Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (шафи для переодягання)
Очікувана вартість
3 602 172,00 UAH
UA-2019-09-04-002227-b d96be80cb67f41be9014f7c71f030182
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 21:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:37
Очікувана вартість: 3 602 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 010,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108065.16 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
854 штука
шафи для переодягання (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата на підставі видаткових накладних, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 10:09
Тендерна документація - шафи для переодягання - нова редакція.docx
11 вересня 2019 15:56
Тендерна документація - шафи для переодягання - зі змінами 2.docx
06 вересня 2019 13:04
Тендерна документація - шафи для переодягання - зі змінами.docx
06 вересня 2019 12:50
Тендерна документація - шафи для переодягання - зі змінами.docx
04 вересня 2019 15:29
Тендерна документація - шафи для переодягання.docx
12 вересня 2019 10:09
перелік змін 12.09.19.docx
11 вересня 2019 15:56
Додаток 6 - Проект договору нова редакція.docx
04 вересня 2019 15:29
Додаток 6 - Проект договору.docx
11 вересня 2019 15:56
перелік змін 11.09.19.docx
06 вересня 2019 13:04
Перелік змін - 06.09.2019.docx
06 вересня 2019 12:50
Перелік змін - 06.09.2019.docx
05 вересня 2019 15:57
Уточнення - 05.09.2019.docx
05 вересня 2019 15:57
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
04 вересня 2019 15:29
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-002227-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 06 вересня 2019 12:00
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Доводимо до відома тендерного комітету департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 наявне порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації вами вимагається від учасників: «Обов’язкова наявність у ШТАТІ Учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників). Учасник повинен мати у своєму ШТАТІ особу, відповідальну за виробництво та збірку меблів щодо предмета закупівлі. У довідці зазначити таку особу: прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон. Для підтвердження наявності працівників у ШТАТІ Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників».
Натомість, чинним трудовим законодавством України, передбачена низка правових відносин між роботодавцем і працівником, яка не передбачає зарахування працівника до ШТАТУ підприємства.
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу трудового законодавства України, практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №2441-р/пк-пз від 26.04.2019 (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 12:53
До тендерної документації внесено відповідні зміни

