Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та паперові вироби
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-04-002084-b a9ce2a9e70db4bcc830e1bec68ea132e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Андрій Володимирович

+380612246102 tender@zoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022504
Вебсайт: http://www.zoda.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Нестеренко Андрій Володимирович
+380612246102
tender@zoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 13:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 пачка
Папір SvetoCopy А4, 80 г/м2 (500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
60 пачка
Папір SvetoCopy А5 80 г/м2 (500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
1 пачка
Папір кольоровий SPECTRA COLOR А3, 160 г/м2 (250 аркушів, зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
5 пачка
Папір Xerox Colotech+ А4, 160 г/м2 (250 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
10 пачка
Папір Газетка А4 (45 г/м2, 500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після оплата платіжними дорученнями, впродовж 15 робочих днів з дати отримання Товару згідно з накладною. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:11
3-proekt-dogovoru.doc
04 вересня 2019 15:11
2-cinova-propoziciya.doc
04 вересня 2019 15:11
1-ogoloshennya 2019.doc
04 вересня 2019 15:11
1-ogoloshennya 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 10:42
Дата відповіді: 07 вересня 2019 08:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вибачте, але аналоги не розглядаються. Запорізька обласна державна адміністрація має на меті придбати саме заявлений товар.
2. У зв’язку з тим що аналоги не розглядаються, додатком 2 до документації «Цінова пропозиція» передбачено саме заявлений товар.
3. Запорізька обласна державна адміністрація розглядатиме пропозиції на відповідність вимогам документації, починаючи з учасника – юридичної чи фізичної особи-підприємця, пропозиція якого за результатами оцінки системою «ProZorro» визначена найбільш економічно вигідною.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 45 493,98
UAH з ПДВ
45 493,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 13:27
Електронний підпис
11 вересня 2019 13:27
Протокол.PDF
11 вересня 2019 13:27
Наказ.PDF
11 вересня 2019 13:27
_Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2019 13:27
_Статут.pdf
11 вересня 2019 13:26
_ЗОУНБ.pdf
11 вересня 2019 13:26
_Довідка про Учасника.pdf
11 вересня 2019 13:26
_Довідка про досвід.pdf
11 вересня 2019 13:26
_Довідка право підпису.pdf
11 вересня 2019 13:26
_Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 вересня 2019 13:26
_Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2019 13:26
_Витяг.pdf
11 вересня 2019 13:26
_Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 45 493,98
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 16:11

Документи

20 вересня 2019 16:10
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:02
Протокол №18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
45 493,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2019 16:10
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:02
Протокол №18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 17:44
Договір №25/19 укладений
02 жовтня 2019 17:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 45 493,98
UAH (в тому числі ПДВ 7 582,33 UAH)