Шкільні меблі (шафи для переодягання)
Очікувана вартість
3 602 172,00 UAH
UA-2019-09-04-002227-b d96be80cb67f41be9014f7c71f030182
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 21:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 11:37
Очікувана вартість: 3 602 172,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108 065,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 010,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
854 штука
шафи для переодягання (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата на підставі видаткових накладних, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 вересня 2019 10:09
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2019 20:19
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2019 15:56
Електронний цифровий підпис
06 вересня 2019 13:04
Електронний цифровий підпис
06 вересня 2019 12:50
Електронний цифровий підпис
05 вересня 2019 15:57
Електронний цифровий підпис
04 вересня 2019 15:30
Електронний цифровий підпис
12 вересня 2019 10:09
Тендерна документація - шафи для переодягання - нова редакція.docx
11 вересня 2019 15:56
Тендерна документація - шафи для переодягання - зі змінами 2.docx
06 вересня 2019 13:04
Тендерна документація - шафи для переодягання - зі змінами.docx
06 вересня 2019 12:50
Тендерна документація - шафи для переодягання - зі змінами.docx
04 вересня 2019 15:29
Тендерна документація - шафи для переодягання.docx
12 вересня 2019 10:09
перелік змін 12.09.19.docx
11 вересня 2019 15:56
Додаток 6 - Проект договору нова редакція.docx
04 вересня 2019 15:29
Додаток 6 - Проект договору.docx
11 вересня 2019 15:56
перелік змін 11.09.19.docx
06 вересня 2019 13:04
Перелік змін - 06.09.2019.docx
06 вересня 2019 12:50
Перелік змін - 06.09.2019.docx
05 вересня 2019 15:57
Уточнення - 05.09.2019.docx
05 вересня 2019 15:57
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
04 вересня 2019 15:29
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-002227-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 06 вересня 2019 12:00
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Доводимо до відома тендерного комітету департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 наявне порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації вами вимагається від учасників: «Обов’язкова наявність у ШТАТІ Учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників). Учасник повинен мати у своєму ШТАТІ особу, відповідальну за виробництво та збірку меблів щодо предмета закупівлі. У довідці зазначити таку особу: прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон. Для підтвердження наявності працівників у ШТАТІ Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників».
Натомість, чинним трудовим законодавством України, передбачена низка правових відносин між роботодавцем і працівником, яка не передбачає зарахування працівника до ШТАТУ підприємства.
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу трудового законодавства України, практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №2441-р/пк-пз від 26.04.2019 (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
06 вересня 2019 12:53
До тендерної документації внесено відповідні зміни

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 25 жовтня 2019 12:26
СКАРГА щодо порушення Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради процедури закупівлі Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1 та неправомірності рішень замовника (відповідальної* особи замовника)
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) оголошено проведення відкритих торгів UA-2019-09-04-002227-b на закупівлю: «Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1». Пропозиції по означеній процедурі закупівлі подали такі учасники: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТК - РЕНЕССАНС" (Скаржник), ТОВ "ЕКОПЛІТ" (далі – Учасник), ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА". 07 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Рішення про відхилення пропозиції учасника №281, підписане відповідальною* особою Замовника – Зіменко Л.О., у якому відхилено нашу тендерну пропозицію «у зв’язку з невідповідністю тендерній документації та кваліфікаційним критеріям замовника» (додається). Причинами відхилення зазначено: «Учасник надає технічні паспорти на вказані автомобілі, ГАЗ ВЕ 9653 де власником зазначений Сигова О.В. та МАЗ ВЕ 6523ВТ власник Лабартков О.М., але договір на надання послуг з перевезення оформлено з ФОП Тимощук О.Л. В наданій довідці наявності працівників зазначено, що Шишко М.С. прийнятий на посаду начальника технологічного відділу, в наказі зазначена посада – інженер-технолог. Учасник надає наказ на прийняття Рипянчина О.В. від 12.07.19, а в наказі зазначено, що прийнятий на посаду з 01.07.2019 р. Учасник надає виконаний аналогічний договір М 453 (6)18 УК... від 21.08.2018р., в наданому листі-відгуку вказаний договір від 04.09.2018 р. Учасник надає аналогічний договір № 125 від 10.09.2018р. без надання листа-відгука до нього». 15 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу (Протокол) рішення відповідальної* особи про визначення переможця №287, підписаний відповідальною* особою замовника Зіменко Л.О., у якому зазначено «Кандидат-переможець. Найменування: ТОВ "ЕКОПЛІТ"…» (додається). Цього ж дня Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ЕКОПЛІТ". ВВАЖАЄМО, ЩО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ РІШЕННЯ (ДІЇ) ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА – Є НЕПРАВОМІРНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ПОРУШУЮТЬ НАШІ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ. ТАКИМ ЧИНОМ, МИ НЕ ПОГОДЖУЄМОСЯ З РІШЕННЯМ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. З огляду на вищевикладене, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують. Обґрунтування безпідставності відхилення Замовником (відповідальною* особою замовника) нашої тендерної пропозиції нижче наведено у табличному вигляді на сторінках 3-8 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf. Відносно безпідставності обрання Замовником (відповідальною* особою замовника) переможцем закупівлі учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" та наміру укласти з ним договір, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують, у табличному вигляді на сторінках 8-12 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf. З огляду на вищевикладене, слід також зазначити, що всі зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" умовам тендерної документації Замовника не можна віднести до формальних (несуттєвих), принаймні через те, що у протоколі (рішенні) відповідальної* особи щодо переможця не зазначено про наявність у тендерній пропозиції ТОВ "ЕКОПЛІТ" формальних (несуттєвих) помилок. З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника: 2.1. діяти виключно в межах чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель; 2.2. скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції; 2.3. скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕКОПЛІТ" переможцем означеної закупівлі та про намір укласти договір з цим Учасником; 2.4. повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції. Додатки до скарги: 1. Платіжне доручення № 4318 від 24.10.2019 з відміткою кредитної установи про зарахування коштів в доход бюджету (файл: Платіжне доручення.pdf ). 2. Рішення про відхилення пропозиції учасника №281 від 07.10.2019 р. (файл: Рішення про відхилення.FR12.pdf ). 3. Протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця № 287 від 15.10.2019р. (файл: Рішення про переможця.FR12.docx ). 4. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс» (файл: 41. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс». pdf). 5. Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С. (файл: Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С.. pdf). 6. Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В. (файл: Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В..pdf ). 7. Копія аналогічного договору та лист-відгук по ньому (файл: Копія аналогічного договору та лист-відгук.pdf ). 8. Банківська гарантія № BG/UA03-2-4119 від 17.09.2019 року учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 9.ЕБГ ТОВ ЕКОПЛІТ UA-2019-09-04-002227-b.pdf ). 9. Довідка перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконання умов договору про закупівлю від 12.09.2019 №2/02-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 19 Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу.pdf). 10. Аналогічні договори учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: Аналогічні договори ТОВ ЕКОПЛІТ.pdf). 11. Гарантійний лист від 16.09.2019 №27/16-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" щодо доставки товару транспортом та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл: Гарантійний лист та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.pdf). 12. Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 11 Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця.pdf). З повагою до колегії директор ПП «ТК-Ренессанс» Бєльський В. А.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:54
Рішення від 29.10.2019 № 15523+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:53
рішення від 13.11.2019 № 16599.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:39
Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", Код ЄДРПОУ:41172560
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:35
Скарга на дії Замовника
Скарга та підтвердження оплати збору
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:52
Рішення від 29.10.2019 № 15524+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:51
рішення від 13.11.2019 № 16600.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 21:41
Номер скарги: UA-2019-09-04-002227-b.b4
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2413302206
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:16
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 22:01
Рішення від 30.10.2019 № 15631 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 22:01
Рішення від 12.11.2019 № 16460.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2019 00:12

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 12:26
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 14:35
Постанова 1.pdf
25 жовтня 2019 14:35
Постанова 2.pdf
25 жовтня 2019 14:35
Постанова 3.pdf
25 жовтня 2019 14:35
Скарга.PDF
25 жовтня 2019 14:35
Платіжне доручення 1268.pdf

Документи подані замовником

05 листопада 2019 17:59
UA-2019-09-04-002227-b.b3 (Меблібуд).FR12.pdf

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 17:16
Скарга.pdf
25 жовтня 2019 17:16
Скарга UA-2019-09-04-002227-b.docx
25 жовтня 2019 17:16
квитанція про оплату.pdf

Документи подані замовником

06 листопада 2019 12:40
UA-2019-09-04-002227-b.b4 (Коваль).FR12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 3 438 204,00
UAH з ПДВ
3 361 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 3 441 620,00
UAH з ПДВ
3 377 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 3 500 716,80
UAH з ПДВ
3 500 716,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПЛІТ" 3 601 147,20
UAH з ПДВ
3 601 147,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 3 602 000,00
UAH з ПДВ
3 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:52
sign.p7s
19 вересня 2019 17:20
СЕС фурнітура.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС плити.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС меблі та дошки.PDF
19 вересня 2019 17:20
СЕС лента крайка.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС клей.pdf
19 вересня 2019 17:20
СЕС акрил.pdf
19 вересня 2019 17:20
Банківська гарантія.rar
19 вересня 2019 17:20
61_Лист щодо переможця.pdf
19 вересня 2019 17:20
56.Довідка з банку.pdf
19 вересня 2019 17:20
53_Додаток 5.pdf
19 вересня 2019 17:20
52_Витяг платника ПДВ.pdf
19 вересня 2019 17:20
51_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 17:20
50_Лист з кодом доступу.pdf
19 вересня 2019 17:20
48_Довідка щодо ст 17.pdf
19 вересня 2019 17:20
34_Лист щодо упаковки.PDF
19 вересня 2019 17:20
27_Оригінал статуту.pdf
19 вересня 2019 17:20
16_Довідка щодо МТБ.PDF
19 вересня 2019 17:20
9_Додаток 6.PDF
19 вересня 2019 17:20
7_Порівняльна таблиця.PDF
19 вересня 2019 17:20
5_Додаток 4.pdf
19 вересня 2019 17:20
4_Додаток 2.pdf
19 вересня 2019 17:20
3_Додаток 1.PDF
19 вересня 2019 17:20
1_Лист щодо роз`яснень.PDF

Публічні документи

19 вересня 2019 20:59
Скан_20190919.pdf
19 вересня 2019 20:50
Авто.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:50
Авто.pdf
19 вересня 2019 20:46
Тех. частина.pdf
19 вересня 2019 20:46
Тех. частина.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:24
sign.p7s
19 вересня 2019 20:23
МТБ.pdf
19 вересня 2019 20:22
Аналогічні договора.pdf
19 вересня 2019 20:22
Персонал.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
МТБ.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Інші копії док-ів.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Персонал.pdf
19 вересня 2019 20:22
Аналогічні договора.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Інші копії док-ів.pdf
19 вересня 2019 20:22
Гарантійні листи.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:22
Гарантійні листи.pdf
19 вересня 2019 20:21
Ст17.pdf
19 вересня 2019 20:21
Ст17.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 20:21
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Довідка статистика.pdf
19 вересня 2019 20:21
Довідка статистика.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Довідка про рахунок 1.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Довідка про рахунок 1.pdf
19 вересня 2019 20:21
Відомості про Учасника.pdf
19 вересня 2019 20:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Витяг з ЄДР.pdf
19 вересня 2019 20:21
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
19 вересня 2019 20:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 19:12
sign.p7s
19 вересня 2019 19:09
Копія паспорту.pdf
19 вересня 2019 19:09
45.Копии договоров.pdf
19 вересня 2019 19:09
Ліцензія_Повноваження.pdf
19 вересня 2019 19:09
30. Проект договору.pdf
19 вересня 2019 19:09
Сертифікати.pdf
19 вересня 2019 19:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 вересня 2019 19:09
5. Статут.pdf
19 вересня 2019 19:09
3. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 08:45
Документи переможця.rar
19 вересня 2019 13:55
sign.p7s
19 вересня 2019 13:46
sign.p7s
19 вересня 2019 13:45
КВАЛІФІКАЦІЯ 2Ч.rar
19 вересня 2019 13:45
КВІЛІФІКАЦІЯ 1Ч.rar
19 вересня 2019 13:45
2. тех часть.rar
19 вересня 2019 13:45
1. 11 тех частина загальна.pdf
19 вересня 2019 13:45
Специфікація Додаток 2.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 11:09
sign.p7s
18 вересня 2019 11:08
Пропозиция для участия.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Очікує рішення 3 361 980,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Рішення скасоване 3 361 980,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2413302206
Рішення скасоване 3 377 570,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Рішення скасоване 3 500 716,80
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34
ТОВ "ЕКОПЛІТ"
#41946446
Рішення скасоване 3 601 147,20
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:34

Документи

19 листопада 2019 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 листопада 2019 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2019 11:52
sign.p7s
27 вересня 2019 16:05
sign.p7s
20 вересня 2019 12:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 жовтня 2019 17:26
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
19 листопада 2019 16:34
Причина скасування
на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами)
Документи
19 листопада 2019 16:34 Протокол (рішення) - відміна торгів.docx
Дата скасування
19 листопада 2019 16:46
Причина скасування
на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами)
Документи
19 листопада 2019 16:46 Протокол (рішення) - відміна торгів.docx
19 листопада 2019 16:46 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку