Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої в комплекті з додатковим оригінальним картриджем (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-09-05-000339-c ● fcbac3cebccf4ecfbd4d96d0331cdacc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34900660 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, МАЙДАН СОБОРНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Слюсар Валентина 0412473912 REEST_108S@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 56 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Багатофункціональні пристрої в комплекті з додатковим оригінальним картриджем (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан Соборний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - Державний бюджет України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2019 12:53 |
ТД (БФП) вересень.doc | |
05 вересня 2019 12:53 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:08
Дата відповіді: 06 вересня 2019 16:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, як ми уже неодноразово відповідали на поставлені Вами запитання повідомляємо наступне.
1. Вичерпна інформація щодо першого та другого запитання міститься у Додатку №3 до тендерної документації. А також в специфікації до проекту договору.
2. Відповідь на третє запитання міститься у Додатку 4 до тендерної документації. Будь ласка, уважно читайте тендерну документацію.
1. Вичерпна інформація щодо першого та другого запитання міститься у Додатку №3 до тендерної документації. А також в специфікації до проекту договору.
2. Відповідь на третє запитання міститься у Додатку 4 до тендерної документації. Будь ласка, уважно читайте тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
53 773,20
UAH з ПДВ
|
52 652,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОКОПІ ЦЕНТР" |
55 128,00
UAH з ПДВ
|
53 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ" |
55 000,00
UAH з ПДВ
|
55 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
52 652,88
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 16:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 12:13
|
Договір.pdf | укладений |
15 жовтня 2019 12:11
|