Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 - «М’ясо» (М’ясо свійської птиці) (кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
2 062 000,00 UAH
UA-2019-09-05-000121-c a020c6fb84e447508fbc9831becb7e81
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Інга Андріївна

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Олійник Інга Андріївна
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 12:22
Очікувана вартість: 2 062 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


- Курчата-бройлери потрошені І категорії, охолоджені – 8 300 кг
- Філе куряче, охолоджене – 12 800 кг
- Філе стегна куряче, охолоджене – 2 200 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23300 кг.
ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 - «М’ясо» (М’ясо свійської птиці) (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 10:28
ТД кури.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-05-000121-c.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:51
Щодо можливих порушень
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " «М’ясо» (М’ясо свійської птиці) ДК 021:2015: 15110000-2" (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 2 062 000,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 24.09.2019 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників: 1) ПП "Регіон-А" - Переможець; 2) ТОВ "ВалексКО" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник). 3) ФОП "БЄЛОЗЬОРОВА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА" - пропозиція не розглядалась. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій б/н б/д, що опублікований в системі Prozorro 01.10.2019 р., тендерну пропозицію ПП "Регіон-А" визнано такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі. 01.10.2019 р. опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ПП "Регіон-А". Скаржник - ТОВ "ВалексКО" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ПП "Регіон-А", яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Пропозиція ПП "Регіон-А" не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 16 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 1) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 тендерної документації); У Додатку 1 до ТД визначено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 1.8. Довідка Учасника щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі.* * для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та терморегулятором або іншим приладом, який визначає температуру; для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +5о С до +20о С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою. Відповідно до Декларацій виробника продукція має зберігатись при температурі від 0 оС до + 4 оС (сторінки 126-127) Для перевезення запропонованого до постачання товару учасник повинен використовувати автомобілі рефрижераторного типу. які обладнані холодильною установкою та терморегулятором або іншим приладом, який визначає температуру. У складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначає, що будуть використовуватись автомобілі рефрижераторного типу , які мають холодильну установку та термореєстратор. ( сторінка 93) Однак, зазначена у довідці інформація не відповідає дійсності. Документи, які містяться у складі пропозиції на вказані автотранспортні засоби, містять у собі інформацію, про те, що згадані автомобілі є ізотермічними, а не рефрижераторними як зазначає учасник. Наприклад: (сторінка 26) (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів знаходяться на сторінках 66-69) (сторінка 32) Переможець вводить замовника в оману та надіє неправдиву інформацію, також в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази учасники зазначає, що згадані автомобілі є термобудками. Ізотермічна будка і рефрижератор, це абсолютно різні речі. Про це чітко вказано в класифікації транспортних засобів, зазначеній в Женевській Угоді про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктівтапроспеціальнітранспортнізасоби,які призначені для цих перевезень (УПШ)від 01.09.1970 року (далі – Соглашение (рус)), до якої Україна приєдналасьзгідно Указу Президента України «Про приєднання України до Угоди про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, які призначені для цих перевезень (УПШ)» від 02.04.2007 року № 262/2007. Так, згідно (далі – рус.) П. 1 Приложения 1 Соглашения «Определения и нормы для специальныхтранспортныхсредств(1) для перевозки скоропортящихсяпищевыхпродуктов» «Изотермическоетранспортноесредство.Транспортноесредство,кузов (2) которогосостоитизтермоизолирующихстенок, включаядвери,пол и крышу,позволяющихограничиватьтеплообменмеждувнутренней и наружнойповерхностьюкузова…». В свою очередьсогласно П. 3Приложения 1Транспортноесредство -рефрижератор.Изотермическоетранспортноесредство,имеющееиндивидуальнуюилиобщую для несколькихтранспортныхединицхолодильную установку (механическийкомпрессорный агрегат,абсорбционная установка и т.