Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування»
Очікувана вартість
4 338 692,00 UAH
UA-2019-09-05-000775-c eaa6ba926cfc4b3cbcca1965fd9f6242
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островерхий Василь Васильович

0990576357 vb-hozgrup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145435
Місцезнаходження: 38300, Україна , Полтавська обл., ВЕЛИКА БАГАЧКА, вул.Каштанова, буд. 22
Контактна особа: Островерхий Василь Васильович
0990576357
vb-hozgrup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 12:38
Початок аукціону: 26 вересня 2019 12:38
Очікувана вартість: 4 338 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 693,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування» (Джерело фінансування - місцевий бюджет)

«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування» (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38321, Україна, Полтавська область, КРОТІВЩИНА, центральна,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 90 календарних днів, але в будь-якому випадку до завершення бюджетного періоду. 4.1.1. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю (Джерело фінансування- місцевий бюджет) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника.(Джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 16:32
Технічне завдання.rar
05 вересня 2019 16:32
3тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Лубнижитлобуд 2010 3 800 324,00
UAH з ПДВ
3 778 630,54
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" 3 950 000,00
UAH з ПДВ
3 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 17:17
Кошторис.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 07:50
Електронний підпис
24 вересня 2019 21:04
Iншi документи.pdf
24 вересня 2019 21:04
технiчна документацiя.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лубнижитлобуд 2010

ТОВ "Старлайт-буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Лубнижитлобуд 2010
#05388233
Відхилено 3 778 630,54
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд"
#40727214
Переможець 3 950 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд"
#40727214
3 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 14:36
244 реконструкція.pdf укладений
17 жовтня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 950 000,00
UAH