Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
1 530 760,00 UAH
UA-2019-09-05-001016-a 56aa7a7ef1684ae5b2249991ef0f6a64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Олександр Тарасович

+380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143301
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Свереняк Олександр Тарасович
+380314326147
rayvo.vinogradiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:28
Очікувана вартість: 1 530 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 комплекти
Машини для обробки даних (персональні комп'ютери) (Джерело фінансування закупівлі - Державна освітня субвенція згідно постанови КМУ №319 від 3.04.2019 року + кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10 (для закладів загальної середньої освіти району)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:31
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 10:53
Дата відповіді: 06 вересня 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації відсутні посилання на конкретну торгову марку.
2) В тендерній документації зазначено, що учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3)Усі учасники будь-якої форми оподаткування рівні при подачі своїх пропозиції. Вартість пропозиції повинна включати усі податки та збори. Вартість пропозиції учасників будуть оцінуватись виходячи з тієї ціни, яка буде вказана у пропозиції.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 06 вересня 2019 15:17
Дата відповіді: 09 вересня 2019 08:45
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник залишає за собою право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій на операційну систему до представників компанії виробника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-05-001016-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 вересня 2019 12:08
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Тендерна документація містить наступну вимогу: «2.1. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.»


Порівняльна таблиця, надана Учасником ТОВ "Систематика Україна" не містить інформації щодо виробника та моделі оперативної пам’яті, моделі жорсткого диску, корпусу, операційної системи Windows та пакету офісних програм.

таким чином Учасником не дотримано вимог щодо оформлення пропозиції та наявні порушення, що унеможливлюють перевірку запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.

Просимо дискваліфікувати ТОВ "Систематика Україна"як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 13:50
Тендерний комітет вважає, що інформація про предмет закупівлі, надана учасником ТОВ "Систематика Україна" відповідає вимогам п.2.1 додатку 3 до тендерної документації, а скарга ТОВ " ПРОТЕХ-ІТ-Україна" щодо виробника та моделі оперативної пам’яті, моделі жорсткого диску, корпусу, операційної системи Windows та пакету офісних програм є безпідставною.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001016-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:39
Неправомірне відхілення переможця.
Шановний Замовник,
у протоколі №90 від 21.10.2019, згідно якого була здійснена дискваліфікація ТОВ "Систематика Україна" вказано підстава - ненадання підписаного договору. Ця підстава є неправомірною, оскільки згідно документації кур''єрської служби "Нова Пошта" 21.10.2019 Вашим співробітником був отриманий пакет з двома підписаними примірниками договорів. Також, на вказану вами електрону адресу 18.10.2019 було надано скан-копію підписаного договору.
Враховуючи це, дискваліфікація є неправомірною.
Прошу:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов'язати відповідальних осіб Замовника скасувати прийняте ним рішення від 21.10.2019 (протокол № 90) про дискваліфікацію.

ТОВ "Систематика Україна" залишає за собою право звернутися до АМКУ про скасування рішення та судови про стягнення с Замовника витрат на оскарження процедури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2019 15:05
Згідно рішення тендерного комітету від 27 вересня 2019 року № 87 переможцем торгів на закупівлю за предметом "Машини для обробки даних (персональні комп'ютери)" (UA-2019-09-05-001016-A) було визнано ТОВ "Систематика Україна". Відповідно абз.5 п.1 ст.10 Закону повідомлення про намір укласти договір було оприлюднене замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 27 вересня 2019 року.
Згідно вимог п.2 ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Враховуючі цю вимогу договір на закупівлю товару "Машини для обробки даних (персональні комп'ютери)" мав бути підписаний сторонами не пізніше 17 жовтня 2019 року. Станом на 22 жовтня 2019 року договір не підписаний в зв’язку з його відсутністю у замовника. Жоден з працівників Управління не отримував від кур'єрської служби "Нова Пошта" вказані документи. Скан-копія договору, яка відправлена на електронну адресу замовника, не підписана належним чином ЕЦП.
Згідно вимог п.3 ст.32 Закону у разі неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
На вимогу додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває.
ТОВ "Систематика Україна", як переможець торгів, надало копію а не оригінал (нотаріально завірену копію) довідки із МВС України про відсутність судимості у службової особи яка підписала тендерну пропозицію.
Згідно вимог п.3 ст.32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Номер вимоги: UA-2019-09-05-001016-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 жовтня 2019 15:45
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Вимоги тендерної документації передбачали, що Учасниками буде запропоновано «пакет програмних засобів офісного призначення: з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки;».

