Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дидактичні матеріали для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції “Нова українська школа” ( код ДК 021:2015 – 39162000-5 - приладдя для навчальних закладів)
Очікувана вартість
633 409,00 UAH
UA-2019-09-04-002884-b ● 9375e825987c4c9e9a59e1e9e9cf11c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02145895 |
Вебсайт: | http://rokosvita.org.ua |
Місцезнаходження: | 34200, Україна , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Незалежності, 13 |
Контактна особа: |
Віта Білець +380661838720 rokosvita@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 633 409,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Дидактичні матеріали для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції “Нова українська школа” ( кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34200, Україна, Рівненська область, смт.Рокитне, Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | . Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після отримання товару та підписання видаткової накладної, акту прийняття-передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 17:29 |
перелік змін тенд документ 11.09.2019.rtf | |
11 вересня 2019 17:29 |
ТД.docx | |
04 вересня 2019 17:37 |
оголошення дидактика.rtf |
11 вересня 2019 17:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2019 17:29 |
перелік змін тенд документ 11.09.2019.rtf
|
|||
11 вересня 2019 17:29 |
ТД.docx
|
|||
04 вересня 2019 17:37 |
оголошення дидактика.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
документи
Дата подання: 06 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:33
Відсутні вкладені документи тендерної документації, система видає повідомлення, що файл не знайдено. Поновіть завантаження файлів тендерної документації.
Відповідь: Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:45
Шановний замовнику! У ТД міститься вимога:".Дидактичний матеріал, повинен бути виготовлений з екологічно чистих матеріалів, безпечних для здоров'я дітей відповідно до чинних в Україні стандартів. Свідченням того має бути санітарно-гігієнічні висновки на предмет поставки по пунктах: 3. Комплект «Демонстраційні магніти» для вчителя на магнітну дошку» , 4. «Лічильний матеріал набір Кюізенера», 5. «Телурій», 6. «Модель механічного годинника для учня – Набір годинників для вивчення часу доби», 7. «Комплект дитячих музичних інструментів», 8. «Набір грошових знаків», 11. «Настільна гра);Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN71-1:2006 (ця вимога стосується пункту 11. Настільна гра" Ці вимоги вважаємо дискримінаційними. Так як у санітарно-гігієнічні висновках виробників на предмет поставки названі вами пункти зазвичай мають різне формулювання, мається на увазі дослівно. У разі неусунення вами даної вимоги , змушені будемо подати подати скаргу до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.
Усунення Замовником у ТД вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Дата подання: 06 вересня 2019 11:58
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:46
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вважаємо, що замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов у частині технічних вимог до предмета закупівлі, яким відповідає лише один виробник, а також встановлення у тендерній документації «прихованих» вимог до учасників, замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Вимагаємо усунути деталізацію вимог у пп. 7,8,9 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". У разі невиконання даної вимоги, змушені будемо звернутися до АКМУ зі скаргою та надати докази на підтвердження своїх аргументів (роздруківки виробника про технічні характеристики продукції, які збігаються з умовами ТД (тобто ТД «прописана» під конкретного виробника), роздруківки з сайтів інших виробників щодо технічних характеристик їхньої продукції (які відрізняються від вимог ТД), аналізом назв та характеристик товару, зазначених у санітарно-гігієнічні висновках, сертифікатах відповідності ДСТУ EN71-1:2006 різних виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-04-002884-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЛЕОНЧИК Н.В., Код ЄДРПОУ:2796502248
Дата подання: 10 вересня 2019 18:51
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вважаємо, що замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов у частині технічних вимог до предмета закупівлі, яким відповідає лише один виробник, а також встановлення у тендерній документації «прихованих» вимог до учасників, замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимагаємо усунути деталізацію вимог у пп. 7,8,9 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". У разі невиконання даної вимоги, змушені будемо звернутися до АКМУ зі скаргою та надати докази на підтвердження своїх аргументів (роздруківки виробника про технічні характеристики продукції, які збігаються з умовами ТД (тобто ТД «прописана» під конкретного виробника), роздруківки з сайтів інших виробників щодо технічних характеристик їхньої продукції (які відрізняються від вимог ТД), аналізом назв та характеристик товару, зазначених у санітарно-гігієнічні висновках, сертифікатах відповідності ДСТУ EN71-1:2006 різних виробників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 17:48
Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович |
420 247,00
UAH з ПДВ
|
420 247,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛЕОНЧИК Н.В. |
499 108,00
UAH з ПДВ
|
478 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Барсученко Сергій Миколайович |
499 888,00
UAH з ПДВ
|
479 088,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " |
585 600,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дім книги - Волинь" |
590 006,00
UAH з ПДВ
|
493 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" |
515 730,00
UAH з ПДВ
|
515 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
620 410,00
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович #3135607915 |
Переможець |
420 247,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 16:59
|
File.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2019 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 09:08
|
File0001.PDF | укладений |
16 жовтня 2019 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк поставки до 31.10.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 311-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |