Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції “Нова українська школа” ( код ДК 021:2015 – 39162000-5 - приладдя для навчальних закладів)
Очікувана вартість
633 409,00 UAH
UA-2019-09-04-002884-b 9375e825987c4c9e9a59e1e9e9cf11c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Білець

+380661838720 rokosvita@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145895
Вебсайт: http://rokosvita.org.ua
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Незалежності, 13
Контактна особа: Віта Білець
+380661838720
rokosvita@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 14:44
Очікувана вартість: 633 409,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Дидактичні матеріали для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції “Нова українська школа” ( кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт.Рокитне, Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після отримання товару та підписання видаткової накладної, акту прийняття-передачі товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 17:29
перелік змін тенд документ 11.09.2019.rtf
11 вересня 2019 17:29
ТД.docx
04 вересня 2019 17:37
оголошення дидактика.rtf
11 вересня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 17:29
перелік змін тенд документ 11.09.2019.rtf
11 вересня 2019 17:29
ТД.docx
04 вересня 2019 17:37
ТД дидактика.docx
04 вересня 2019 17:37
оголошення дидактика.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи
Дата подання: 06 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:33
Відсутні вкладені документи тендерної документації, система видає повідомлення, що файл не знайдено. Поновіть завантаження файлів тендерної документації.
Відповідь: Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:45
Шановний замовнику! У ТД міститься вимога:".Дидактичний матеріал, повинен бути виготовлений з екологічно чистих матеріалів, безпечних для здоров'я дітей відповідно до чинних в Україні стандартів. Свідченням того має бути санітарно-гігієнічні висновки на предмет поставки по пунктах: 3. Комплект «Демонстраційні магніти» для вчителя на магнітну дошку» , 4. «Лічильний матеріал набір Кюізенера», 5. «Телурій», 6. «Модель механічного годинника для учня – Набір годинників для вивчення часу доби», 7. «Комплект дитячих музичних інструментів», 8. «Набір грошових знаків», 11. «Настільна гра);Якість товару повинна відповідати діючим нормативним актам законодавства та підтверджуватися сертифікатами відповідності ДСТУ EN71-1:2006 (ця вимога стосується пункту 11. Настільна гра" Ці вимоги вважаємо дискримінаційними. Так як у санітарно-гігієнічні висновках виробників на предмет поставки названі вами пункти зазвичай мають різне формулювання, мається на увазі дослівно. У разі неусунення вами даної вимоги , змушені будемо подати подати скаргу до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.
Усунення Замовником у ТД вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Дата подання: 06 вересня 2019 11:58
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:46
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вважаємо, що замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов у частині технічних вимог до предмета закупівлі, яким відповідає лише один виробник, а також встановлення у тендерній документації «прихованих» вимог до учасників, замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимагаємо усунути деталізацію вимог у пп. 7,8,9 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". У разі невиконання даної вимоги, змушені будемо звернутися до АКМУ зі скаргою та надати докази на підтвердження своїх аргументів (роздруківки виробника про технічні характеристики продукції, які збігаються з умовами ТД (тобто ТД «прописана» під конкретного виробника), роздруківки з сайтів інших виробників щодо технічних характеристик їхньої продукції (які відрізняються від вимог ТД), аналізом назв та характеристик товару, зазначених у санітарно-гігієнічні висновках, сертифікатах відповідності ДСТУ EN71-1:2006 різних виробників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-002884-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЛЕОНЧИК Н.В., Код ЄДРПОУ:2796502248
Дата подання: 10 вересня 2019 18:51
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вважаємо, що замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов у частині технічних вимог до предмета закупівлі, яким відповідає лише один виробник, а також встановлення у тендерній документації «прихованих» вимог до учасників, замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимагаємо усунути деталізацію вимог у пп. 7,8,9 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ". У разі невиконання даної вимоги, змушені будемо звернутися до АКМУ зі скаргою та надати докази на підтвердження своїх аргументів (роздруківки виробника про технічні характеристики продукції, які збігаються з умовами ТД (тобто ТД «прописана» під конкретного виробника), роздруківки з сайтів інших виробників щодо технічних характеристик їхньої продукції (які відрізняються від вимог ТД), аналізом назв та характеристик товару, зазначених у санітарно-гігієнічні висновках, сертифікатах відповідності ДСТУ EN71-1:2006 різних виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 17:48
Тендерну документацію завантажено в новій редакції із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету 11.09.2019р. №202.

Документи

11 вересня 2019 17:48
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович 420 247,00
UAH з ПДВ
420 247,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛЕОНЧИК Н.В. 499 108,00
UAH з ПДВ
478 000,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Барсученко Сергій Миколайович 499 888,00
UAH з ПДВ
479 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " 585 600,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дім книги - Волинь" 590 006,00
UAH з ПДВ
493 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" 515 730,00
UAH з ПДВ
515 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 620 410,00
UAH з ПДВ
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 10:59
Електронний підпис
03 жовтня 2019 10:57
МВС.pdf
03 жовтня 2019 10:57
ДФС.pdf
24 вересня 2019 13:48
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:54
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:53
Пропозиція.pdf
20 вересня 2019 17:51
СЕС.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 10:51
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:46
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 10:46
Уповноваження підпису.pdf
20 вересня 2019 10:46
Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 10:46
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 10:46
підтвердж дог дид.pdf
20 вересня 2019 10:46
підтв дог аналог.pdf
20 вересня 2019 10:46
Наявність працівників.pdf
20 вересня 2019 10:46
Наявність обладнання.pdf
20 вересня 2019 10:46
Наявність авто.pdf
20 вересня 2019 10:46
копія паспорт.pdf
20 вересня 2019 10:46
Інформація про учасника.pdf
20 вересня 2019 10:46
Згода надати зразки.pdf
20 вересня 2019 10:46
Згода істотні умови.pdf
20 вересня 2019 10:46
Захист довкілля.pdf
20 вересня 2019 10:46
ДСЕЕ початкові класи.pdf
20 вересня 2019 10:46
ДСЕЕ 2.pdf
20 вересня 2019 10:46
Договір аналог.pdf
20 вересня 2019 10:46
Довідки ст.17.pdf
20 вересня 2019 10:46
відсутність заборг.pdf
20 вересня 2019 10:46
витяг.pdf
20 вересня 2019 10:46
Витяг єд податок.pdf
20 вересня 2019 10:46
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 16:43
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 16:41
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:05
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:03
транспорт.pdf
20 вересня 2019 15:03
тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес фігури.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес уч.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес пісочні годинники.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес мікроскоп.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес лупа.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес куліш.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес компас.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес картографія.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес глобуси.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес видавництво зірка.pdf
20 вересня 2019 15:03
сес видавництво богдан.pdf
20 вересня 2019 15:03
проект договору.pdf
20 вересня 2019 15:03
паспорт та код.pdf
20 вересня 2019 15:03
лист щодо сертифікації.pdf
20 вересня 2019 15:03
довідка щодо санкцій.pdf
20 вересня 2019 15:03
довідка щодо довкілля.pdf
20 вересня 2019 15:03
гарантійний лист.pdf
20 вересня 2019 15:03
гарантійний лист 4.pdf
20 вересня 2019 15:03
гарантійний лист 3.pdf
20 вересня 2019 15:03
гарантійний лист 2.pdf
20 вересня 2019 15:03
витяг.pdf
20 вересня 2019 15:03
виписка.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 09:54
Електронний підпис
20 вересня 2019 09:47
Код_директора.PDF
20 вересня 2019 09:47
Паспорт директора.pdf
20 вересня 2019 09:47
Наказ_про_призначення.PDF
20 вересня 2019 09:47
Iнформацiя_про_учасника.PDF
20 вересня 2019 09:47
ТУ.PDF
20 вересня 2019 09:47
Висновок_СЕС.PDF
20 вересня 2019 09:47
Технiчнi_характеристики.PDF
20 вересня 2019 09:47
Проект_договору.PDF
20 вересня 2019 09:47
Протокол.PDF
20 вересня 2019 09:47
Захист_довкiлля.PDF
20 вересня 2019 09:47
Довiдка_про_сертифiкат.PDF
20 вересня 2019 09:47
Гарантiя_санкцii.PDF
20 вересня 2019 09:47
Гарантійні листи.pdf
20 вересня 2019 09:47
Свідоцтво.pdf
20 вересня 2019 09:47
Статус_резидент.PDF
20 вересня 2019 09:47
Витяг_з_EДРПОУ.PDF
20 вересня 2019 09:47
Юридична_особа.PDF
20 вересня 2019 09:47
Довiдка_ст._17.PDF
20 вересня 2019 09:47
Довідки ст.16.pdf
20 вересня 2019 09:47
Уповноважена_особа.PDF
20 вересня 2019 09:47
Установчi_документи.PDF
20 вересня 2019 09:47
Тендерна_пропозицiя.PDF

Публічні документи

18 вересня 2019 13:25
Електронний підпис
18 вересня 2019 13:24
Свідоцтво підприємця 2.pdf
18 вересня 2019 13:24
Свідоцтво підприємця 1.pdf
18 вересня 2019 13:24
паспорт 6.pdf
18 вересня 2019 13:24
паспорт 5.pdf
18 вересня 2019 13:24
паспорт 4.pdf
18 вересня 2019 13:24
паспорт 3.pdf
18 вересня 2019 13:24
паспорт 2.pdf
18 вересня 2019 13:24
паспорт 1.pdf
18 вересня 2019 13:24
7.pdf
18 вересня 2019 13:24
6.pdf
18 вересня 2019 13:24
5.pdf
18 вересня 2019 13:24
4.pdf
18 вересня 2019 13:24
3.pdf
18 вересня 2019 13:24
2.pdf
18 вересня 2019 13:24
1.pdf
18 вересня 2019 13:24
Порівняльна таблиця (4).pdf
18 вересня 2019 13:24
Порівняльна таблиця (3).pdf
18 вересня 2019 13:24
Порівняльна таблиця (2).pdf
18 вересня 2019 13:24
Порівняльна таблиця(1).pdf
18 вересня 2019 13:24
Захист довкілля.pdf
18 вересня 2019 13:24
Лист-гарантія.pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 3 Тех.х-ки (5).pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 3 Тех.x-ки (4).pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 3 Тех,х-ки (3).pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 3 Тех.х-ки (2).pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 3 Тех,х-ки (1).pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 2 Санкції.pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 2 ст.17(2).pdf
18 вересня 2019 13:24
Додато к 2 ст.17(1).pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 1 Лист-згода.pdf
18 вересня 2019 13:24
Довідка не платник ПДВ.pdf
18 вересня 2019 13:24
Лист-відгук Рубіжне.PDF
18 вересня 2019 13:24
видат.накл.Рубіжне.pdf
18 вересня 2019 13:24
видат.накл. Рубіжне.pdf
18 вересня 2019 13:24
аналог.договір Рубіжне 1.pdf
18 вересня 2019 13:24
видат.накл.бучач.pdf
18 вересня 2019 13:24
анаог.договір бучач.pdf
18 вересня 2019 13:24
відгук Горохів.pdf
18 вересня 2019 13:24
вид.накл. горохів.pdf
18 вересня 2019 13:24
видат.накл.горохів 1.pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 1 Аналог.дог.2.pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 1 Аналог.дог.pdf
18 вересня 2019 13:24
Додаток 1 Кваліфік..pdf
18 вересня 2019 13:24
мат-тех.база.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:54
Статут УКРДИДАКТИК.pdf
20 вересня 2019 15:54
Висписка УКРДИДАКТИК.pdf
20 вересня 2019 15:54
Довідка МВС.jpg
20 вересня 2019 15:54
Лист про санкції.pdf
20 вересня 2019 15:54
Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 15:54
ВІдомості з ЄДРПОУ 1.pdf
20 вересня 2019 15:54
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 15:54
Техпаспорт.pdf
20 вересня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 15:54
Штатний розпис.pdf
20 вересня 2019 15:54
ОПИС РЕЄСТРАЦІЇ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович

ФОП ЛЕОНЧИК Н.В.

фізична особа-підприємець Барсученко Сергій Миколайович

ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ "

ТОВ "Дім книги - Волинь"

ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович
#3135607915
Переможець 420 247,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович
#3135607915
420 247,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 16:59
File.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:08
File0001.PDF укладений
16 жовтня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк поставки до 31.10.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 311-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 420 247,00
UAH