д.), котораяпозволяет при среднейнаружнойтемпературе в +30 град.C понижать температуру внутрипорожнего кузова и затемпостоянноподдерживатьее…». Отже, як вбачається із наданих визначень, ключовою відмінністю між ізотермічноюбудкою і рефрижератором, є саме можливість останнього знижувати внутрішню температуру у кузові та підтримувати таку знижену температуру. Саме такі вимоги (можливість знижувати та підтримуватитемпературу) ставив Замовник у Тендерній документації, прописуючи необхідний тип автомобіля «рефрижераторного типу». Таким чином, Учасник не підтвердив відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі. Надані транспортні засоби є вантажними ізотермічними фургонами, а перевезення має здійснюватись автомобілями рефрижераторного типу, обладнаними холодильною установкою та терморегулятором або іншим приладом, який визначає температуру. Відповідно, Пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД та повинна буди відхилена. На підтвердження зазначеного надаємо до даної Скарги Рішення АМКУ №336-р/пк-пз від 11.01.2019 року з аналогічного питання, де у п. 4 Колегією розглядалось аналогічне питання (сторінка 8 рішення) 2. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 16 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: 1) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 тендерної документації); У Додатку 1 до ТД визначено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 1.10. Інформаційну довідку щодо графіку постачання продуктів харчування у вигляді таблиці, яка повинна містити інформацію відповідно до таблиці 4 Додатку 7 тендерної документації, враховуючи наявну матеріально-технічну базу, кількість транспортних засобів та визначений проміжок часу. У складі пропозиції Переможця подано: ( сторінки 95-96) Поданий графік не відповідає дійсності. Так, наприклад, Учасник зазначає, що його автомобіль о 7:15 виїде від СШ № 70 за адресою вул. Ярослава Мудрого 79 і о 7:15 прибуде до Д/С № 259 по вул. Ярослава Мудрого 48. Зауважимо, що відстань між вказаними об'єктами становить 1,5 км. Така сама ситуація відноситься і до п. 22., 23, 24 вказаного графіку. Відповідно д п. 4.4 . р. 1 ТД строк та термін поставки товарів жовтень-грудень 2019 року; Щодня та згідно замовлень (обов’язково: 7.00-11.00) З огляду на зазначене вище учасник з наявною матеріальною базою не може виконати вимог ТД та забезпечити вчасне виконання умов майбутнього договору, надає у складі пропозиції графік постачання який не відповідає вимогам тендерної документації. Пропозиція Переможця має бути відхилена. Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, яка містить недостовірну інформацію та не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель. Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числі тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерної документацii), привести тендерну документацію у відповідність iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущені порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-09-05-000121-c за предметом закупівлі " «М’ясо» (М’ясо свійської птиці) ДК 021:2015: 15110000-2" в частині визначення тендерної пропозиції ПП "Регіон-А" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ПП "Регіон-А"переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ПП "Регіон-А" як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації; 3. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛЕКС КО" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-000121-c - аналогічне рішення АМКУ. Директор ТОВ«ВалексКо» В.Г.Жадан
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 21:45
Рішення від 16.10.2019 №14786 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 21:45
Рішення від 31.10.2019 №15752.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 22:54

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 11:50
Скарга АМКУ
11 жовтня 2019 11:50
Платіжне доручення
11 жовтня 2019 11:50
Аналогічне рішення АМКУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Регіон-А 1 977 250,00
UAH з ПДВ
1 977 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 1 992 960,00
UAH з ПДВ
1 992 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЄЛОЗЬОРОВА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА" 2 061 980,00
UAH з ПДВ
2 061 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 18:58
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:47
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 18:51
Електронний підпис
20 вересня 2019 18:48
5 Інші документи.pdf
20 вересня 2019 18:48
3 Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 18:48
2 Інформація ст 17.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 15:33
Електронний підпис
10 вересня 2019 15:31
кури.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Регіон-А

ТОВ Валекс КО

ФОП "БЄЛОЗЬОРОВА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Регіон-А
#30643369
Очікує рішення 1 977 250,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 10:47
ПП "Регіон-А
#30643369
Рішення скасоване 1 977 250,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 10:47

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 листопада 2019 10:49
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів
Документи:
11 листопада 2019 10:49
Протокол №515.pdf