Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: (39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) крісла мішок - груша
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2019-09-04-001306-b ● 8dab21c14a704d89920500e5a254cc16
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Всеукраїнський молодіжний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 42948109 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, Еспланадна, 17 |
Контактна особа: |
Утюк Євгенія 380634089802 auyouthcenter@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 13 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
ДК 021:2015: (39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) крісла мішок - груша
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
ДК 021:2015: (39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) крісла мішок - груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, Еспланадна, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно видатковій накладній у безготівковому вигляді. Розрахунки за отриманий товар здійснюються через органи державного казначейства України з відтермінуванням платежу до 10 днів, після надходження фінансування з бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2019 12:50 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 11:13
Дата відповіді: 05 вересня 2019 11:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 1 до оголошення вказано , що Макет додатково затверджується замовником, тому в тендерній пропозиції повинні бути макети, але технічні характеристики повинні бути такими, які вказані в описі предмета закупівлі . 2) Марку та модель і так треба вказувати для перегляду тех. характеристик. 3) Допускаємо, відбор буде по остаточній ціні (Разом)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" #2875318016 |
Переможець |
12 750,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Д 12.pdf | укладений |
25 вересня 2019 16:29
|