Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для чищення оргтехніки
Очікувана вартість
24 398,40 UAH
UA-2019-09-04-001514-b 8df1b6f78e284b5b95d3705cde93dc9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Ірина

+380512501162 rudenko@delta-pilot.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Руденко Ірина
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 11:34
Очікувана вартість: 24 398,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Засоби для чищення оргтехніки. Детальний опис - згідно Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
442 шт
Засоби для чищення оргтехніки (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Лягіна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно Додатку 2 до тендерної документації Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 13:47
ТД_30120000-6_Засоби для чищення оргтехніки (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 06 вересня 2019 14:28
Дата відповіді: 11 вересня 2019 10:10
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання.
1. Повідомляємо, що закупівля товару: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Засоби для чищення оргтехніки) здійснюється шляхом застосування процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та відповідно до умов Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі. Наказ ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019, що регулює допорогові закупівлі, під час проведення процедури «відкриті торги» не застосовується.
2. Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника викладені в Законі та в п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 21 127,60
UAH
21 127,60
UAH
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 24 398,00
UAH
24 398,00
UAH
Немає

Публічні документи

24 вересня 2019 14:36
Електронний підпис
23 вересня 2019 13:12
Електронний підпис
23 вересня 2019 13:10
ст 170033.PDF
23 вересня 2019 13:10
кол скан витяг пдв.pdf
23 вересня 2019 13:10
згода персональні дані.PDF
23 вересня 2019 13:10
згода договір0003.PDF
23 вересня 2019 13:10
довідка аналог0015.PDF
23 вересня 2019 13:10
детальний опис0004.PDF
23 вересня 2019 13:10
відгук серветки.PDF
23 вересня 2019 13:10
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
23 вересня 2019 13:10
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
23 вересня 2019 13:10
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ФОП Мироненко Антон Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 21 127,60
UAH
09 жовтня 2019 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
21 127,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 08:39
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 16:16
305-В-ФДЛ-19151.tif укладений
30 жовтня 2019 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 353,12
UAH (в тому числі ПДВ 4 225,52 UAH)