Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: (39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) крісла мішок - груша
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2019-09-04-001306-b 8dab21c14a704d89920500e5a254cc16
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Утюк Євгенія

380634089802 auyouthcenter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Всеукраїнський молодіжний центр"
Код ЄДРПОУ: 42948109
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, Еспланадна, 17
Контактна особа: Утюк Євгенія
380634089802
auyouthcenter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 13:00
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


ДК 021:2015: (39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) крісла мішок - груша
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
ДК 021:2015: (39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) крісла мішок - груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Еспланадна, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно видатковій накладній у безготівковому вигляді. Розрахунки за отриманий товар здійснюються через органи державного казначейства України з відтермінуванням платежу до 10 днів, після надходження фінансування з бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 12:50
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 11:13
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 1 до оголошення вказано , що Макет додатково затверджується замовником, тому в тендерній пропозиції повинні бути макети, але технічні характеристики повинні бути такими, які вказані в описі предмета закупівлі . 2) Марку та модель і так треба вказувати для перегляду тех. характеристик. 3) Допускаємо, відбор буде по остаточній ціні (Разом)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 12 750,00
UAH з ПДВ
12 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 11:30
Щодо несертифікації.pdf
09 вересня 2019 11:30
Пропозиція.pdf
09 вересня 2019 11:30
Відомості про учасника.pdf
09 вересня 2019 11:30
1_ Повноваження фоп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
Переможець 12 750,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:49

Документи

10 вересня 2019 13:48
П8 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2875318016
12 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2019 13:48
П8 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д 12.pdf укладений
25 вересня 2019 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 750,00
UAH