Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столярні вироби, код 44220000-8 за ДК 021:2015 (протипожежні дверні блоки, люки, ворота вогнестійкістю ЕІ60)
Очікувана вартість
2 302 743,85 UAH
UA-2019-09-05-000600-a ● 85c9a70095de4159935dfbe0b89d18a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 2 302 743,85 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 514,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
336 шт
Протипожежні дверні блоки, люки, ворота вогнестійкістю ЕІ60 (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 13:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2019 13:16 |
Додаток 1.docx | |
05 вересня 2019 13:16 |
Додаток 2.docx | |
05 вересня 2019 13:16 |
Додаток 3.docx | |
05 вересня 2019 13:16 |
Додаток 4.docx | |
05 вересня 2019 13:16 |
Додаток 5.docx | |
05 вересня 2019 13:16 |
Додаток 6.docx | |
05 вересня 2019 13:16 |
Додаток 7.docx | |
05 вересня 2019 13:16 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 11 вересня 2019 23:14
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:48
Прохання зробити уточнення. Розміри, які вказані в технічній частині це розміри дверних пройомів чи самого дверного блоку?
Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Розміри всього дверного блоку або виробу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000600-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062803319
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:34
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Сідлецький А.В.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КП «Київський метрополітен» від 01.10.2019 р. № 3540 повідомляємо, що ФОП Сідлецький А.В. в тендерній пропозиції запропонував Товар, який цілком відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.6.-77:2009 «Двері металеві протипожежні. Загальні технічні умови». З метою підвищення якості Товару та задля усунення ускладнень при подальшому монтажі протипожежних дверей на об'єктах Покупця, у технічних характеристиках предмету закупівлі у п.1.4 запропоновано більш якісний еквівалент полімерної ручки протипожежної без підвищення вартості Товару.
Запропонований ФОП Сідлецький А.В. еквівалент ручки полімерної протипожежної кращий за технічними характеристиками та цілком сумісний із затребуваним замком «NEMEF» (Голандія).
Замок «NEMEF» (Голандія) має основний параметр для підбору та встановлення протипожежної ручки - міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки, а також міжосьові отвори для стяжних болтів протипожежної ручки. Міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки замка складає 72 мм. Ручка GN має міжосьову відстань – 85 мм та не має фізичної можливості встановлення на замок «NEMEF» (Голандія).
Запропоновані нами ручки USK, на відміну від ручки GN, мають наступні відмінності у бік підвищенної якості:
1. Металева планка забезпечує надійне кріплення на полотно дверей.
2. Міжосьова відстань відповідає міжосьовій відстані замка «NEMEF» (Голандія) і складає 72 мм.
3. На ручці наявна поворотна пружина.
4. В матеріалі, з якого виготовлена ручка для збільшення її вогнезахисту присутній антипірен.
Розгорнути
Згорнути
Запропонований ФОП Сідлецький А.В. еквівалент ручки полімерної протипожежної кращий за технічними характеристиками та цілком сумісний із затребуваним замком «NEMEF» (Голандія).
Замок «NEMEF» (Голандія) має основний параметр для підбору та встановлення протипожежної ручки - міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки, а також міжосьові отвори для стяжних болтів протипожежної ручки. Міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки замка складає 72 мм. Ручка GN має міжосьову відстань – 85 мм та не має фізичної можливості встановлення на замок «NEMEF» (Голандія).
Запропоновані нами ручки USK, на відміну від ручки GN, мають наступні відмінності у бік підвищенної якості:
1. Металева планка забезпечує надійне кріплення на полотно дверей.
2. Міжосьова відстань відповідає міжосьовій відстані замка «NEMEF» (Голандія) і складає 72 мм.
3. На ручці наявна поворотна пружина.
4. В матеріалі, з якого виготовлена ручка для збільшення її вогнезахисту присутній антипірен.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2019 16:03
Відповідь надано в листі від 04.10.2019 №2184-ТК
Номер вимоги: UA-2019-09-05-000600-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062803319
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:03
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Сідлецький А.В.
Шановний Замовнику. Виходячи зі змісту Протоколу, підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Сідлецький А.В. тендерний комітет КП «Київський метрополітен» визначило саме невідповідність бренду/торгівельної марки умовам тендерної документації: «….В листi вiд 23.09.2019 №2309/1 з інформацією у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником, Учасником в п 1.4 технічних та якісних характеристик зазначено, що товар оснащений «протипожежним замком з ручками «Nеmеf» (Голландiя), сертифікованим, який пройшов вогняні випробування, з цилiндром (ключ/ключ) та полімерною ручкою USK натискної дії зі сталевим сердечником, колiр ручок чорний», що не відповідає вимогам п.1.4 технічної специфікації Замовника, де передбачалась «…Товар оснащений: ...- протипожежним замком з ручками («Nетеf» (Голландія) або еквівалент. Чітко зазначається Учасником. сертифікованим, який пройшов вогняні випробування, з циліндром (ключ/ключ) та полімерною ручкою GN натискної дії зі сталевим сердечником, колір ручок ______ (чорний або сірий. Учасник повинен чітко зазначити колір ручки). Учасник повинен чітко зазначити колір ручки)».