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 25 жовтня 2019 12:26
СКАРГА щодо порушення Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради процедури закупівлі Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1 та неправомірності рішень замовника (відповідальної* особи замовника)
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) оголошено проведення відкритих торгів UA-2019-09-04-002227-b на закупівлю: «Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1». Пропозиції по означеній процедурі закупівлі подали такі учасники: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТК - РЕНЕССАНС" (Скаржник), ТОВ "ЕКОПЛІТ" (далі – Учасник), ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА". 07 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Рішення про відхилення пропозиції учасника №281, підписане відповідальною* особою Замовника – Зіменко Л.О., у якому відхилено нашу тендерну пропозицію «у зв’язку з невідповідністю тендерній документації та кваліфікаційним критеріям замовника» (додається). Причинами відхилення зазначено: «Учасник надає технічні паспорти на вказані автомобілі, ГАЗ ВЕ 9653 де власником зазначений Сигова О.В. та МАЗ ВЕ 6523ВТ власник Лабартков О.М., але договір на надання послуг з перевезення оформлено з ФОП Тимощук О.Л. В наданій довідці наявності працівників зазначено, що Шишко М.С. прийнятий на посаду начальника технологічного відділу, в наказі зазначена посада – інженер-технолог. Учасник надає наказ на прийняття Рипянчина О.В. від 12.07.19, а в наказі зазначено, що прийнятий на посаду з 01.07.2019 р. Учасник надає виконаний аналогічний договір М 453 (6)18 УК... від 21.08.2018р., в наданому листі-відгуку вказаний договір від 04.09.2018 р. Учасник надає аналогічний договір № 125 від 10.09.2018р. без надання листа-відгука до нього». 15 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу (Протокол) рішення відповідальної* особи про визначення переможця №287, підписаний відповідальною* особою замовника Зіменко Л.О., у якому зазначено «Кандидат-переможець. Найменування: ТОВ "ЕКОПЛІТ"…» (додається). Цього ж дня Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ЕКОПЛІТ". ВВАЖАЄМО, ЩО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ РІШЕННЯ (ДІЇ) ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА – Є НЕПРАВОМІРНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ПОРУШУЮТЬ НАШІ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ. ТАКИМ ЧИНОМ, МИ НЕ ПОГОДЖУЄМОСЯ З РІШЕННЯМ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. З огляду на вищевикладене, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують. Обґрунтування безпідставності відхилення Замовником (відповідальною* особою замовника) нашої тендерної пропозиції нижче наведено у табличному вигляді на сторінках 3-8 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf. Відносно безпідставності обрання Замовником (відповідальною* особою замовника) переможцем закупівлі учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" та наміру укласти з ним договір, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують, у табличному вигляді на сторінках 8-12 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf. З огляду на вищевикладене, слід також зазначити, що всі зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" умовам тендерної документації Замовника не можна віднести до формальних (несуттєвих), принаймні через те, що у протоколі (рішенні) відповідальної* особи щодо переможця не зазначено про наявність у тендерній пропозиції ТОВ "ЕКОПЛІТ" формальних (несуттєвих) помилок. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника: 2.1. діяти виключно в межах чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель; 2.2. скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції; 2.3. скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕКОПЛІТ" переможцем означеної закупівлі та про намір укласти договір з цим Учасником; 2.4. повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції. Додатки до скарги: 1. Платіжне доручення № 4318 від 24.10.2019 з відміткою кредитної установи про зарахування коштів в доход бюджету (файл: Платіжне доручення.pdf ). 2. Рішення про відхилення пропозиції учасника №281 від 07.10.2019 р. (файл: Рішення про відхилення.FR12.pdf ). 3. Протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця № 287 від 15.10.2019р. (файл: Рішення про переможця.FR12.docx ). 4. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс» (файл: 41. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс». pdf). 5. Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С. (файл: Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С.. pdf). 6. Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В. (файл: Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В..pdf ). 7. Копія аналогічного договору та лист-відгук по ньому (файл: Копія аналогічного договору та лист-відгук.pdf ). 8. Банківська гарантія № BG/UA03-2-4119 від 17.09.2019 року учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 9.ЕБГ ТОВ ЕКОПЛІТ UA-2019-09-04-002227-b.pdf ). 9. Довідка перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконання умов договору про закупівлю від 12.09.2019 №2/02-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 19 Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу.pdf). 10. Аналогічні договори учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: Аналогічні договори ТОВ ЕКОПЛІТ.pdf). 11. Гарантійний лист від 16.09.2019 №27/16-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" щодо доставки товару транспортом та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл: Гарантійний лист та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.pdf). 12. Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 11 Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця.pdf). З повагою до колегії директор ПП «ТК-Ренессанс» Бєльський В. А.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:54
Рішення від 29.10.2019 № 15523+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:53
рішення від 13.11.2019 № 16599.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця та скасування рішення про відхилення скаржника виконана
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 16:43
Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", Код ЄДРПОУ:41172560
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:35
Скарга на дії Замовника
Скарга та підтвердження оплати збору
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:52
Рішення від 29.10.2019 № 15524+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:51
рішення від 13.11.2019 № 16600.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця виконана
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 16:41
Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2413302206
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:16
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 22:01
Рішення від 30.10.2019 № 15631 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 22:01
Рішення від 12.11.2019 № 16460.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2019 00:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця виконана
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2019 16:44

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 12:26
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 14:35
Постанова 1.pdf
25 жовтня 2019 14:35
Постанова 2.pdf
25 жовтня 2019 14:35
Постанова 3.pdf
25 жовтня 2019 14:35
Скарга.PDF
25 жовтня 2019 14:35
Платіжне доручення 1268.pdf

Документи подані замовником

05 листопада 2019 17:59
UA-2019-09-04-002227-b.b3 (Меблібуд).FR12.pdf

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 17:16
Скарга.pdf
25 жовтня 2019 17:16
Скарга UA-2019-09-04-002227-b.docx
25 жовтня 2019 17:16
квитанція про оплату.pdf

Документи подані замовником

06 листопада 2019 12:40
UA-2019-09-04-002227-b.b4 (Коваль).FR12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 3 438 204,00
UAH з ПДВ
3 361 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 3 441 620,00
UAH з ПДВ
3 377 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 3 500 716,80
UAH з ПДВ
3 500 716,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПЛІТ" 3 601 147,20
UAH з ПДВ
3 601 147,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 3 602 000,00
UAH з ПДВ
3 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:20
СЕС фурнітура.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС плити.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС меблі та дошки.PDF
19 вересня 2019 17:20
СЕС лента крайка.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС клей.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС акрил.pdf
19 вересня 2019 17:20
Банківська гарантія.rar
19 вересня 2019 17:20
61_Лист щодо переможця.pdf
19 вересня 2019 17:20
56.Довідка з банку.pdf
19 вересня 2019 17:20
53_Додаток 5.pdf
19 вересня 2019 17:20
52_Витяг платника ПДВ.pdf
19 вересня 2019 17:20
51_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 17:20
50_Лист з кодом доступу.pdf
19 вересня 2019 17:20
48_Довідка щодо ст 17.pdf
19 вересня 2019 17:20
34_Лист щодо упаковки.PDF
19 вересня 2019 17:20
27_Оригінал статуту.pdf
19 вересня 2019 17:20
16_Довідка щодо МТБ.PDF
19 вересня 2019 17:20
9_Додаток 6.PDF
19 вересня 2019 17:20
7_Порівняльна таблиця.PDF
19 вересня 2019 17:20
5_Додаток 4.pdf
19 вересня 2019 17:20
4_Додаток 2.pdf
19 вересня 2019 17:20
3_Додаток 1.PDF
19 вересня 2019 17:20
1_Лист щодо роз`яснень.PDF

Публічні документи

19 вересня 2019 20:59
Скан_20190919.pdf
19 вересня 2019 20:50
Авто.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:50
Авто.pdf
19 вересня 2019 20:46
Тех. частина.pdf
19 вересня 2019 20:46
Тех. частина.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:24
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:23
МТБ.pdf
19 вересня 2019 20:22
Аналогічні договора.pdf
19 вересня 2019 20:22
Персонал.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
МТБ.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Інші копії док-ів.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Персонал.pdf
19 вересня 2019 20:22
Аналогічні договора.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Інші копії док-ів.pdf
19 вересня 2019 20:22
Гарантійні листи.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Гарантійні листи.pdf
19 вересня 2019 20:21
Ст17.pdf
19 вересня 2019 20:21
Ст17.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 20:21
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Довідка статистика.pdf
19 вересня 2019 20:21
Довідка статистика.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Довідка про рахунок 1.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Довідка про рахунок 1.pdf
19 вересня 2019 20:21
Відомості про Учасника.pdf
19 вересня 2019 20:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Витяг з ЄДР.pdf
19 вересня 2019 20:21
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 19:12
Електронний підпис
19 вересня 2019 19:09
Копія паспорту.pdf
19 вересня 2019 19:09
45.Копии договоров.pdf
19 вересня 2019 19:09
Ліцензія_Повноваження.pdf
19 вересня 2019 19:09
30. Проект договору.pdf
19 вересня 2019 19:09
Сертифікати.pdf
19 вересня 2019 19:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 вересня 2019 19:09
5. Статут.pdf
19 вересня 2019 19:09
3. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 08:45
Документи переможця.rar
19 вересня 2019 13:55
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:46
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:45
КВАЛІФІКАЦІЯ 2Ч.rar
19 вересня 2019 13:45
КВІЛІФІКАЦІЯ 1Ч.rar
19 вересня 2019 13:45
2. тех часть.rar
19 вересня 2019 13:45
1. 11 тех частина загальна.pdf
19 вересня 2019 13:45
Специфікація Додаток 2.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 11:09
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:08
Пропозиция для участия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

ТОВ "ЕКОПЛІТ"

ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Очікує рішення 3 361 980,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Рішення скасоване 3 361 980,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2413302206
Рішення скасоване 3 377 570,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Рішення скасоване 3 500 716,80
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ТОВ "ЕКОПЛІТ"
#41946446
Рішення скасоване 3 601 147,20
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34

Документи

19 листопада 2019 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 листопада 2019 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 жовтня 2019 17:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами)
Документи:
19 листопада 2019 16:34
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx
Виконано
Дата відміни: 19 листопада 2019 16:46
Коментар щодо відміни: на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами)
Документи:
19 листопада 2019 16:46
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:46
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx