3) У тендерній документації відсутнє обмеження щодо учасників процедури закупівлі. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ приймають участь на однакових умовах із платниками ПДВ. Після завершення етапу аукціону система автоматично (без втручання людини) обирає пропозицію за найнижчою ціною, вказаною учасником аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІЗУНОВПРЕС" 68 500,80
UAH з ПДВ
57 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа Групп-Украина" 74 550,00
UAH з ПДВ
57 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 89 460,00
UAH з ПДВ
89 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбланковидав 89 800,80
UAH з ПДВ
89 800,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 89 949,90
UAH з ПДВ
89 949,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 16:44
Цінова пропозиція.PDF
20 вересня 2019 16:44
Офісне устаткування.PDF
20 вересня 2019 16:44
Лист згода.PDF
20 вересня 2019 16:44
Протокол о назначении.jpg
20 вересня 2019 16:44
Приказ директор.jpg
20 вересня 2019 16:44
ст 17.PDF
20 вересня 2019 16:44
Витяг_ПДВ.JPG

Публічні документи

20 вересня 2019 15:54
тендерна пропозиція.jpg
20 вересня 2019 15:54
тендерна документація.pdf

Публічні документи

22 вересня 2019 15:04
Цінова Пропозиція.pdf
22 вересня 2019 15:04
Технічна специфікація.pdf
22 вересня 2019 15:04
Д-ка про субпідрядників.pdf
22 вересня 2019 15:04
Д-ка про працівників.pdf
22 вересня 2019 15:04
Д-ка матеріал-тех-база.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:26
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:24
Пропозиція на торги.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 16:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІЗУНОВПРЕС"

ТОВ "Альфа Групп-Украина"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІЗУНОВПРЕС"
#35935138
Відхилено 57 900,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 14:18
ТОВ "Альфа Групп-Украина"
#35106851
Переможець 57 936,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альфа Групп-Украина"
#35106851
57 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 16:19
Звіт.PDF укладений
05 грудня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 11:12
Дог№382_АльфаГруп-Україна.PDF укладений
18 жовтня 2019 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 936,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 656,00 UAH)