Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (шафи для переодягання)
Очікувана вартість
3 602 172,00 UAH
UA-2019-09-04-002227-b ● d96be80cb67f41be9014f7c71f030182
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2019 11:37 |
Очікувана вартість: | 3 602 172,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 010,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108065.16 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
854 штука
шафи для переодягання (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата на підставі видаткових накладних, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 10:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 10:09 |
Тендерна документація - шафи для переодягання - нова редакція.docx | |
12 вересня 2019 10:09 |
перелік змін 12.09.19.docx | |
11 вересня 2019 15:56 |
Додаток 6 - Проект договору нова редакція.docx | |
11 вересня 2019 15:56 |
перелік змін 11.09.19.docx | |
06 вересня 2019 13:04 |
Перелік змін - 06.09.2019.docx | |
05 вересня 2019 15:57 |
Уточнення - 05.09.2019.docx | |
05 вересня 2019 15:57 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-04-002227-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 06 вересня 2019 12:00
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Доводимо до відома тендерного комітету департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 наявне порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації вами вимагається від учасників: «Обов’язкова наявність у ШТАТІ Учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників). Учасник повинен мати у своєму ШТАТІ особу, відповідальну за виробництво та збірку меблів щодо предмета закупівлі. У довідці зазначити таку особу: прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон. Для підтвердження наявності працівників у ШТАТІ Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників».
Натомість, чинним трудовим законодавством України, передбачена низка правових відносин між роботодавцем і працівником, яка не передбачає зарахування працівника до ШТАТУ підприємства.
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу трудового законодавства України, практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №2441-р/пк-пз від 26.04.2019 (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути
Згорнути
Натомість, чинним трудовим законодавством України, передбачена низка правових відносин між роботодавцем і працівником, яка не передбачає зарахування працівника до ШТАТУ підприємства.
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу трудового законодавства України, практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №2441-р/пк-пз від 26.04.2019 (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 12:53
До тендерної документації внесено відповідні зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 25 жовтня 2019 12:26
Дата подання: 25 жовтня 2019 12:26
СКАРГА
щодо порушення Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради процедури закупівлі Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1 та неправомірності рішень замовника (відповідальної* особи замовника)
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) оголошено проведення відкритих торгів UA-2019-09-04-002227-b на закупівлю: «Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1».
Пропозиції по означеній процедурі закупівлі подали такі учасники: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТК - РЕНЕССАНС" (Скаржник), ТОВ "ЕКОПЛІТ" (далі – Учасник), ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА".
07 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Рішення про відхилення пропозиції учасника №281, підписане відповідальною* особою Замовника – Зіменко Л.О., у якому відхилено нашу тендерну пропозицію «у зв’язку з невідповідністю тендерній документації та кваліфікаційним критеріям замовника» (додається). Причинами відхилення зазначено: «Учасник надає технічні паспорти на вказані автомобілі, ГАЗ ВЕ 9653 де власником зазначений Сигова О.В. та МАЗ ВЕ 6523ВТ власник Лабартков О.М., але договір на надання послуг з перевезення оформлено з ФОП Тимощук О.Л. В наданій довідці наявності працівників зазначено, що Шишко М.С. прийнятий на посаду начальника технологічного відділу, в наказі зазначена посада – інженер-технолог. Учасник надає наказ на прийняття Рипянчина О.В. від 12.07.19, а в наказі зазначено, що прийнятий на посаду з 01.07.2019 р. Учасник надає виконаний аналогічний договір М 453 (6)18 УК... від 21.08.2018р., в наданому листі-відгуку вказаний договір від 04.09.2018 р. Учасник надає аналогічний договір № 125 від 10.09.2018р. без надання листа-відгука до нього».
15 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу (Протокол) рішення відповідальної* особи про визначення переможця №287, підписаний відповідальною* особою замовника Зіменко Л.О., у якому зазначено «Кандидат-переможець. Найменування: ТОВ "ЕКОПЛІТ"…» (додається). Цього ж дня Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ЕКОПЛІТ".
ВВАЖАЄМО, ЩО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ РІШЕННЯ (ДІЇ) ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА – Є НЕПРАВОМІРНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ПОРУШУЮТЬ НАШІ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ. ТАКИМ ЧИНОМ, МИ НЕ ПОГОДЖУЄМОСЯ З РІШЕННЯМ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
З огляду на вищевикладене, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують. Обґрунтування безпідставності відхилення Замовником (відповідальною* особою замовника) нашої тендерної пропозиції нижче наведено у табличному вигляді на сторінках 3-8 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf.
Відносно безпідставності обрання Замовником (відповідальною* особою замовника) переможцем закупівлі учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" та наміру укласти з ним договір, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують, у табличному вигляді на сторінках 8-12 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf.
З огляду на вищевикладене, слід також зазначити, що всі зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" умовам тендерної документації Замовника не можна віднести до формальних (несуттєвих), принаймні через те, що у протоколі (рішенні) відповідальної* особи щодо переможця не зазначено про наявність у тендерній пропозиції ТОВ "ЕКОПЛІТ" формальних (несуттєвих) помилок.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника:
2.1. діяти виключно в межах чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель;
2.2. скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції;
2.3. скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕКОПЛІТ" переможцем означеної закупівлі та про намір укласти договір з цим Учасником;
2.4. повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції.
Додатки до скарги:
1. Платіжне доручення № 4318 від 24.10.2019 з відміткою кредитної установи про зарахування коштів в доход бюджету (файл: Платіжне доручення.pdf ).
2. Рішення про відхилення пропозиції учасника №281 від 07.10.2019 р. (файл: Рішення про відхилення.FR12.pdf ).
3. Протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця
№ 287 від 15.10.2019р. (файл: Рішення про переможця.FR12.docx ).
4. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс» (файл: 41. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс». pdf).
5. Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С. (файл: Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С.. pdf).
6. Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В. (файл: Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В..pdf ).
7. Копія аналогічного договору та лист-відгук по ньому (файл: Копія аналогічного договору та лист-відгук.pdf ).
8. Банківська гарантія № BG/UA03-2-4119 від 17.09.2019 року учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 9.ЕБГ ТОВ ЕКОПЛІТ UA-2019-09-04-002227-b.pdf ).
9. Довідка перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконання умов договору про закупівлю від 12.09.2019 №2/02-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 19 Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу.pdf).
10. Аналогічні договори учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: Аналогічні договори ТОВ ЕКОПЛІТ.pdf).
11. Гарантійний лист від 16.09.2019 №27/16-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" щодо доставки товару транспортом та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл: Гарантійний лист та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.pdf).
12. Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 11 Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця.pdf).
З повагою до колегії
директор ПП «ТК-Ренессанс»
Бєльський В. А.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:54
Рішення від 29.10.2019 № 15523+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2019 № 16599.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 16:29
рішення від 13.11.2019 № 16599.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця та скасування рішення про відхилення скаржника виконана
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 16:43
Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", Код ЄДРПОУ:41172560
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:35
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:52
Рішення від 29.10.2019 № 15524+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2019 № 16600.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 16:31
рішення від 13.11.2019 № 16600.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця виконана
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 16:41
Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2413302206
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:16
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 22:01
Рішення від 30.10.2019 № 15631 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 22:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2019 № 16460.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 23:35
Рішення від 12.11.2019 № 16460.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2019 00:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця виконана
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 16:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
3 438 204,00
UAH з ПДВ
|
3 361 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА |
3 441 620,00
UAH з ПДВ
|
3 377 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
3 500 716,80
UAH з ПДВ
|
3 500 716,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПЛІТ" |
3 601 147,20
UAH з ПДВ
|
3 601 147,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
3 602 000,00
UAH з ПДВ
|
3 602 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Очікує рішення |
3 361 980,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Рішення скасоване |
3 361 980,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА #2413302206 |
Рішення скасоване |
3 377 570,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:34
|
|
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" #32819771 |
Рішення скасоване |
3 500 716,80
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:34
|
|
ТОВ "ЕКОПЛІТ" #41946446 |
Рішення скасоване |
3 601 147,20
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:34
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) |
Документи:
19 листопада 2019 16:34
|
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx |
Виконано
Дата відміни: | 19 листопада 2019 16:46 |
Коментар щодо відміни: | на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) |
Документи:
19 листопада 2019 16:46
|
Електронний підпис |
19 листопада 2019 16:46
|
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx |