Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-09-04-002220-b 9f440ed691264c2ea92a4de964aab426
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 15:54
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03087, Україна, місто Київ, Київ, відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:30
ТД АПС (ТО+пульт)-1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-04-002220-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 05 вересня 2019 09:51
Вимоги
Згідно Додатку № 1 до тендерної документаціїУчасник повинен надати: 1.4. Надати документальне підтвердження наявності власного автотранспорту в кількості не менше 3-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів, копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
1.5. Надати довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій) та її технічні можливості.
1.6. Надати дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт, у кількості не менше ніж 6-ти (шести) одиниць, дійсних на весь період надання послуг на користування радіостанціями, які дозволяють учаснику їх експлуатацію та договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками).

Шановний Замовник ЯКЕ відношення мають рації та групи швидкого реагування до послуг з ПОЖЕЖНОЇ безпеки???? Ці вимоги не мають зовсім аж ніякого відношення до цієї закупівлі. Ми вимагаємо видалити ці вимоги, як такі що не мають відношення до данної закупівлі та не дискримінувати Учасників ринка, які займаются пожежною безпекою, а ні охороною об'єктів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2019 14:29
Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації проводиться закупівля «ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації) ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб». Під час цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації, у випадку спрацювання сигналу пожежної сигналізації необхідно, щоб група мобільного реагування виїхала на об’єкт та здійснила охорону майна (державну власність) від розкрадання під час пожежі.
Щодо використання радіочастот роз’яснюємо, оскільки, в межах закупівлі передбачено послуги цілодобового спостереження з виїздом груп реагування у разі пожежі, то Виконавець буде приймати сигнали про тривогу і передаватися вони будуть за допомогою радіозв’язку, то Виконавець за договором про закупівлю повинен мати відповідний дозвіл.
Також повідомляємо, що відповідно до статті 5 ЗУ «Про радіочастотний ресурс України»: до загальних користувачів радіочастотного ресурсу України відносяться користувачі, які не внесені до переліку, визначеного частиною другою цієї статті.
4. Загальні користувачі радіочастотного ресурсу України поділяються на такі групи:
1) суб'єкти господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг, за винятком розповсюдження телерадіопрограм;
2) суб'єкти господарювання, які здійснюють розповсюдження телерадіопрограм із застосуванням власних або орендованих радіоелектронних засобів;
3) технологічні користувачі і радіоаматори - юридичні чи фізичні особи, які користуються радіочастотним ресурсом України без надання телекомунікаційних послуг.
Також відповідно до норм зазначеного Закону фізична або юридична особа, яка використовує радіочастотний ресурс повинна мати документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов. Підтвердженням зазначеного права і є Договір з ДП «Український центр радіочастот». Оскільки послуги надаються на об’єктах з великою кількістю дітей, то ми як Замовник, повинні бути впевнені в якості наданих послуг, швидкому реагуванні на пожежу та швидкому прибутті групи реагування.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-002220-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 05 вересня 2019 10:00
Додаток № 2
Згідно Додатку № 2 Учасник повинен"1.3. Надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт." Не зрозуміло, а навіщо Вам лабораторія? Предметом данної закупівлі є "75250000-3 " Ви самі встановили цей код ДК. Він включає послугу обслуговування, а ні ремонту. Тобто обладнання навіть не буде виноситись з об'єкту. При вказанному Вамі технічному завданні - ви прагнете Регламент № 1, у якому поточний ремонт означає - регламентні роботи на об'єкті, тобто заміна шлейфу, проводу та інших дрібних частин. Тобто наявність лабораторії тут не потрібна, більш того обладнання систем пожежної безпеки якщо і ремонтуєтся, то безпосередньо ВИРОБНИКОМ. Тому Ми вважаємо що дані вимоги дискримінаційні та обмежують коло Учасників по данній закупівлі тому Ми вимагаємо видалити цю безглузду вимогу, тому що вона по-перше дискримінаційна, по-друге безглузда
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2019 14:28
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Оскільки Замовник закуповує в тому числі послуги з технінчого обслуговування і не має уповноваженої особи на здійснення відповідних робіт, а також не має окремо передбачених коштів на проведення таких робіт, обов’язок по заміру опору ізоляції і перевірці спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання покладається на Виконавця за цією закупівлею. А право на здійснення зазначених робіт саме і підтверджує Лабораторія. Дана вимога не є дискримінуючою, оскільки документацією передбачено наявність як власної, так і орендованої (тобто залученої) лабораторії.
Також, відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер).
Вищевказані прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення повинні бути справними та виконувати необхідні функції при технічному обслуговуванні системи пожежної сигналізації.
Електротехнічна лабораторія виконує такі функції, як електровимірювальні роботи, виміри опору ізоляції, розрахунки допустимого струмового навантаження, електромонтажні роботи, тестування електрообладнання, виміри ізоляції та заземлення, інші електровимірювальні заходи.
Оскільки, закупівлею передбачено технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, то для впевненості у якості надання таких послуг: «ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)», які будуть надаватися Управлінню освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації, Учасник повинен надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-09-04-002220-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 06 вересня 2019 14:44
Додаток № 2
Ви відповили на вимоги: UA-2019-09-04-002220-b.b1 та UA-2019-09-04-002220-b.b2 :що вимогу Ви не задовольняєте. Шановний Замовник, аргументуйте будь ласка свою відповідь. І навіщо Ви оголошуєте закупівлю, якщо вказуєте безглузді вимоги?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 08:56
Відповідь була надана з відповідними аргументами.
Вимога/скарга не задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 193 685,76
UAH з ПДВ
193 685,76
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 17:19
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:16
ОХОРОНА-004 4491.pdf
30 вересня 2019 17:16
документи на переможця.pdf
20 вересня 2019 18:03
Електронний підпис
20 вересня 2019 18:01
розрахунки загальні.pdf
20 вересня 2019 18:01
оновлена пропозиція.pdf
20 вересня 2019 18:01
об'єктні кошториси.pdf
20 вересня 2019 18:01
локальні кошториси.pdf
20 вересня 2019 18:01
калькуляції по об'єктам.pdf
20 вересня 2019 18:01
зведений кошторис.pdf
19 вересня 2019 17:02
Електронний підпис
19 вересня 2019 17:01
цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 17:01
уповноважена особа.pdf
19 вересня 2019 17:01
технічна частина.pdf
19 вересня 2019 17:01
статутні документи.pdf
19 вересня 2019 17:01
стаття 17.pdf
19 вересня 2019 17:01
Сертифікат ІСО (охорона).pdf
19 вересня 2019 17:01
розрахунки загальні.pdf
19 вересня 2019 17:01
проект договору.pdf
19 вересня 2019 17:01
працівники-техніки.pdf
19 вересня 2019 17:01
працівники трудові 1.pdf
19 вересня 2019 17:01
працівники 2.pdf
19 вересня 2019 17:01
повноваження підпису.pdf
19 вересня 2019 17:01
огляди 17 шт..pdf
19 вересня 2019 17:01
огляд 3 шт..pdf
19 вересня 2019 17:01
об'єктні кошториси.pdf
19 вересня 2019 17:01
матбаза та обладнання.pdf
19 вересня 2019 17:01
локальні кошториси.pdf
19 вересня 2019 17:01
ліцензія.pdf
19 вересня 2019 17:01
Лист про оренду.pdf
19 вересня 2019 17:01
Лабораторія.pdf
19 вересня 2019 17:01
калькуляції по об'єктам.pdf
19 вересня 2019 17:01
інші довідки та листи.pdf
19 вересня 2019 17:01
зведений кошторис.pdf
19 вересня 2019 17:01
документи на директора.pdf
19 вересня 2019 17:01
дозволи удцр.pdf
19 вересня 2019 17:01
договір удцр.pdf
19 вересня 2019 17:01
довідки з банку.pdf
19 вересня 2019 17:01
Декларація.pdf
19 вересня 2019 17:01
відомості єдрпоу.pdf
19 вересня 2019 17:01
Витяг ПДВ новий.pdf
19 вересня 2019 17:01
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 10:12
Електронний підпис
19 вересня 2019 10:09
Статут.pdf
19 вересня 2019 10:09
повноваження на підпис.pdf
19 вересня 2019 10:09
Ліцензія.pdf
19 вересня 2019 10:09
Лист стосовно проекту.pdf
19 вересня 2019 10:09
Відгук.pdf
19 вересня 2019 10:09
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 193 685,76
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
193 685,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 14:21
Дод угод 4 510.pdf зміни до договору
31 січня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 22:46
3 510.pdf зміни до договору
22 січня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 15:30
510.pdf зміни до договору
20 січня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:31
Scan_0010.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:18
1 510.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 12:41
SCAN_20191015_123431234.pdf укладений
15 жовтня 2019 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML