Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35988 Автомобільна швидка допомога
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-09-04-002704-b 9217639d6674483980c2f28753f6fe60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар’я Олександрівна Горжій

+380577029457 kkt_cemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Вебсайт: http://www.emd.kh.ua
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, проспект Незалежності, буд. 13
Контактна особа: Дар’я Олександрівна Горжій
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:20
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
35988 Автомобільна швидка допомога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично поставлений товар на підставі видаткової накладної протягом 30 календарних днів, з урахуванням вимог ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Бюджетні зобов’язання виникають у Замовника при наявності бюджетних асигнувань. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 16:48
Додаток_4.docx
04 вересня 2019 16:48
Додаток_1.docx
04 вересня 2019 16:48
Додаток_3.docx
04 вересня 2019 16:48
Додаток_2.docx
04 вересня 2019 16:48
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

доставка з Німеччини та розмитнення
Дата подання: 05 вересня 2019 11:47
Дата відповіді: 06 вересня 2019 16:26
Шановні пані та панове, наш завод з 1870 року виробляє спецмедтранспорт для багатьох установ в Німеччині і за її межами. За цей час ми зібрали достатньо досвіду, щоб виробляти якісний продукт, що підтверджують відгуки про нашу продукцію. Використовуючи скловолокно, цілісний салон і інші запатентовані ноу-хау в нашому виробництві ми збільшуємо довговічність продукції і підвищуємо безпеку медпрацівників та пацієнтів. Виготовляючи меблі медсалона із пластику ми піддаємо небезпеці всіх людей, які перебувають в медсалоне автомобіля при аварії. Запитавши статистику ДТП за участю автомобілів швидкої допомоги за останні 2-3 роки ми всi побачимо, що при ДТП пластик завдає рвано-різані рани часто не сумісні з життям, що дозволило нам 20 років тому відмовитися від застосування цього матеріалу. На жаль в цьому є один недолік-це ціна. Вона виростає, але термін служби збільшується. Питання, який нас цікавить: доставка і розмитнення буде здійснюватися за додаткові кошти або нам потрібно їх врахувати у пропозиції? З повагою, Павло Фріш Відділ продажу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу!
Розглянувши Ваше запитання від 05 вересня 2019 року, повідомляємо наступне. Згідно пп. 2.4. п. 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Особа, що виявила намір взяти участь у торгах, визначає ціни на товари, які вона пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, та згідно вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни.
Ціна тендерної пропозиції вказується за одиницю виміру товару із урахуванням кількості, та інших вимог, зазначених в технічних вимогах, та остаточно виводиться підсумкова ціна тендерної пропозиції.
Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
Якщо ціна тендерної пропозиції не включає будь-яких витрат учасника, про які зазначається в тендерній документації, такі витрати покладаються на учасника.
Для проведення аукціону (оцінки) електронною системою закупівель учасник зазначає ціну з урахування ПДВ (у разі наявності).
Витрати Учасника, пов’язані з підготуванням та поданням тендерної пропозиції, Замовником не відшкодовуються, у тому числі й у разі відміни торгів чи визнання такими, що не відбулися.».
Також згідно п. 3.3. Розділу ІІІ ЦІНА ДОГОВОРУ Додатку 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ до тендерної документації: «Ціна на Товар встановлюється у національній валюті України. В ціну товару входить:
 виконання робіт з передпродажної підготовки транспорту та його комплектності;
 витрати на доставку транспорту до місця визначеного замовником, сплата митних тарифів;
 сплата податків, зборів, обов’язкових платежів, всіх необхідних свідоцтв, дозволів, сертифікатів та будь-які інші витрати, пов’язані з постачанням товару.».
Отже, виходячи з вищенаведеного витрати на доставку транспорту та сплата митних тарифів входить до складу запропонованої ціни пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДАВТО» 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДУАЦ 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 16:46
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:43
Документи переможця.pdf
19 вересня 2019 19:26
Електронний підпис
19 вересня 2019 19:23
Медичне обладнання 4.pdf
19 вересня 2019 19:23
Медичне обладнання 1.pdf
19 вересня 2019 19:23
Технічна частина.pdf
19 вересня 2019 19:23
Медичне обладнання 7.pdf
19 вересня 2019 19:23
Медичне обладнання 6.pdf
19 вересня 2019 19:23
Медичне обладнання 3.pdf
19 вересня 2019 19:23
Медичне обладнання 5.pdf
19 вересня 2019 19:23
Медичне обладнання 2.pdf
19 вересня 2019 19:23
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 17:02
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:56
інструкція_декларація.pdf
19 вересня 2019 16:56
Інструкція.pdf
19 вересня 2019 16:56
Інструкція ЮКАРД 100.pdf
19 вересня 2019 16:56
Інструкція мішок АМБУ.pdf
19 вересня 2019 16:56
інструкція ліхтарик.pdf
19 вересня 2019 16:56
інструкції ноші.pdf
19 вересня 2019 16:56
Довідка захист довкілля.pdf
19 вересня 2019 16:56
Гарантійний лист_скан.pdf
19 вересня 2019 16:56
Гарантійний лист 2.pdf
19 вересня 2019 16:56
Гарантійний лист 1.pdf
19 вересня 2019 16:56
Відповідність вимогам.pdf
19 вересня 2019 16:56
Брошура кріплення.pdf
19 вересня 2019 16:56
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 16:56
Статут.pdf
19 вересня 2019 16:56
Протокол.pdf
19 вересня 2019 16:56
паспорт.pdf
19 вересня 2019 16:56
наказ на директора.pdf
19 вересня 2019 16:56
Довіренність.pdf
19 вересня 2019 16:56
Довідка про працівників.pdf
19 вересня 2019 16:56
Витяг.pdf
19 вересня 2019 16:56
Витяг з реєстру ППДВ.pdf
19 вересня 2019 16:56
Довідка ст. 17.pdf
19 вересня 2019 16:55
Довідка реєстр корупції.pdf
19 вересня 2019 16:55
Довідка про банкрутство.pdf
19 вересня 2019 16:55
Довідка мат-тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДАВТО»

ТОВ ДУАЦ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДАВТО»
#42403755
Переможець 2 400 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДАВТО»
#42403755
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:14
ДУ № 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 09:30
Договір.pdf укладений
08 жовтня 2019 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.10. Розділу ХІ Договору, внести зміни в п. 3.1. Розділу ІІІ Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 400 000,00 грн. (два мільйони чотириста тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 157 009 грн. 35 коп. (сто п’ятдесят сім тисяч дев’ять гривень 35 копійок), у тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 копійок); за рахунок залишку медичної субвенції 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 копійок).». На підставі пункту 11.10. Розділу ХІ Договору, у розділі XIII. Реквізити Сторін змінити номер реєстраційного рахунку «Замовника» з «35428193084620» на «UA088510110000035421173584620; UA688510110000035420173284620» та реквізити Замовника викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. 2 400 000,00 грн. (два мільйони чотириста тисяч гривень 00 копійок). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 штука
Номер договору про закупівлю: 27-ВТ-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 157 009,35 UAH)