Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-09-04-002118-b ● f72f2e5009f94942b38803ce0e91d417
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф"" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Тетяна Царук +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування: медична субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штука
Планшетні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
—
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2019 15:15 |
ТД планшети.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:41
Дата відповіді: 05 вересня 2019 12:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1). Допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації. Але заявлений товар має мати не гірші характеристики. чим заявлені в ТД.
2). Згідно ТД Замовника, в специфікаї до проекту договору має бути зазначено "Найменування товару згідно свідоцтва про державну реєстрацію, або іншого відповідного документу"
3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникіи ПДВ. При оцінювані пропозицій ФО-П неплатників ПДВ будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
2). Згідно ТД Замовника, в специфікаї до проекту договору має бути зазначено "Найменування товару згідно свідоцтва про державну реєстрацію, або іншого відповідного документу"
3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникіи ПДВ. При оцінювані пропозицій ФО-П неплатників ПДВ будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
199 215,00
UAH з ПДВ
|
187 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
205 067,70
UAH з ПДВ
|
187 998,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" |
208 980,00
UAH з ПДВ
|
196 711,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
199 800,00
UAH з ПДВ
|
197 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
215 133,30
UAH з ПДВ
|
215 133,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
187 990,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 16:02
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Переможець |
187 998,30
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 09:24
|
Договір 77.pdf | укладений |
07 жовтня 2019 09:24
|