Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області
Operational maintenance public roads of national importance M-11 Lviv - Shehyni km 9+128 - km 80+761; R-40 Rava-Ruska-Yavoriv - Sudova Vyshnya, km 44 + 850 - km 60 + 250 Western pass-by of Lviv km 0+000 - km 15+009, Lviv region
Очікувана вартість
142 375 403,00 UAH
UA-2019-09-04-000994-a 8db4e386c14948caaa8c9394cc556693
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 09:30
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:17
Очікувана вартість: 142 375 403,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 711 877,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 711877 UAH
Publication date: 04 вересня 2019 19:19
Enquiries until: 12 листопада 2019 09:30
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 09:30

Information

Estimated total value: 142 375 403 UAH including VAT
Minimal lowering step: 711 877 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance public roads of national importance M-11 Lviv - Shehyni km 9+128 - km 80+761; R-40 Rava-Ruska-Yavoriv - Sudova Vyshnya, km 44 + 850 - km 60 + 250 Western pass-by of Lviv km 0+000 - km 15+009, Lviv region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Планів-Завдань, які доведені Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:25
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf
23 жовтня 2019 17:24
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf
23 жовтня 2019 17:22
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf
16 жовтня 2019 11:39
ЗМІНИ ДО ТД 4.pdf
16 жовтня 2019 11:38
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf
16 жовтня 2019 11:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
16 жовтня 2019 11:32
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf
08 жовтня 2019 15:49
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
08 жовтня 2019 15:49
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
08 жовтня 2019 15:48
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf
30 вересня 2019 17:58
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf
24 вересня 2019 17:12
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
04 вересня 2019 19:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 вересня 2019 19:20
ТД.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:25
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf
23 жовтня 2019 17:24
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf
23 жовтня 2019 17:22
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf
16 жовтня 2019 11:39
ЗМІНИ ДО ТД 4.pdf
16 жовтня 2019 11:38
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf
16 жовтня 2019 11:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
16 жовтня 2019 11:32
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf
08 жовтня 2019 15:49
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
08 жовтня 2019 15:49
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
08 жовтня 2019 15:48
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf
30 вересня 2019 17:58
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf
24 вересня 2019 17:12
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
04 вересня 2019 19:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 вересня 2019 19:20
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 19 вересня 2019 18:20
Дата відповіді: 23 вересня 2019 18:35
Тендерною документацією на закупівлю послуг частині додатку №1 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ визначається потреба надання учасником процедури закупівлі ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) по формі визначенній таблицею №1 цього додатку. Учасники повинні обов’язково включати в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг (виконання робіт) по якому (яких) здійснювалось протягом 2016 -2019 років. Наданими (виконаними) вважаються лише ті послуги (роботи), які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується учасниками в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) договору (ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); - оригіналом (ами) підписаної (их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ - 3) за Договором(ами) інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); -оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за Договором(ами) інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); Вищезазначені документи які підписані замовником і підрядником і скріплені печатками в повній мірі відповідають вимогам п 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині потреби документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Подання таких документів не залежить від Замовника закупівлі, оскільки Замовник не може перешкоджати учаснику закупівлі надати ці документи та прийняти участь в торгах. Проте крім документального підтвердження досвіду закупівлі, Замовник вимагає від учасника додатково надати оригінал (ли) позитивного(их) листа -відгуку (листів - відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів , від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), і нформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці . Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства (за наявності), організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи,та повинен містити наступну інформацію -реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), -предмет договору; -суму (вартість) наданих послуг/виконаних робіт; -дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; - відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт; -відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору; - контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Лист - відгук, який буде сформований іншим чином та не буде містити вищезазначеної інформації, призведе до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції. Надання чи ненадання учасником процедури закупівлі такого листа відгуку в повній мірі залежить від суб’єктивного бажання Замовника допустити до участі в закупівлі того чи іншого учасника і створює можливості для дискримінації учасників, шляхом ненадання відгуку по виконаних та прийнятих Замовником роботах. Дана вимога тендерної документації створює можливості для маніпуляцій Замовника та повністю нівелює головні принципи закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо усунути порушення статей 3, 5, 16, 22 Закону внести зміни в тендерну документацію, зокрема: з п3.1 додатку № 1тендерної документації виключити в повному обсязі вимоги, що стосуються надання позитивного листа відгуку Замовника .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Державне агентство автомобільних доріг України своїм листом від 15.04.2019 року № 935/1/9.3-5, з метою забезпечення залучення підрядних організацій з відповідним досвідом, підтримує позицію служб автомобільних доріг в областях щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції відгуків від замовників та рекомендує вимагати від учасника подання листа-відгуку. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000012 ● 712532b098be4dd2b1d5620d15a62847
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-04-000994-a 04.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення зазначене у висновку в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції Замовником усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації. Щодо порушення зазначеного у висновку в частині відсутності інформації про джерело фінансування, Замовником надано аргументовані заперечення до висновку

2019-10-28 20:11:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 жовтня 2019 18:00
Коментар щодо відміни: у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Додатком № 3 до тендерної документації.
Документи:
30 жовтня 2019 17:57
Протокол 622.PDF