Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Житловий будинок по бул. Вінтера, 50 - реконструкція в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
1 837 634,40 UAH
UA-2019-09-05-001180-b 8009fa78c68e449d80ab892e4312cde2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:38
Очікувана вартість: 1 837 634,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Житловий будинок по бул. Вінтера, 50 - реконструкція в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Вінтера 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС" 1 817 916,07
UAH з ПДВ
1 817 916,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІ СТРОЙ" 1 828 446,00
UAH з ПДВ
1 828 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 16:04
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:58
Лiцензiя_завiрена_копiя.zip
20 вересня 2019 15:58
Гарантия_13169.zip
20 вересня 2019 15:58
15 Лист-гарантія санкції.pdf
20 вересня 2019 15:58
14.3 Довідка час робіт.pdf
20 вересня 2019 15:58
14.1 Довідка зауваження.pdf
20 вересня 2019 15:58
12 Додаток 10.pdf
20 вересня 2019 15:58
11 Додаток 8.pdf
20 вересня 2019 15:58
10 Додаток 7.1.pdf
20 вересня 2019 15:58
9 Додаток 6.pdf
20 вересня 2019 15:58
8 Договір гарантія.pdf
20 вересня 2019 15:58
7.4 Ліцензія.pdf
20 вересня 2019 15:58
7.3.2 Довідка.pdf
20 вересня 2019 15:58
7.2 ВИТЯГ З РПНДВ.pdf
20 вересня 2019 15:58
7.1 Статут.pdf
20 вересня 2019 15:58
6.2 Наказ на директора.pdf
20 вересня 2019 15:58
6.1 Рішення.pdf
20 вересня 2019 15:58
5.2 Витяг ЄДДР.pdf
20 вересня 2019 15:58
5.1 Паспорт директор.pdf
20 вересня 2019 15:58
5 Додаток 5.pdf
20 вересня 2019 15:58
4.1 Договір про наміри.pdf
20 вересня 2019 15:58
4 Додаток 4.pdf
20 вересня 2019 15:58
3.9 Посвідчення.pdf
20 вересня 2019 15:58
3.7 ЄСВ Ландшафт.pdf
20 вересня 2019 15:58
3.6 ЄСВ ЛД СЕРВІС.pdf
20 вересня 2019 15:58
3.5 Диплом виконроб.pdf
20 вересня 2019 15:58
3.3 Додаток 3 (Працівники).pdf
20 вересня 2019 15:58
3.2.3.1 Лист-підтвердження.PDF
20 вересня 2019 15:58
3.2.2.1 Лист-підтвердження.pdf
20 вересня 2019 15:58
3.2.1.1 Лист-підтвердження.pdf
20 вересня 2019 15:58
3.1 Додаток 3 (МТБ).pdf
20 вересня 2019 15:58
2 Додаток 2.pdf
20 вересня 2019 15:58
1 Додаток 1.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 16:54
Уповноважена особа.pdf
19 вересня 2019 16:54
Тех. завдання.pdf
19 вересня 2019 16:54
Субпідрядники.pdf
19 вересня 2019 16:54
Статут.pdf
19 вересня 2019 16:54
Наказ директор.pdf
19 вересня 2019 16:54
Лист-гарантія санкції.pdf
19 вересня 2019 16:54
Лист захист довкілля.pdf
19 вересня 2019 16:54
Дозвіл на обробку даних.pdf
19 вересня 2019 16:54
Довідка ст.17.pdf
19 вересня 2019 16:54
Довідка зауваження.pdf
19 вересня 2019 16:54
Довідка заборгованість.pdf
19 вересня 2019 16:54
Довідка графік роботи.pdf
19 вересня 2019 16:54
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Л.Д. СЕРВІС"

ТОВ "ЮНІ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
Переможець 1 817 916,07
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. СЕРВІС" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
1 817 916,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:41
ДУ№8 до Договору №040-19-189 від 09.10.2019р.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 14:18
ДУ №7 до Договору №040-19-189 від 28.09.2020.PDF зміни до договору
28 вересня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 11:01
ДУ №6 до Договору №040-19-189 від 09.10.2019.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 11:50
ДУ№5 до Договору №040-19-189 від 09.10.2019р.PDF зміни до договору
16 липня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 10:25
ДУ№4 до Договору №040 19 189 від 09.10.19р.PDF зміни до договору
24 січня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 16:24
ДУ№3 до Договору №040 19 189 від 09.10.19р.PDF зміни до договору
14 січня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 11:13
ДУ №2 до Договору №040-19-189 від 09.10.2019.PDF зміни до договору
13 грудня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 16:19
ДУ №1 до Дог №040-19-189 від 09.10.2019.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 16:02
Дог №040-19-189 від 09.10.2019.PDF укладений
09 жовтня 2019 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, строку виконання робіт, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, викладення Додатку 2 до Договору Графік виконання робіт в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни реквізитів, зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зменшення ціни договору, зміни реквізитів, обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 040/19/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 673 232,79
UAH (в тому числі ПДВ 278 872,13 UAH)