Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 72310000-1 – Послуги з обробки даних (послуги з обслуговування за принципом «Єдиного вікна» споживачів -мешканців багатоповерхових будинків м. Києва)
Очікувана вартість
94 038 206,40 UAH
UA-2019-09-05-000656-c ● 02fb9d0a4dd2424a9f6ca482f9df298e
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до пропозиції, отриманої 09.08.2019 року від КОМУНАЛЬНОГО КОНЦЕРНУ «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ» (далі – Концерн), основними напрямками діяльності є відкриття сервісних центрів з обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг, зокрема проведення прийому споживачів, надання консультацій, прийом та оформлення документів, здійснення нарахувань, виготовлення та доставка рахунків на сплату житлово-комунальних послуг, отримання інформації про показники приладів обліку та інших даних що впливають на нарахування, внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення досудової та претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому абонентське обслуговування споживачів здійснюється Концерном відповідно до державної та регіональної політики обслуговування споживачів за принципом «Єдиного вікна». Система «Єдине вікно» вважається найкращим у світі інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг всіма надавачами житлово-комунальних послуг міста Києва. Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування громадян відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядження від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі - Розпорядження). Згідно з вказаним Розпорядженням в м. Києві організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство) наразі обслуговує споживачів- мешканців багатоквартирних будинків силами 5 центрів обслуговування, що не задовольняє потреби м. Києва в даній послузі (надання консультацій, проведення перерахунків, укладення договорів тощо) більш ніж на сімдесят відсотків. Концерн має у розпорядженні близько 50 центрів прийому споживачів комунальних послуг, які розташовані та покривають територію м. Києва. Слід зазначити, що послуги із обслуговування споживачів надаються за принципом екстериторіальності, тобто обслуговування проходить незалежно від конкретного місяця надання житлово-комунальних послуг або проживання споживача, що значно спрощує та покращує надання сервісу населенню. Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів, наявності/зміни/припинення пільг тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. Крім того, як вбачається із пропозиції про співпрацю, в м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, що підтверджується Науково-практичним висновком Торгово-промислової палати України від 31.07.2019 № 1884/21-10.5. Такий висновок було складено за результатами дослідження ринку послуг в межах міста Києва та документів, що підтверджують фактичну відповідність статусу підприємства як єдиного суб’єкта господарювання, в якому на засадах «єдиного вікна» надається в інтересах виконавців житлово-комунальних послуг комплекс взаємопов’язаних послуг з обслуговування споживачів. Тобто, Концерн є єдиною компанією в м. Києві, що надає можливість населенню отримати консультацію та інші послуги передбачені комерційною пропозицією з питань більшості постачальників житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» в одній точці прийому за один візит. Ураховуючи викладене, зазначену закупівлю ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснює, застосувавши переговорну процедуру закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 15:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72310000-1 – Послуги з обробки даних (послуги з обслуговування за принципом «Єдиного вікна» споживачів -мешканців багатоповерхових будинків м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, місто, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, у 10-ти денний строк з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. За результатами наданих послуг, Виконавець до 9 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, оформляє та передає на підписання Замовнику акти приймання-передачі наданих послуг з переліком документів та/або реєстрів, які підтверджують кількість та/або якість отриманих послуг. Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання актів приймання-передачі наданих послуг, Замовник, у разі відсутності заперечень, погоджує та підписує акти приймання-передачі наданих послуг, після чого один примірник акту повертає Виконавцю або у цей же строк направляє Виконавцю письмову вмотивовану відмову від їх підписання. Після усунення зауважень Виконавець повторно надає акт приймання-передачі наданих послуг на підписання Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 вересня 2019 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ» #39946227 |
Переможець |
94 038 206,40
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 16:50
|
Звіт | укладений |
22 квітня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 17:32
|
Договір | укладений |
01 жовтня 2019 17:30
|