Учасник ФОП Кузьма Іван Іванович подає в складі тендерної пропозиції вільний пакет офісних додатків «OPENOFFICE», що не підтримує роботу з форматом MDB (за це відповідає ACCESS в складі пакету офісних програм PROplus), а також запропонований OPENOFFICE не підтримує роботу з електронною поштою. (https://uk.wikipedia.org/wiki/Apache_OpenOffice ; https://ru.wikipedia.org/wiki/OpenOffice)

Таким чином Учасником ФОП Кузьма Іван Іванович не дотримано технічних вимог Замовника. Тому, виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання норм діючого законодавства, просимо дискваліфікувати Учасника ФОП Кузьма Іван Іванович як такого, що не відповідає вимогам замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 листопада 2019 11:27
Тендерним комітетом встановлено, що згідно протоколу 95 від 24.10.2019 року визнано переможцем торгів ФОП Кузьма Іван Іванович правомірно, та немає ніяких підстав у відхиленні його тендерної пропозиції, так як вона відповідає кваліфікаційним критеріям та всім вимогам тендерної документації, в тому числі технічним вимогам, з наступних причин:
- предметом даної закупівлі є товар "Машини для обробки даних (персональні комп'ютери)", Класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина).
- Вимогою технічного завдання є пакет програмних засобів офісного призначення, а не ліцензійний пакет програмних засобів офісного призначення. Open Office та Libre Office підпадає під вказані вимоги. Характеристики Open Office дозволяють (підтримують) роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, РРТ, РРТХ, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою.
Слід зазначити, що Open Office дозволяє працювати з файлами MDB, а вимоги повноцінно в тендерній документації не зазначалося. Open Office забезпечує роботу з файлами MDB що підтверджується на сайті «https://wiki.openoffice.org» за посиланням: https://wiki.openoffice.org/wiki/RU/kb/00000153, де вказано порядок роботи із вказаним типом файлів. Те саме стосується і роботи з електронною поштою, робота підтримується, регламент роботи вказано на цьому ж сайті за посиланням: https://wiki.openoffice.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5:_%D0%9F%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F,_%D1%89%D0%BE_%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE_%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F#.D0.92.D1.96.DO.B4.DO.BF.D1.80.DO.BO.DO.B2.DO.BA.DO.BO_.DO.B5.DO.BB.D0.B5.D0.BA.D1.82.Dl.80.D0.BE.DO.BD.D0.BD.D0.BE.D1.97.D0.BF.D0.BE.D 1.88.D1.82.D0.B8.
На підставі вищезазначеного запропоновано відхилити скаргу та залишити рішення тендерного комітету без змін.

Документи

02 жовтня 2019 13:50
Протокол

Документи

22 жовтня 2019 15:05
Протокол

Документи

01 листопада 2019 11:27
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 1 160 964,00
UAH з ПДВ
1 111 024,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 1 239 300,00
UAH з ПДВ
1 111 392,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кузьма Іван Іванович 1 224 000,00
UAH з ПДВ
1 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 417 698,00
UAH з ПДВ
1 402 398,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 455 580,80
UAH з ПДВ
1 410 035,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 478 426,76
UAH з ПДВ
1 439 999,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 466 352,00
UAH з ПДВ
1 457 784,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 459 620,00
UAH з ПДВ
1 459 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 10:32
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:03
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:03
Довідка про банкрутство.pdf
23 вересня 2019 13:45
Електронний підпис
20 вересня 2019 11:24
Електронний підпис
20 вересня 2019 11:23
47. Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 11:23
40. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 вересня 2019 11:23
5 Висновок СЕС ExpertPC.pdf
20 вересня 2019 11:23
4. Висновок СЕЕ_Монітори.pdf
20 вересня 2019 11:23
3. Висновок СЕЕ Gamemax.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 17:45
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:44
39 Інформаційна довідка.pdf
19 вересня 2019 17:44
38 Письмова гарантія.pdf
19 вересня 2019 17:44
37 Лист-погодження.pdf
19 вересня 2019 17:44
36 Лист гарантія.pdf
19 вересня 2019 17:44
35 Інформаційна довідка.pdf
19 вересня 2019 17:44
34 Інформаційна довідка.pdf
19 вересня 2019 17:44
33 Гарантійний лист.pdf
19 вересня 2019 17:44
32 Інформаційна довідка.pdf
19 вересня 2019 17:44
31 Гарантійний лист.pdf
19 вересня 2019 17:44
29 Лист гарантія.pdf
19 вересня 2019 17:44
28 Письмова гарантія.pdf
19 вересня 2019 17:44
27 Письмове запевнення.pdf
19 вересня 2019 17:44
26 Письмова гарантія.pdf
19 вересня 2019 17:44
25 Письмова гарантія.pdf
19 вересня 2019 17:44
24 Лист-згода.pdf
19 вересня 2019 17:44
23 Лист підтвердження.pdf
19 вересня 2019 17:44
22 Лист-згода.pdf
19 вересня 2019 17:43
07 Гарантійний лист.pdf
19 вересня 2019 17:43
06 Лист-роз’яснення.pdf
19 вересня 2019 17:43
03 Інформаційна довідка.pdf
19 вересня 2019 17:43
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
28 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
28 жовтня 2019 18:55
Довідка ДФС.pdf
28 жовтня 2019 18:55
Dovidka_MVS.pdf
25 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:21
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:20
Відгук.jpg
20 вересня 2019 16:18
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:17
Відгук.jpg
19 вересня 2019 21:49
Електронний підпис
19 вересня 2019 21:47
Паспорт.pdf
19 вересня 2019 21:47
28._Проект_договору.pdf
19 вересня 2019 21:47
Висновок_СЕС_ПК_2018.pdf
19 вересня 2019 21:47
Витяг з ЄДР.pdf
19 вересня 2019 21:47
Висновок_СЕС_ТУ.pdf
19 вересня 2019 21:46
29._Порiвнял_на_таблиця.pdf
19 вересня 2019 21:46
2.1. Договір.pdf
19 вересня 2019 21:46
4._стаття_17.pdf
19 вересня 2019 21:46
27._Тендерна_пропозицiя.pdf
19 вересня 2019 21:46
Авторизаційний лист.pdf
19 вересня 2019 21:46
Код.pdf
19 вересня 2019 21:46
22._Анкета_учасника.pdf
19 вересня 2019 21:46
5._Захист_довкiлля.pdf
19 вересня 2019 21:46
Витяг платника податку.pdf
19 вересня 2019 21:46
18._Строки_договору.pdf
19 вересня 2019 21:46
16._Санкцii.pdf
19 вересня 2019 21:46
14._Про_поставку_товару.pdf
19 вересня 2019 21:46
13._про_вiдхиленя_ТП.pdf
19 вересня 2019 21:46
3._Працiвники.pdf
19 вересня 2019 21:46
8._Пiдроблення_документiв.pdf
19 вересня 2019 21:46
15._отримання_дозволiв.pdf
19 вересня 2019 21:46
26._Персонал_нi_данi.pdf
19 вересня 2019 21:46
23._Гарантiйний_термiн.pdf
19 вересня 2019 21:46
10._Дотримання_ТП.pdf
19 вересня 2019 21:46
25._Неплатник_ПДВ.pdf
19 вересня 2019 21:46
6._Гарантiя_про_товар.pdf
19 вересня 2019 21:46
2._Довiдка_досвiд.pdf
19 вересня 2019 21:46
1._МТБ.pdf
19 вересня 2019 21:46
7._Виправлення_помилок.pdf
19 вересня 2019 21:46
9._Невстановлення_ТЗ.pdf
19 вересня 2019 21:46
2.2. Накладна.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:10
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:09
реєстр документів.pdf
20 вересня 2019 15:08
проект договору.pdf
20 вересня 2019 15:07
довідка санкції.pdf
20 вересня 2019 15:07
гарантія демпінг.pdf
20 вересня 2019 15:07
Відомості про Учасника.pdf
20 вересня 2019 15:07
Витяг від 20.09.19 копія.pdf
20 вересня 2019 14:52
Витяг ПДВ копія.pdf
20 вересня 2019 14:52
Статут копія.pdf
20 вересня 2019 14:52
Наказ директора копія.pdf
20 вересня 2019 14:52
Технічна документація.pdf
20 вересня 2019 14:52
Технічні умови завірені.pdf
20 вересня 2019 14:52
Авторизаційний лист.pdf
20 вересня 2019 14:52
аналогічний договір.pdf
20 вересня 2019 14:52
12746506_пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 18:16
Електронний підпис

Публічні документи

20 вересня 2019 16:28
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:24
7. Протокол повноваження.pdf
20 вересня 2019 16:24
5. Статут.pdf
20 вересня 2019 16:24
46. Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 16:24
45. Проект договору.pdf
20 вересня 2019 16:24
4. Витяг ПДВ оригінал.pdf
20 вересня 2019 16:23
3. Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 16:23
27. Лист-згода Петрончак.pdf
20 вересня 2019 16:23
26. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
20 вересня 2019 16:23
25. Паспорт Лєбєдєва.pdf
20 вересня 2019 16:23
23. Лист про висновки СЕС.pdf
20 вересня 2019 16:23
22. Лист про сертифікацію.pdf
20 вересня 2019 16:22
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 14:23
Електронний підпис
20 вересня 2019 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 14:21
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 14:21
Порівняльна таблиця.pdf
20 вересня 2019 14:21
Сертификаты.7z
20 вересня 2019 14:21
Кваліфікаційні критерії.7z

Публічні документи

20 вересня 2019 15:33
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:29
44.pdf
20 вересня 2019 15:29
46.pdf
20 вересня 2019 15:29
45.pdf
20 вересня 2019 15:29
41.pdf
20 вересня 2019 15:29
38.pdf
20 вересня 2019 15:29
39.pdf
20 вересня 2019 15:29
43.pdf
20 вересня 2019 15:29
42.pdf
20 вересня 2019 15:29
40.pdf
20 вересня 2019 15:29
37.pdf
20 вересня 2019 15:29
36.pdf
20 вересня 2019 15:29
35.pdf
20 вересня 2019 15:29
34.pdf
20 вересня 2019 15:29
31.pdf
20 вересня 2019 15:29
33.pdf
20 вересня 2019 15:29
32.pdf
20 вересня 2019 15:29
30.pdf
20 вересня 2019 15:29
20.pdf
20 вересня 2019 15:29
29.pdf
20 вересня 2019 15:29
28.pdf
20 вересня 2019 15:29
26.pdf
20 вересня 2019 15:29
25.pdf
20 вересня 2019 15:29
27.pdf
20 вересня 2019 15:29
23.pdf
20 вересня 2019 15:29
22.pdf
20 вересня 2019 15:29
21.pdf
20 вересня 2019 15:29
24.pdf
20 вересня 2019 15:29
19..pdf
20 вересня 2019 15:29
18.pdf
20 вересня 2019 15:28
17.pdf
20 вересня 2019 15:28
16.pdf
20 вересня 2019 15:28
13.pdf
20 вересня 2019 15:28
14.pdf
20 вересня 2019 15:28
15.pdf
20 вересня 2019 15:28
12.pdf
20 вересня 2019 15:28
10.pdf
20 вересня 2019 15:28
11.pdf
20 вересня 2019 15:28
9.pdf
20 вересня 2019 15:28
8.pdf
20 вересня 2019 15:28
7..pdf
20 вересня 2019 15:28
4.pdf
20 вересня 2019 15:28
2.pdf
20 вересня 2019 15:28
1. Реєстр.pdf
20 вересня 2019 15:28
6.pdf
20 вересня 2019 15:28
3.pdf
20 вересня 2019 15:28
5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ФОП Кузьма Іван Іванович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Рішення скасоване 1 111 024,80
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:37
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 1 111 024,80
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 09:21
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Рішення скасоване 1 111 392,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 11:14
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Відхилено 1 111 392,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:13
ФОП Кузьма Іван Іванович
#2459003156
Переможець 1 224 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:16

Документи

22 жовтня 2019 09:21
Електронний підпис
22 жовтня 2019 09:20
Протокол

Документи

24 жовтня 2019 14:13
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кузьма Іван Іванович
#2459003156
1 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 09:25
Договір укладений
06 листопада 2019 09:23