Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту ганку з улаштуванням пандусу відділення відновного лікування, розташованого за адресою: вул. Новгородська, буд. 28-А, м.Запоріжжя, ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 "Правила визначення будівництва"
Очікувана вартість
94 762,00 UAH
UA-2019-09-05-000647-c 5937ad5fc66a4ab78b6e5d98c8a7e429
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту ганку з улаштуванням пандусу відділення відновного лікування, розташованого за адресою: вул. Новгородська, буд. 28-А, м.Запоріжжя, ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 "Правила визначення будівництва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

05 вересня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОПАЛ"
#32895805
Переможець 94 762,00
UAH
05 вересня 2019 15:47

Документи

05 вересня 2019 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 16:55
додаткова угода укладений
03 жовтня 2019 16:54
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:56
Договір укладений
05 вересня 2019 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Керуючись п. 11.3. Договору, за домовленністю Сторін