Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль спеціалізований для перевезення осіб з обмеженими можливостями з обладнанням комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (мобільний інклюзивно-ресурсний центр)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-09-05-000021-a ● 6d3b5cb05eec474b90298c2b79d00884
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Маяківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41846711 |
Місцезнаходження: | 67654, Україна , Одеська обл., село Маяки, вулиця Богачова, 99 |
Контактна особа: |
Якубчик Світлана Анатоліївна +380485233071 osvita1918@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2019 08:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Автомобіль спеціалізований для перевезення осіб з обмеженими можливостями з обладнанням комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (мобільний інклюзивно-ресурсний центр) Джерело фінансування: Місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67654, Україна, Одеська область, с.Маяки, вул.Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно умов договору | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 14:56 |
Перелік змін.docx | |
12 вересня 2019 14:56 |
Тендерна документація автомобіль (нова редакція).docx | |
05 вересня 2019 14:53 |
Тендерна документація автомобіль.docx |
12 вересня 2019 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2019 14:56 |
Перелік змін.docx
|
|||
12 вересня 2019 14:56 |
Тендерна документація автомобіль (нова редакція).docx
|
|||
05 вересня 2019 14:53 |
Тендерна документація автомобіль.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність дискримінаційних вимог
Дата подання: 09 вересня 2019 14:56
Дата відповіді: 12 вересня 2019 14:31
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 2, оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме Volkswagen Crafter. Всі технічні характеристики, що прописані у додатку 2 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю Volkswagen Crafter та виключають можливість запропонувати еквівалент. Наприклад об’єм двигуна (1670-1970 см. куб.), потужність (не менше 100 кВт).
Вважаємо, що встановлення Замовником технічних характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c.
Окремо звертаємо увагу Замовника на те, що пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації наявна наступна вимога: «Під час постачання товару Учасник – переможець повинен надати оригінал паспорту на товар. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вимогам, розгляду не підлягає». Такого поняття як «Паспорт на товар (автомобіль)» Законодавством України не передбачено, документами, передбаченими Законодавством України, які підтверджують технічні, якісні та інші характеристики автомобілів є Сертифікати відповідності та Сертифікати типу.
Замовником надання зазначених сертифікатів передбачено пунктом 5.6. Проекту договору, а саме: «Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи на Товар: сервісну книжку (формуляр), технічну документацію, щодо експлуатування Товару викладену українською мовою, сертифікат відповідності, рахунок-фактуру, видаткову накладну, акт приймання-передачі Товару».
Вимога щодо надання паспорту на товар є неправомірною, тому повинна бути видалена Замовником.
Розділом VІІ. «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Проекту договору передбачена наступна відповідальність сторін:
«7.2. Сторони несуть відповідальність за невиконання, неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у такому порядку:
7.2.1. У разі поставки неякісного та/або некомплектного товару, Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісного та/або некомплектного товару протягом 7 (семи) днів з дати поставки товару, а також оплатити Замовнику штраф у розмірі 15% (п’ятнадцяти відсотків) від вартості неякісного та/або некомплектного товару. У разі якщо Постачальник не здійснить заміну неякісного та/або некомплектного товару в термін вказаний в даному пункті Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф в розмірі 25% (двадцяти п’яти відсотків) від вартості товару, заміна якого не була здійснена в термін.
7.2.2. У разі порушення Постачальником термінів усунення (виправлення) виявлених недоліків, заміни неякісних вузлів та/або деталей, або всього поставленого неякісного товару, передбачених п. 5.2. даного Договору, Постачальник сплачує Замовнику неустойку в розмірі 1% (одного відсотка) від вартості товару за кожний день такого прострочення.
7.3. У разі порушення узгоджених строків за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день затримки від ціни Договору, зазначеної у п. 3.1. цього Договору.».
Із зазначеного вбачається, що Замовник не несе жодної відповідальності за не виконання умов договору, в тому числі за не сплату або несвоєчасну оплату за отриманий товар.
У зв’язку із зазначеним, вимагаємо: видалити підпункти 7.2.1. та 7.2.2., виклавши їх в наступній редакції: «У разі порушення узгоджених строків поставки товару, або поставки неякісного товару Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день затримки від ціни Договору, зазначеної у п. 3.1. цього Договору.», а п.п. 7.3. викласти в такій редакції: «У разі порушення узгоджених строків за бюджетні кошти Замовник сплачує Постачальнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день затримки від ціни Договору, зазначеної у п. 3.1. цього Договору.». Таким чином відповідальність сторін за не виконання умов договору буде рівнозначною.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а також привести Тендерну документації у відповідність, виключивши та змінивши вищезазначені пункти (розділи).
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися до суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1) Відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз'яснення щодо звернення. Відповідно до ст. 20 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
З дотриманням принципів Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість, та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників тендерним комітетом оголошено проведення тендеру на закупівлю: CPV ДК 021:2015, код 34110000-1 - Легкові автомобілі («Автомобіль спеціалізований для перевезення осіб з обмеженими можливостями з обладнанням комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (мобільний інклюзивно-ресурсний центр)»). Тендерна документація, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідає вимогам Закону та не містить дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі. Перелік документів, які учасник повинен надати для участі в торгах міститься в інструкції з підготовки тендерних пропозицій, затверджених тендерною документацією.
Стосовно Вашого зауваження, що наша документація має дискримінаційні ознаки повідомляємо наступне:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на той факт, що в тендерній документації Додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «Пропозиція учасника, що подана у вигляді еквіваленту (зазначених у таблиці 1) на думку учасника), згідно технічних вимог до предмету закупівлі та суттєво не відповідає вимогам Замовника, буде відхилена, як така що не відповідає вимогам Замовника. Тобто учасники мають право подавати еквівалент технічних характеристик автомобіля, але не гірше запропонованих. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Варто розуміти, що Закон зобов’язує Замовника здійснити закупівлю товару не тільки найдешевшого, але максимально ефективного. Під ефективністю розуміється відношення між виділеними і використаними ресурсами та досягнутими результатами. Отже розумна економія має бути в рамках забезпечення необхідною потребою Замовника та достатньої ефективності придбаного товару, керуючись статтею 3 Закону.
Необхідність закупівлі автомобіля з вказаними (або кращими) характеристиками пов’язана з особливостями здійснення перевезень. Оскільки, враховуючи необхідність транспортування пасажирів не лише по центральних дорогах а й на околицях ОТГ, за наявності неналежного дорожнього покриття чи за його відсутності, необхідно щоб транспортний засіб мав достатню прохідність, потужність та витривалість при невеликій витраті палива. При визначенні характеристик автомобіля було враховано потребу осіб з інвалідністю та супроводжуючих:, зручне розміщення осіб на візках в салоні автомобіля, надійне кріплення візків, сидінь та пасажирів, можливість швидкої зміни конфігурації салону, зручний та надійний підйомник.
Таким чином, Замовник не вбачає потреби внесення змін до технічних вимог та вирішив залишити Вашу вимогу без задоволення.
2) Проаналізувавши законодавство України, паспорти на товар (автомобіль) на території України не діють, тому внесені внести до тендерної документації, а саме: в пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації наявна наступна вимога:
«Під час постачання товару Учасник – переможець повинен надати оригінал паспорту на товар. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вимогам, розгляду не підлягає».
Замінити:
Під час постачання товару Учасник – переможець повинен надати оригінал Сертифікату відповідності та/або Сертифікату типу. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вимогам, розгляду не підлягає».
В тендерній документації положення до яких вносяться зміни відобразити у вигляді закреслених даних,
3)Проект договору у складі тендерної документації складений відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», та відповідно до ст..36 цього Закону. Тому тендерний комітет залишає Вашу вимогу, щодо змін у договорі, без задоволення.
1) Відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз'яснення щодо звернення. Відповідно до ст. 20 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
З дотриманням принципів Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість, та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників тендерним комітетом оголошено проведення тендеру на закупівлю: CPV ДК 021:2015, код 34110000-1 - Легкові автомобілі («Автомобіль спеціалізований для перевезення осіб з обмеженими можливостями з обладнанням комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (мобільний інклюзивно-ресурсний центр)»). Тендерна документація, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідає вимогам Закону та не містить дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі. Перелік документів, які учасник повинен надати для участі в торгах міститься в інструкції з підготовки тендерних пропозицій, затверджених тендерною документацією.
Стосовно Вашого зауваження, що наша документація має дискримінаційні ознаки повідомляємо наступне:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на той факт, що в тендерній документації Додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «Пропозиція учасника, що подана у вигляді еквіваленту (зазначених у таблиці 1) на думку учасника), згідно технічних вимог до предмету закупівлі та суттєво не відповідає вимогам Замовника, буде відхилена, як така що не відповідає вимогам Замовника. Тобто учасники мають право подавати еквівалент технічних характеристик автомобіля, але не гірше запропонованих. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Варто розуміти, що Закон зобов’язує Замовника здійснити закупівлю товару не тільки найдешевшого, але максимально ефективного. Під ефективністю розуміється відношення між виділеними і використаними ресурсами та досягнутими результатами. Отже розумна економія має бути в рамках забезпечення необхідною потребою Замовника та достатньої ефективності придбаного товару, керуючись статтею 3 Закону.
Необхідність закупівлі автомобіля з вказаними (або кращими) характеристиками пов’язана з особливостями здійснення перевезень. Оскільки, враховуючи необхідність транспортування пасажирів не лише по центральних дорогах а й на околицях ОТГ, за наявності неналежного дорожнього покриття чи за його відсутності, необхідно щоб транспортний засіб мав достатню прохідність, потужність та витривалість при невеликій витраті палива. При визначенні характеристик автомобіля було враховано потребу осіб з інвалідністю та супроводжуючих:, зручне розміщення осіб на візках в салоні автомобіля, надійне кріплення візків, сидінь та пасажирів, можливість швидкої зміни конфігурації салону, зручний та надійний підйомник.
Таким чином, Замовник не вбачає потреби внесення змін до технічних вимог та вирішив залишити Вашу вимогу без задоволення.
2) Проаналізувавши законодавство України, паспорти на товар (автомобіль) на території України не діють, тому внесені внести до тендерної документації, а саме: в пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації наявна наступна вимога:
«Під час постачання товару Учасник – переможець повинен надати оригінал паспорту на товар. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вимогам, розгляду не підлягає».
Замінити:
Під час постачання товару Учасник – переможець повинен надати оригінал Сертифікату відповідності та/або Сертифікату типу. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вимогам, розгляду не підлягає».
В тендерній документації положення до яких вносяться зміни відобразити у вигляді закреслених даних,
3)Проект договору у складі тендерної документації складений відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», та відповідно до ст..36 цього Закону. Тому тендерний комітет залишає Вашу вимогу, щодо змін у договорі, без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Акціонерне Товариство "Полтава-Авто" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ #41085735 |
Переможець |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:25
|
автомобіль.jpg | укладений |
02 січня 2020 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 11:19
|
Договір | укладений |
15 жовтня 2019 11:17
|