Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance public roads of national importance M-11 Lviv - Shehyni km 9+128 - km 80+761; R-40 Rava-Ruska-Yavoriv - Sudova Vyshnya, km 44 + 850 - km 60 + 250 Western pass-by of Lviv km 0+000 - km 15+009, Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2019 19:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 09:30 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 12:17 |
Очікувана вартість: | 142 375 403,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 711 877,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 711877 UAH |
Publication date: | 04 вересня 2019 19:19 |
Enquiries until: | 12 листопада 2019 09:30 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2019 09:30 |
Information
Estimated total value: | 142 375 403 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 711 877 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Планів-Завдань, які доведені Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 20:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 17:25 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf | |
23 жовтня 2019 17:24 |
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf | |
23 жовтня 2019 17:22 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf | |
16 жовтня 2019 11:39 |
ЗМІНИ ДО ТД 4.pdf | |
16 жовтня 2019 11:38 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf | |
16 жовтня 2019 11:34 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf | |
16 жовтня 2019 11:32 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf | |
08 жовтня 2019 15:49 |
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf | |
08 жовтня 2019 15:49 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf | |
08 жовтня 2019 15:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf | |
30 вересня 2019 17:58 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf | |
30 вересня 2019 17:58 |
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf | |
30 вересня 2019 17:58 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf | |
24 вересня 2019 17:12 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf | |
24 вересня 2019 17:11 |
ЗМІНИ ДО ТД.pdf | |
24 вересня 2019 17:11 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf | |
04 вересня 2019 19:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
04 вересня 2019 19:20 |
ТД.pdf |
28 жовтня 2019 20:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:25 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ5.pdf
|
||||||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:24 |
ЗМІНИ ДО ТД5.pdf
|
||||||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:22 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД5.pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 11:39 |
ЗМІНИ ДО ТД 4.pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 11:38 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 4.pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 11:34 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІЗ ЗМІНАМИ.pdf
|
||||||||||||||||||
16 жовтня 2019 11:32 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 4.pdf
|
||||||||||||||||||
08 жовтня 2019 15:49 |
ЗМІНИ ДО ТД 3.pdf
|
||||||||||||||||||
08 жовтня 2019 15:49 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 3.pdf
|
||||||||||||||||||
08 жовтня 2019 15:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 3.pdf
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2019 17:58 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 2.pdf
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2019 17:58 |
ЗМІНИ ДО ТД 2.pdf
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2019 17:58 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ 2.pdf
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2019 17:12 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.pdf
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2019 17:11 |
ЗМІНИ ДО ТД.pdf
|
||||||||||||||||||
24 вересня 2019 17:11 |
РЕДАКЦІЯ ПОЛОЖЕНЬ.pdf
|
||||||||||||||||||
04 вересня 2019 19:21 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
||||||||||||||||||
04 вересня 2019 19:20 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт;в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Державне агентство автомобільних доріг України своїм листом від 15.04.2019 року № 935/1/9.3-5, з метою забезпечення залучення підрядних організацій з відповідним досвідом, підтримує позицію служб автомобільних доріг в областях щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції відгуків від замовників та рекомендує вимагати від учасника подання листа-відгуку. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М–11 Львів–Шегині, км 9+128 – км 80+761; Р–40 Рава-Руська–Яворів–Судова Вишня, км 44+850 – км 60+250; Західний обхід м. Львова, км 0+000 – км 15+009, Львівської області» розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-03-000012 ● 712532b098be4dd2b1d5620d15a62847
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2019 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2019 № 287
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-09-04-000994-a 04.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення зазначене у висновку в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції Замовником усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації. Щодо порушення зазначеного у висновку в частині відсутності інформації про джерело фінансування, Замовником надано аргументовані заперечення до висновку
2019-10-28 20:11:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 жовтня 2019 18:00 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Додатком № 3 до тендерної документації. |
30 жовтня 2019 17:57
|
Протокол 622.PDF |