Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої в комплекті з додатковим оригінальним картриджем (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-09-05-000339-c fcbac3cebccf4ecfbd4d96d0331cdacc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсар Валентина

0412473912 REEST_108S@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34900660
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, МАЙДАН СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Слюсар Валентина
0412473912
REEST_108S@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:24
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Багатофункціональні пристрої в комплекті з додатковим оригінальним картриджем (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан Соборний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - Державний бюджет України Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 12:53
ТД (БФП) вересень.doc
05 вересня 2019 12:53
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 вересня 2019 11:08
Дата відповіді: 06 вересня 2019 16:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, як ми уже неодноразово відповідали на поставлені Вами запитання повідомляємо наступне.
1. Вичерпна інформація щодо першого та другого запитання міститься у Додатку №3 до тендерної документації. А також в специфікації до проекту договору.
2. Відповідь на третє запитання міститься у Додатку 4 до тендерної документації. Будь ласка, уважно читайте тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 53 773,20
UAH з ПДВ
52 652,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОКОПІ ЦЕНТР" 55 128,00
UAH з ПДВ
53 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ" 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 09:13
Електронний підпис
09 жовтня 2019 09:13
ДФС 2.pdf
07 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:37
Переможець.pdf
07 жовтня 2019 16:37
ДФС.pdf
23 вересня 2019 12:00
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:41
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:40
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 10:40
Статут та опис.pdf
20 вересня 2019 10:40
Протокол №26.pdf
20 вересня 2019 10:40
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 10:40
Наказ+протоколи-1-2.pdf
20 вересня 2019 10:40
Лист виробника.pdf
20 вересня 2019 10:40
Документи щодо якості.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 11:11
Статут.pdf
20 вересня 2019 11:11
Витяг ПДВ Айті-проф.pdf
20 вересня 2019 11:11
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЄВРОКОПІ ЦЕНТР"

ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 52 652,88
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
52 652,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 12:13
Договір.pdf укладений
15 жовтня 2019 12:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 52 652,88
UAH (в тому числі ПДВ 8 775,48 UAH)