Однак, вважаємо, що прийняте рішення тендернего комітету КП «Київський метрополітен» оформлене Протоколом 3540 від 01.10.2019р., є об’єктивно незаконним та таким, що протирічить положенням ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі».
Вимогами статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Пунктом 29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачені вимоги до тендерної документації, зокрема тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Поряд з цим, пунктом 3 ч.2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься застереження, відповідно до якого «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Зважаючи на ту обставину, що у тендерній документації Замовника в обох випадках містилось посилання на торгівельну марку щодо замка «NEMEF» (Голандія) так і щодо полімерної ручки GN, цілком логічним було зазначення виразу "або еквівалент", що фактично Замовником і було зроблено у першому випадку при зазначенні торгівельної марки дверного замка «NEMEF» (Голандія). Натомість у другому випадку, при визначенні торгівельної марки полімерної ручки GN, Замовником вираз "або еквівалент" зазначений не був, що виглядало як виключно технічною помилкою.
В даному випадку учасником тендерної закупівлі ФОП Сідлецький А.В. вважаючи виключно на технічну помилковість не зазначення виразу "або еквівалент", з урахуванням вимог тендерної документації та у відповідності до пунктом 3 ч.2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказав еквівалент ручок, які повинні встановлюватись на протипожежні двері.
Більш того, після отримання оскаржуваного рішення, листом вих. № 127 від 01.10.2019 р. ФОП Сідлецький А.В. було направлено листа щодо відповідності запропонованого товару тендерній документації, та додатково роз’яснено, що еквівалент ручок, який запропонований за своїми технічними характеристиками є кращим ніж ті які визначені у тендерній документації, зокрема: «… Замок «NEMEF» (Голандія) має основний параметр для підбору та встановлення протипожежної ручки - міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки, а також міжосьові отвори для стяжних болтів протипожежної ручки. Міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки замка складає 72 мм. Ручка GN має міжосьову відстань – 85 мм та не має фізичної можливості встановлення на замок «NEMEF» (Голандія).
Запропоновані нами ручки USK, на відміну від ручки GN, мають наступні відмінності у бік підвищенної якості:
1. Металева планка забезпечує надійне кріплення на полотно дверей.
2. Міжосьова відстань відповідає міжосьовій відстані замка «NEMEF» (Голандія) і складає 72 мм.
3. На ручці наявна поворотна пружина.
4. В матеріалі, з якого виготовлена ручка для збільшення її вогнезахисту присутній антипірен.
Тим, не менш і вказану вимогу з збоку Замовника було відхилено.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно норм статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пунктом 28 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» дане визначення тендеру (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом а з урахуванням мети Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції направлене на отримання найбільш економічно привабливої пропозиції.
Відхилення нашої пропозиції виключно за критерієм торгівельної марки є не інакше, як порушення визначених принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушенням вимог Тендерної документації, як такого що не має посилання або виразу «еквівалент»
З урахуванням наведеного вище, вважаємо, що рішення тендернего комітету КП «Київський метрополітен» оформлене Протоколом 3540 від 01.10.2019р. є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Однак, вважаємо, що прийняте рішення тендернего комітету КП «Київський метрополітен» оформлене Протоколом 3540 від 01.10.2019р., є об’єктивно незаконним та таким, що протирічить положенням ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі».
Вимогами статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Пунктом 29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачені вимоги до тендерної документації, зокрема тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Поряд з цим, пунктом 3 ч.2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься застереження, відповідно до якого «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Зважаючи на ту обставину, що у тендерній документації Замовника в обох випадках містилось посилання на торгівельну марку щодо замка «NEMEF» (Голандія) так і щодо полімерної ручки GN, цілком логічним було зазначення виразу "або еквівалент", що фактично Замовником і було зроблено у першому випадку при зазначенні торгівельної марки дверного замка «NEMEF» (Голандія). Натомість у другому випадку, при визначенні торгівельної марки полімерної ручки GN, Замовником вираз "або еквівалент" зазначений не був, що виглядало як виключно технічною помилкою.
В даному випадку учасником тендерної закупівлі ФОП Сідлецький А.В. вважаючи виключно на технічну помилковість не зазначення виразу "або еквівалент", з урахуванням вимог тендерної документації та у відповідності до пунктом 3 ч.2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказав еквівалент ручок, які повинні встановлюватись на протипожежні двері.
Більш того, після отримання оскаржуваного рішення, листом вих. № 127 від 01.10.2019 р. ФОП Сідлецький А.В. було направлено листа щодо відповідності запропонованого товару тендерній документації, та додатково роз’яснено, що еквівалент ручок, який запропонований за своїми технічними характеристиками є кращим ніж ті які визначені у тендерній документації, зокрема: «… Замок «NEMEF» (Голандія) має основний параметр для підбору та встановлення протипожежної ручки - міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки, а також міжосьові отвори для стяжних болтів протипожежної ручки. Міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки замка складає 72 мм. Ручка GN має міжосьову відстань – 85 мм та не має фізичної можливості встановлення на замок «NEMEF» (Голандія).
Запропоновані нами ручки USK, на відміну від ручки GN, мають наступні відмінності у бік підвищенної якості:
1. Металева планка забезпечує надійне кріплення на полотно дверей.
2. Міжосьова відстань відповідає міжосьовій відстані замка «NEMEF» (Голандія) і складає 72 мм.
3. На ручці наявна поворотна пружина.
4. В матеріалі, з якого виготовлена ручка для збільшення її вогнезахисту присутній антипірен.
Тим, не менш і вказану вимогу з збоку Замовника було відхилено.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно норм статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пунктом 28 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» дане визначення тендеру (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом а з урахуванням мети Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції направлене на отримання найбільш економічно привабливої пропозиції.
Відхилення нашої пропозиції виключно за критерієм торгівельної марки є не інакше, як порушення визначених принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушенням вимог Тендерної документації, як такого що не має посилання або виразу «еквівалент»
З урахуванням наведеного вище, вважаємо, що рішення тендернего комітету КП «Київський метрополітен» оформлене Протоколом 3540 від 01.10.2019р. є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 17:11
КП «Київський метрополітен» (далі - Замовник) опрацьовано подану вимогу від 07.10.2019 ФОП Сідлецький А.В. (далі - Учасник) стосовно скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ФОП Сідлецький А.В., як учасника торгів на закупівлю «Столярні вироби, код 44220000-8 за ДК 021:2015 (протипожежні дверні блоки, люки, ворота вогнестійкістю ЕІ60)», повідомляємо наступне.
Під час проведення даної процедури закупівлі, відповідно до частини 1 статті 23 Закону, Учасник міг скористатись своїм правом та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, однак, жодних звернень зі сторони Учасника до Замовника, не надходило.
У Замовника відсутні підстави для скасування рішення тендерного комітету (протокол від 01.10.2019 №3540) про відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Під час проведення даної процедури закупівлі, відповідно до частини 1 статті 23 Закону, Учасник міг скористатись своїм правом та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, однак, жодних звернень зі сторони Учасника до Замовника, не надходило.
У Замовника відсутні підстави для скасування рішення тендерного комітету (протокол від 01.10.2019 №3540) про відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-05-000600-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062803319
Дата подання: 15 жовтня 2019 14:39
Дата подання: 15 жовтня 2019 14:39
Скарга щодо незаконного рішення Замовника
Скарга до Антимонопольного комітету України щодо незаконного рішення Замовника та порушення прав учасника торгів ФОП Сідлецький А.В.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2019 22:19
рішення від 18.10.2019 № 14957 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 22:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2019 № 15947.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 20:33
рішення від 04.11.2019 № 15947.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 01:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2019 15:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
2 192 782,00
UAH з ПДВ
|
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
2 060 080,26
UAH з ПДВ
|
1 878 486,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ДВЕРНІ СИСТЕМИ" |
2 239 418,00
UAH з ПДВ
|
1 885 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНАРІ-ГРУП" |
2 293 929,00
UAH з ПДВ
|
2 191 929,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСАНТОС" |
2 240 160,00
UAH з ПДВ
|
2 192 778,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Рішення скасоване |
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 14:59
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Рішення скасоване |
1 878 486,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 14:59
|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Переможець |
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 15:24
|
842-П-19 від 29.11.2019 — ФОП Сідлецький А.В. — звіт про виконання від 14.05.202.pdf | укладений |
14 травня 2020 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:34
|
842-П-19 від 29.11.2019 — ФОП Сідлецький А.В. — ДУ1 від 20.12.2019 (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:34
|
1_842-П-19 від 29.11.2019 — ФОП Сідлецький А.В. — ДУ1 від 20.12.2019.pdf | укладений |
20 грудня 2019 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 12:38
|
842-П-19 від 29.11.2019 — ФОП Сідлецький А.В..pdf | укладений |
29 листопада 2019 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 11.2. та п. 11.3. Договору та відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»; з метою виконання графіку поетапної заміни на діючих станціях та об’єктах КП «Київський метрополітен» дверних блоків, люків, воріт на протипожежні сертифіковані в Національній системі сертифікації від 30.11.2018 №249-НЗ-1 |
Номер договору про закупівлю: | 842-П-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |