Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)‎» придбання комп’ютеру персонального
Очікувана вартість
113 392,00 UAH
UA-2019-09-05-001050-b 7e2324ea1aee4085b7fbbd56c7c71a98
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 12:24
Очікувана вартість: 113 392,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 567,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 - «30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)‎» придбання комп’ютеру персонального
1.Персональний комп’ютер у комплекті ( основний блок персонального комп’ютера, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») – 8 одиниць;
2.Мережевий фільтр 10 м – 8 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:09
Дата відповіді: 10 вересня 2019 16:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти (з ідентичними тех. характеристиками) будуть розглянуті та подані на узгодження. 2) Дивиться Додаток 3 – «Відповідність товару технічним (якісним) та кількісним характеристикам предмета закупівлі». 3) Згідно Розпорядження міського голови м. Маріуполь від 15.06.2016р. № 323 «Про документацію до закупівлі за публічні кошти без урахування ПДВ», методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. При цьому договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ. Тобто, учасник, який подає цінову пропозицію для участі в аукціоні, та під час аукціону подає її без урахування ПДВ. У разі укладання договору з платником ПДВ, загальна вартість закупівлі буде змінена на вартість ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-001050-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 вересня 2019 12:25
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Звертаємо увагу, що Замовник у технічних вимогах зазначав певний вид корпусу для персонального комп’ютера у зборі. Проте у своїй тендерній пропозиції Учасник ТОВ "КомпаКом" не зазначає конкретного корпусу, що унеможливлює перевірку його на відповідність, на наявність у ньому кріплень та місця для правильного розміщення саме тих комплектуючих, що пропонуються для встановлення.

Просимо дискваліфікувати ТОВ "КомпаКом" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 11:09
Доброго дня, Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до п.9.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016р., Замовник розглядає Учасника, який надав найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Учасник ТОВ «Компаком» на нашу вимогу надав нам детальні характеристики комп’ютера та вивчивши пропозицію ТОВ «Компаком» наші фахівці прийшли до висновку що конфігурація комп’ютера який пропонує учасник відповідає нашим вимогам та потребам. Також беручи до уваги найвигіднішу пропозицію яка дозволяє суттєво заощадити бюджетні кошти ("КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" п. 22. Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів.") , не бачимо приводу для дискваліфікації учасника ТОВ «Компаком».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 81 230,00
UAH
81 230,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 98 824,80
UAH
98 824,80
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 14:56
Електронний підпис
11 вересня 2019 14:55
Проект договору.pdf
11 вересня 2019 14:55
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 81 230,00
UAH
18 вересня 2019 10:01

Документи

18 вересня 2019 09:58
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
81 230,00
UAH
Документи

Документи

18 вересня 2019 09:58
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор № 360.PDF укладений
27 вересня 2019 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 97 476,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 246,00 UAH)