Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
4 987 872,00 UAH
UA-2019-09-05-001215-b d1057ac1279d4a3f8ea493b2177f1bea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Юрий Александрович

0574251907 PETRENKO_RIBALKA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22726737
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5
Контактна особа: Петренко Юрий Александрович
0574251907
PETRENKO_RIBALKA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 14:00
Очікувана вартість: 4 987 872,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 939,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
“Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 15 календ днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 13:42
титул_ТД_Гоголя.pdf
05 вересня 2019 13:42
ТД_Гоголя_05.09.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000026 ● b7cbc38b58ef4c2f83729b4e97fbcc92
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.10.2019 № 261
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

7. UA-2019-09-05-001215-b 05.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-10-29-000026 від 22.11.2019 року по процедурі відкритих торгів “Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 “Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг”) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-05-001215-b Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-05-001215-b щодо виявлення порушень під час проведення процедури закупівель, управління житлово-комунального господарства,благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради повідомляє наступне: процедуру відкритих торгів на закупівлю “Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 “Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг”) було оголошено в електронній системі закупівель 05.09.2019 року. На момент оголошення тендерної процедури поле “Джерело фінансування” в річному плані на електронному майданчику SmartTender ( де зареєстровано управління) було відсутнє і технічно реалізоване лише з 01.11.2019 року. Процедура закупівлі UA-2019-09-05-001215-b, що була оголошена 05.09.2019 року повністю завершена при відсутності даного поля. Пропозицій, скарг та зауважень від контролюючих органів та учасників процедури до управління не надходило. З метою отримання роз’яснень щодо виникнення даної ситуації управлінням було направлено звернення за роз’ясненнями до електронного майданчику SmartTender ( лист від 27.11.2019 року № 3691-06). Кошти на виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 “Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг”) були виділені за рахунок субвенції з державного бюджету, що була розподілена відповідно до розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації № 416 від 07.08.2019 року. На момент проведення Держаудитслужбою моніторингу – 30.10.2019 року, процедура закупівлі вже набула статус “Завершена”, управлінням був укладений договір з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ “Данко” від 09.10.2019 року №130. В процесі проведення торгів та укладання договору скарг та зауважень від учасників та контролюючих органів не надходило. Враховуючи вищенаведену інформацію,порушення зазначене в п. 1 констатуючої частини висновку про результат моніторингу не призвело до порушення засад економічної конкуренції, значних юридичних наслідків та порушення принципів публічних закупівель і концептуальних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також прав та інтересів інших учасників торгів,також воно не мало негативного впливу для бюджету. За результатами торгів учасник підписав угоду з сумою 4 450 000,00 гривень на виконання робіт закупівля яких проводилась, економія бюджетних коштів при цьому склала 537 872 гривні. Тендерним комітетом УЖКГБ та КБ Куп’янської міської ради взято до уваги лист Мінекономрозвитку від 28.05.2019 року №3304-04/22177-06 “ Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490” та інші документи рекомендаційного характеру. В подальшій роботі тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради здійснюватиметься повною мірою дотримання вимог Наказу “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” від 22.03.2019 року №490 (зі змінами).

2019-11-29 09:02:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3" 4 452 394,00
UAH з ПДВ
4 427 454,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 4 660 000,00
UAH з ПДВ
4 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 10:48
Електронний підпис
24 вересня 2019 10:45
технічне завдання.pdf
24 вересня 2019 10:45
тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 10:45
календарний план.pdf
24 вересня 2019 10:45
зїзди у провулки.pdf
24 вересня 2019 10:45
зведені розрахунки.pdf
24 вересня 2019 10:45
заїзди у двори.pdf
24 вересня 2019 10:45
дорожний одяг.pdf
19 вересня 2019 15:49
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:47
трактора.pdf
19 вересня 2019 15:47
статут.pdf
19 вересня 2019 15:47
протокол засновників 5.pdf
19 вересня 2019 15:47
протокол засновників 3.pdf
19 вересня 2019 15:47
поставка асфальта.pdf
19 вересня 2019 15:47
Підписаний_Лицензия.pdf
19 вересня 2019 15:47
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
19 вересня 2019 15:47
Підписаний_G0919-7239-GL_tender.pdf
19 вересня 2019 15:47
пдв_JPG.PDF
19 вересня 2019 15:47
маркірувальна.pdf
19 вересня 2019 15:47
ЛИЦЕНЗИЯ КЭ-3.jpg
19 вересня 2019 15:47
ЛИЦЕНЗИЯ КЭ-3 ДОДАТОК.jpg
19 вересня 2019 15:47
компресор.pdf
19 вересня 2019 15:47
відбійний молоток.pdf
19 вересня 2019 15:47
витяг_1001399503.rtf
19 вересня 2019 15:47
бурильна.pdf
19 вересня 2019 15:47
аналог договора.pdf
19 вересня 2019 15:47
аналог договора відгук.pdf
19 вересня 2019 15:47
автокран.pdf
19 вересня 2019 15:47
автогудронатор.pdf
19 вересня 2019 15:47
автогрейдер.pdf
19 вересня 2019 15:47
023 загальні відомості.pdf
19 вересня 2019 15:47
022 субпідряд.pdf
19 вересня 2019 15:47
021 персон дані.pdf
19 вересня 2019 15:47
020 проект договору.pdf
19 вересня 2019 15:47
019 активи.pdf
19 вересня 2019 15:47
015 гарантії дсту.pdf
19 вересня 2019 15:47
014 санкції.pdf
19 вересня 2019 15:47
013 довкілля.pdf
19 вересня 2019 15:47
012 заборгованість.pdf
19 вересня 2019 15:47
011 бенефіціар.pdf
19 вересня 2019 15:47
010 банкрутство.pdf
19 вересня 2019 15:47
009 несудимість.pdf
19 вересня 2019 15:47
008 ст50.pdf
19 вересня 2019 15:47
007 корупц по.pdf
19 вересня 2019 15:47
006 корупц юо.pdf
19 вересня 2019 15:47
005 досвід.pdf
19 вересня 2019 15:47
004 робітники.pdf
19 вересня 2019 15:47
003 авк.pdf
19 вересня 2019 15:47
002 абз.pdf
19 вересня 2019 15:47
001 техніка.pdf
19 вересня 2019 15:47
технічне завдання.pdf
19 вересня 2019 15:47
тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 15:47
календарний план.pdf
19 вересня 2019 15:47
зїзди у провулки.pdf
19 вересня 2019 15:47
зведені розрахунки.pdf
19 вересня 2019 15:47
заїзди у двори.pdf
19 вересня 2019 15:47
дорожний одяг.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 11:29
документи переможця
27 вересня 2019 16:09
Електронний підпис
26 вересня 2019 18:26
Електронний підпис
26 вересня 2019 18:25
Розрахунок аукциону
20 вересня 2019 13:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3"
#40346343
Відхилено 4 427 454,63
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 10:52
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 4 450 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
4 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 07:57
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 15:19
ДУ № 3 до договору № 130 от 09.10.2019 (1).pdf зміни до договору
13 квітня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 14:23
допугода 1 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 09:58
договір №130 від 09.10.19.pdf укладений
09 жовтня 2019 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти розділ 3 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до календарного плану та фінансування
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 971 833,82
UAH (в тому числі ПДВ 495 305,64 UAH)