Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв-Жидачів-Калуш, км 0+085 - км 18+430, км 22+120 - км 52+264; Т-14-18 Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий, км 65+250 - км 78+591, Львівської області
Operational maintenance public roads of national importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 0+085 - km 18+430, km 22+120 - km 52+264; T-14-18 Nyzhankovychi - Sambir - Drohobych - Stryi km 65+250 - km 78+591, Lviv region
Operational maintenance public roads of national importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 0+085 - km 18+430, km 22+120 - km 52+264; T-14-18 Nyzhankovychi - Sambir - Drohobych - Stryi km 65+250 - km 78+591, Lviv region
Очікувана вартість
88 340 425,00 UAH
UA-2019-09-04-000998-a ● c70d4b6c8c9948e19cdd6ad9a965dd8e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 09:30 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 88 340 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 441 702,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 441702 UAH |
Publication date: | 04 вересня 2019 19:27 |
Enquiries until: | 12 листопада 2019 09:30 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2019 09:30 |
Information
Estimated total value: | 88 340 425 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 441 702 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв-Жидачів-Калуш, км 0+085 - км 18+430, км 22+120 - км 52+264; Т-14-18 Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий, км 65+250 - км 78+591, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Operational maintenance public roads of national importance T-14-19 Mykolaiv - Zhydachiv - Kalush km 0+085 - km 18+430, km 22+120 - km 52+264; T-14-18 Nyzhankovychi - Sambir - Drohobych - Stryi km 65+250 - km 78+591, Lviv region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Планів-Завдань, які доведені Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 18:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 17:58 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf | |
23 жовтня 2019 17:57 |
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf | |
23 жовтня 2019 17:54 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf | |
16 жовтня 2019 12:17 |
ЗМІНИ ДО ТД .pdf | |
16 жовтня 2019 12:16 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf | |
16 жовтня 2019 12:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf | |
16 жовтня 2019 12:14 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf | |
08 жовтня 2019 15:11 |
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf | |
08 жовтня 2019 15:10 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf | |
08 жовтня 2019 15:10 |
НОВА РЕДАКЦІЯ 3.pdf | |
30 вересня 2019 18:07 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf | |
30 вересня 2019 18:07 |
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf | |
30 вересня 2019 18:06 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf | |
24 вересня 2019 16:35 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf | |
24 вересня 2019 16:35 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf | |
24 вересня 2019 16:35 |
ЗМІНИ ДО ТД.pdf | |
04 вересня 2019 19:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
04 вересня 2019 19:29 |
ТД.pdf |
23 жовтня 2019 18:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:58 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf
|
||||||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:57 |
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf
|
||||||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:54 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 12:17 |
ЗМІНИ ДО ТД .pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 12:16 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 12:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 12:14 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf
|
||||||||||||||||||
08 жовтня 2019 15:11 |
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
|
||||||||||||||||||
08 жовтня 2019 15:10 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
|
||||||||||||||||||
08 жовтня 2019 15:10 |
НОВА РЕДАКЦІЯ 3.pdf
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2019 18:07 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2019 18:07 |
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2019 18:06 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2019 16:35 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2019 16:35 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2019 16:35 |
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
|
||||||||||||||||||
04 вересня 2019 19:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
||||||||||||||||||
04 вересня 2019 19:29 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 19 вересня 2019 18:19
Дата відповіді: 23 вересня 2019 18:37
Тендерною документацією на закупівлю послуг частині додатку №1 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ
ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ визначається потреба надання учасником процедури закупівлі ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) по формі визначенній таблицею №1 цього додатку.
Учасники повинні обов’язково включати в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг (виконання робіт) по якому (яких) здійснювалось протягом 2016 -2019 років. Наданими (виконаними) вважаються лише ті послуги (роботи), які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується учасниками в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- оригіналом (ами) договору (ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів);
- оригіналом (ами) підписаної (их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ - 3) за Договором(ами) інформація
по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів);
-оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за Договором(ами) інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів);
Вищезазначені документи які підписані замовником і підрядником і скріплені печатками в повній мірі відповідають вимогам п 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині потреби документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Подання таких документів не залежить від Замовника закупівлі, оскільки Замовник не може перешкоджати учаснику закупівлі надати ці документи та прийняти участь в торгах.
Проте крім документального підтвердження досвіду закупівлі, Замовник вимагає від учасника додатково надати оригінал (ли) позитивного(их) листа -відгуку (листів - відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів , від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), і нформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці . Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства (за наявності), організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи,та повинен містити наступну інформацію
-реквізити договору (дата укладання, номер за наявності),
-предмет договору;
-суму (вартість) наданих послуг/виконаних робіт;
-дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;
- відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт;
-відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору;
- контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон).
Лист - відгук, який буде сформований іншим чином та не буде містити вищезазначеної інформації, призведе до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції.
Надання чи ненадання учасником процедури закупівлі такого листа відгуку в повній мірі залежить від суб’єктивного бажання Замовника допустити до участі в закупівлі того чи іншого учасника і створює можливості для дискримінації учасників, шляхом ненадання відгуку по виконаних та прийнятих Замовником роботах. Дана вимога тендерної документації створює можливості для маніпуляцій Замовника та повністю нівелює головні принципи закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути порушення статей 3, 5, 16, 22 Закону внести зміни в тендерну документацію, зокрема: з п3.1 додатку № 1тендерної документації виключити в повному обсязі вимоги, що стосуються надання позитивного листа відгуку Замовника .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Державне агентство автомобільних доріг України своїм листом від 15.04.2019 року № 935/1/9.3-5, з метою забезпечення залучення підрядних організацій з відповідним досвідом, підтримує позицію служб автомобільних доріг в областях щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції відгуків від замовників та рекомендує вимагати від учасника подання листа-відгуку. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв-Жидачів-Калуш, км 0+085 - км 18+430, км 22+120 - км 52+264; Т-14-18 Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий, км 65+250 - км 78+591, Львівської області» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Державне агентство автомобільних доріг України своїм листом від 15.04.2019 року № 935/1/9.3-5, з метою забезпечення залучення підрядних організацій з відповідним досвідом, підтримує позицію служб автомобільних доріг в областях щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції відгуків від замовників та рекомендує вимагати від учасника подання листа-відгуку. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Т-14-19 Миколаїв-Жидачів-Калуш, км 0+085 - км 18+430, км 22+120 - км 52+264; Т-14-18 Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий, км 65+250 - км 78+591, Львівської області» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 жовтня 2019 18:03 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Додатком № 3 до тендерної документації. |
Документи:
30 жовтня 2019 18:03
|
Протокол 623.PDF |