Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) у виробничих майстернях та переходу суспільно-побутового корпусу будівлі
Очікувана вартість
1 663 159,00 UAH
UA-2019-09-05-000442-c ● 7aed7947d50d44a7bf10616f16c3872b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДПТНЗ "Гніванський професійний ліцей імені двічі Героя радянського Союзу Р.Я.Малиновського" |
Код ЄДРПОУ: | 03065939 |
Місцезнаходження: | 23310, Україна , Вiнницька обл., ГНІВАНЬ, вул. Промислова, буд. 2 |
Контактна особа: |
Гучок Катерина Вадимівна 0687237956 gnivprofliceybyh@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 1 663 159,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 631,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) у виробничих майстернях та переходу суспільно-побутового корпусу будівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (заміна вікон) у виробничих майстернях та переходу суспільно-побутового корпусу будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23310, Україна, Вiнницька область, ГНІВАНЬ, Промислова 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | після підписання акту виконаних робіт здійснюється оплата протягом 10 робочих днів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 09:24 |
схематиче зображення.pdf | |
05 вересня 2019 14:09 |
дефектний акт..pdf | |
05 вересня 2019 14:09 |
тендерна документція вікна.docx | |
05 вересня 2019 14:09 |
протокол №26.pdf |
10 вересня 2019 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2019 09:24 |
схематиче зображення.pdf
|
|||
05 вересня 2019 14:09 |
дефектний акт..pdf
|
|||
05 вересня 2019 14:09 |
тендерна документція вікна.docx
|
|||
05 вересня 2019 14:09 |
протокол №26.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех.завдання
Дата подання: 10 вересня 2019 07:07
Дата відповіді: 10 вересня 2019 09:28
Добрий день! Надайте будь ласка розміри віконних блоків або схематичне зображення.
Відповідь: Доброго дня! Схематичне зображення додане ,до документів у даній закупівлі.
Тех. Завдання
Дата подання: 10 вересня 2019 11:01
Дата відповіді: 10 вересня 2019 12:57
Доброго дня! Які розміри вікон площею до 2 м2?
Відповідь: Доброго дня. У документації є схематичне зображення
невідповідність дефектного акту схематичному зображенню вікоониї конструкцій
Дата подання: 10 вересня 2019 16:54
Дата відповіді: 11 вересня 2019 08:14
Надайте точні розміри та кількість, а також схематичне зображення віконних конструкцій, оскільки у дефектному акті вказано кількість 455,984 м.кв. по розмірах схематичного зображення к-сть -42 шт., а демонтаж віконних коробок - 52 шт.
Відповідь: Доброго ранку, читайте будь-ласка уважно документацію .
А до технічної документації буде мати доступ тільки переможець.
А до технічної документації буде мати доступ тільки переможець.
кваліфікація
Дата подання: 11 вересня 2019 10:02
Дата відповіді: 11 вересня 2019 13:38
1. термін виконання робіт, складає 7 днів, це виготовлення, монтаж, влаштування укосів - згідно будівельних норм це нереальний термін, або документація прописана під певного переможця який готував документацію, та вікна вже готові.
2Огляд обєкту при відкритих торгах , це можливість замовника виявити кількість учасників, що суперечить закону. Огляд повинен здійснювати переможець
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В зв'язку із тим , що йде осінньо зимовий період і у закладі навчаються діти термін виконання робіт обмежений.
2. Представник може оглянути будівлю зовні не називаючи підприємство на якому він працює .
Дякую. Гарного дня!!!
2. Представник може оглянути будівлю зовні не називаючи підприємство на якому він працює .
Дякую. Гарного дня!!!
Тендерна документація
Дата подання: 11 вересня 2019 14:57
Дата відповіді: 12 вересня 2019 10:41
Доброго дня!
Вельмишановний замовник! Просимо Вас надати достовірну та чітку інформацію що до вікон до 2м.кв ,у технічному завданні таких не існує(ми уважно ще раз переконались в цьому після Ваших рекомендацій) А також змінити терміни виконання робіт,обєми яких є зазначені у дефектному акті тендерної документації!
Оскільки Ви самі ж стверджуєте ,що триває осінньо-зимовий період навчань..у приміщщеннях які будуть задіяні у роботах!Таким чином доступ до обєкту буде обмежений в певний період часу!оскільки це впливає на довготривалість процесу виконання робіт,то перегляньте будь ласка термін виконання та завершення усіх робіт!Якщо ж все ж таки Ваша позиція залишиться незмінною,вкажіть з котрої до котрої години робочого дня(чи не робочого дня) підрядник буде мати повний доступ до обєкту!Також у тендерній документації є пункт про виїзд представника Учасника закупівлі для уточнення обсягів виконня робіт і Замовник повинен надати письмове підтвердження цього, а у відповіді на запитання на елетронному майданчику зазначено ,що будівлю можна оглянути ззовні не називаючи свого імені і назви підприємства,тобто одне суперечить іншому! То якої вимоги в такому випадку дотримуватись Учаснику?Просимо бути чіткими та зрозумілими для усіх в період уточнень та запитань!
Будемо дуже вдячні Вам за вичерпну відповідь на дані запитання та просимо бути не перешкодою ,а допоміжною ланкою в проведені прозорої та чесної в даному випадку закупівлі,оскільки Ми віримо і сподіваємося на те,що Ви як замовник ,як ніхто інший ,зацікавлений у тому щоб захистити усіх потенційних учасників від дискримінаційних вимог та заощадити в даному випадку державні кошти!Віримо у Вас і сподіваємось на розуміння!Гарного Вам Дня!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Шановний учасник, щодо Ваших натяків на дискримінацію повідомляємо наступне: у нас не має ніякої дискримінації усе проходить прозоро в межах законодавчого поля. Ми є бюджетною установою і перевірки щодо дотримання у сфері використання коштів у нас регулярно. Тому просимо Вас зберігати порядність і не звинувачувати без підстави.
Наша пропозиція залишається не змінною. Ми працюємо тільки у робочі дні з 8:00 до 17:00 , обідня перерва з 13:00 - 14:00. Можете приїхати і оглянути будівлю не представляючи Ваше підприємство на якому Ви працюєте та отримати письмове підтвердження на прізвище фізичної особи.
Але, якщо Ви читали до кінця тендерну документацію то певне звернули увагу на те що сума фінансування даної закупівлі зовсім маленька(доля подальшого фінансування взагалі не відома).
Ймовірно Ви теж можете бути переможцем і Вам надалі потрібно буде з нами співпрацювати.
Надалі на запитання, які не стосуються умов тендерної документації відповіді надавати не будемо.
Сподіваємося і на Ваше розуміння.
Гарного дня!
Наша пропозиція залишається не змінною. Ми працюємо тільки у робочі дні з 8:00 до 17:00 , обідня перерва з 13:00 - 14:00. Можете приїхати і оглянути будівлю не представляючи Ваше підприємство на якому Ви працюєте та отримати письмове підтвердження на прізвище фізичної особи.
Але, якщо Ви читали до кінця тендерну документацію то певне звернули увагу на те що сума фінансування даної закупівлі зовсім маленька(доля подальшого фінансування взагалі не відома).
Ймовірно Ви теж можете бути переможцем і Вам надалі потрібно буде з нами співпрацювати.
Надалі на запитання, які не стосуються умов тендерної документації відповіді надавати не будемо.
Сподіваємося і на Ваше розуміння.
Гарного дня!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГРИНЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 243 000,00
UAH з ПДВ
|
1 109 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
1 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГРИНЬ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2389615975 |
Переможець |
1 109 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 11:10
|
договір 77.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 11:09
|