Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області
Operational maintenance public roads of national importance M-11 Lviv - Shehyni km 9+128 - km 80+761; R-40 Rava-Ruska-Yavoriv - Sudova Vyshnya, km 44 + 850 - km 60 + 250 Western pass-by of Lviv km 0+000 - km 15+009, Lviv region
Очікувана вартість
142 375 403,00 UAH
UA-2019-09-04-000994-a 8db4e386c14948caaa8c9394cc556693
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт замовника: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа замовника: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 09:30
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:17
Очікувана вартість: 142 375 403,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 711 877,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 711 877,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 04 вересня 2019 19:19
Enquiries until: 12 листопада 2019 09:30
Complaints submission until: до 18 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2019 09:30

Information

Estimated total value: 142 375 403 UAH including VAT
Minimal lowering step: 711 877 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 711 877,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance public roads of national importance M-11 Lviv - Shehyni km 9+128 - km 80+761; R-40 Rava-Ruska-Yavoriv - Sudova Vyshnya, km 44 + 850 - km 60 + 250 Western pass-by of Lviv km 0+000 - km 15+009, Lviv region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Планів-Завдань, які доведені Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 жовтня 2019 20:20
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2019 17:25
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf
23 жовтня 2019 17:24
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf
23 жовтня 2019 17:22
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf
16 жовтня 2019 11:39
ЗМІНИ ДО ТД 4.pdf
16 жовтня 2019 11:38
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf
16 жовтня 2019 11:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
16 жовтня 2019 11:32
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf
08 жовтня 2019 15:49
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
08 жовтня 2019 15:49
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
08 жовтня 2019 15:48
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf
30 вересня 2019 17:58
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf
24 вересня 2019 17:12
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
04 вересня 2019 19:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 вересня 2019 19:20
ТД.pdf
28 жовтня 2019 20:20
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2019 17:26
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 12:21
Електронний цифровий підпис
08 жовтня 2019 15:50
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 17:59
Електронний цифровий підпис
24 вересня 2019 17:12
Електронний цифровий підпис
04 вересня 2019 19:21
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2019 17:25
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf
23 жовтня 2019 17:24
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf
23 жовтня 2019 17:22
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf
16 жовтня 2019 11:39
ЗМІНИ ДО ТД 4.pdf
16 жовтня 2019 11:38
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf
16 жовтня 2019 11:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
16 жовтня 2019 11:32
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf
08 жовтня 2019 15:49
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
08 жовтня 2019 15:49
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
08 жовтня 2019 15:48
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf
30 вересня 2019 17:58
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf
30 вересня 2019 17:58
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf
24 вересня 2019 17:12
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
24 вересня 2019 17:11
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
04 вересня 2019 19:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 вересня 2019 19:20
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 19 вересня 2019 18:20
Дата відповіді: 23 вересня 2019 18:35
Тендерною документацією на закупівлю послуг частині додатку №1 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ визначається потреба надання учасником процедури закупівлі ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) по формі визначенній таблицею №1 цього додатку. Учасники повинні обов’язково включати в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг (виконання робіт) по якому (яких) здійснювалось протягом 2016 -2019 років. Наданими (виконаними) вважаються лише ті послуги (роботи), які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником). Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується учасниками в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) договору (ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); - оригіналом (ами) підписаної (их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ - 3) за Договором(ами) інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); -оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за Договором(ами) інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів); Вищезазначені документи які підписані замовником і підрядником і скріплені печатками в повній мірі відповідають вимогам п 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині потреби документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Подання таких документів не залежить від Замовника закупівлі, оскільки Замовник не може перешкоджати учаснику закупівлі надати ці документи та прийняти участь в торгах. Проте крім документального підтвердження досвіду закупівлі, Замовник вимагає від учасника додатково надати оригінал (ли) позитивного(их) листа -відгуку (листів - відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів , від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), і нформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці . Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства (за наявності), організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи,та повинен містити наступну інформацію -реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), -предмет договору; -суму (вартість) наданих послуг/виконаних робіт; -дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; - відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт; -відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору; - контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Лист - відгук, який буде сформований іншим чином та не буде містити вищезазначеної інформації, призведе до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції. Надання чи ненадання учасником процедури закупівлі такого листа відгуку в повній мірі залежить від суб’єктивного бажання Замовника допустити до участі в закупівлі того чи іншого учасника і створює можливості для дискримінації учасників, шляхом ненадання відгуку по виконаних та прийнятих Замовником роботах. Дана вимога тендерної документації створює можливості для маніпуляцій Замовника та повністю нівелює головні принципи закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо усунути порушення статей 3, 5, 16, 22 Закону внести зміни в тендерну документацію, зокрема: з п3.1 додатку № 1тендерної документації виключити в повному обсязі вимоги, що стосуються надання позитивного листа відгуку Замовника .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Державне агентство автомобільних доріг України своїм листом від 15.04.2019 року № 935/1/9.3-5, з метою забезпечення залучення підрядних організацій з відповідним досвідом, підтримує позицію служб автомобільних доріг в областях щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції відгуків від замовників та рекомендує вимагати від учасника подання листа-відгуку. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000012 ● 712532b098be4dd2b1d5620d15a62847
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-03 17:19:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.10.2019 № 287

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-04-000994-a 04.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення зазначене у висновку в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції Замовником усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації. Щодо порушення зазначеного у висновку в частині відсутності інформації про джерело фінансування, Замовником надано аргументовані заперечення до висновку

2019-10-28 20:11:14

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області, 25253009, Україна, Львів, Володимира Великого 54
  2. Інформація про предмет закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області, 142375403UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 8db4e386c14948caaa8c9394cc556693, 2019-09-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 03 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.09.2019 № 465 та зміни до тендерної документації, затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 24.09.2019 № 529, від 30.09.2019 № 515, від 08.10.2019 № 564. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі. Крім того, установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в редакції від 04.09.2019, 24.09.2019 та 30.09.2019 визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 1 423 754,00 грн або 1,0 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що перевищує 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону. Замовником в ході моніторингу усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 08.10.2019 № 564., 18 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Дата скасування
30 жовтня 2019 18:00
Причина скасування
у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Додатком № 3 до тендерної документації.
Документи
30 жовтня 2019 17:57 Протокол 622.PDF

Актуальні тендери

До пошуку