Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22726737 |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Петренко Юрий Александрович 0574251907 PETRENKO_RIBALKA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 4 987 872,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 939,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 15 календ днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2019 13:42 |
титул_ТД_Гоголя.pdf | |
05 вересня 2019 13:42 |
ТД_Гоголя_05.09.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-29-000026 ● b7cbc38b58ef4c2f83729b4e97fbcc92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2019 № 261
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2019-09-05-001215-b 05.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-10-29-000026 від 22.11.2019 року по процедурі відкритих торгів “Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 “Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг”) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-05-001215-b Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-05-001215-b щодо виявлення порушень під час проведення процедури закупівель, управління житлово-комунального господарства,благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради повідомляє наступне: процедуру відкритих торгів на закупівлю “Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 “Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг”) було оголошено в електронній системі закупівель 05.09.2019 року. На момент оголошення тендерної процедури поле “Джерело фінансування” в річному плані на електронному майданчику SmartTender ( де зареєстровано управління) було відсутнє і технічно реалізоване лише з 01.11.2019 року. Процедура закупівлі UA-2019-09-05-001215-b, що була оголошена 05.09.2019 року повністю завершена при відсутності даного поля. Пропозицій, скарг та зауважень від контролюючих органів та учасників процедури до управління не надходило. З метою отримання роз’яснень щодо виникнення даної ситуації управлінням було направлено звернення за роз’ясненнями до електронного майданчику SmartTender ( лист від 27.11.2019 року № 3691-06). Кошти на виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт автодороги по вул. Гоголя від вул. 1 Травня до вул. Північної, м. Куп’янськ, Харківської області”, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45233000-9 “Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг”) були виділені за рахунок субвенції з державного бюджету, що була розподілена відповідно до розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації № 416 від 07.08.2019 року. На момент проведення Держаудитслужбою моніторингу – 30.10.2019 року, процедура закупівлі вже набула статус “Завершена”, управлінням був укладений договір з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ “Данко” від 09.10.2019 року №130. В процесі проведення торгів та укладання договору скарг та зауважень від учасників та контролюючих органів не надходило. Враховуючи вищенаведену інформацію,порушення зазначене в п. 1 констатуючої частини висновку про результат моніторингу не призвело до порушення засад економічної конкуренції, значних юридичних наслідків та порушення принципів публічних закупівель і концептуальних вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також прав та інтересів інших учасників торгів,також воно не мало негативного впливу для бюджету. За результатами торгів учасник підписав угоду з сумою 4 450 000,00 гривень на виконання робіт закупівля яких проводилась, економія бюджетних коштів при цьому склала 537 872 гривні. Тендерним комітетом УЖКГБ та КБ Куп’янської міської ради взято до уваги лист Мінекономрозвитку від 28.05.2019 року №3304-04/22177-06 “ Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490” та інші документи рекомендаційного характеру. В подальшій роботі тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради здійснюватиметься повною мірою дотримання вимог Наказу “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” від 22.03.2019 року №490 (зі змінами).
2019-11-29 09:02:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3" |
4 452 394,00
UAH з ПДВ
|
4 427 454,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
4 660 000,00
UAH з ПДВ
|
4 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-КУП'ЯНСЬК - 3" #40346343 |
Відхилено |
4 427 454,63
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 10:52
|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
4 450 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 07:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:19
|
ДУ № 3 до договору № 130 от 09.10.2019 (1).pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2019 14:23
|
допугода 1 (1).pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2019 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 09:58
|
договір №130 від 09.10.19.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти розділ 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до календарного плану та фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |