Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканери
Очікувана вартість
57 200,00 UAH
UA-2019-09-04-000983-a c3df48743fcd45f2a602e070bedd23eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505098
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 12:42
Очікувана вартість: 57 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 286,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб. 1216
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Джерело фінансування закупівлі - Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 18:56
Оголошення.pdf
04 вересня 2019 18:56
ТД ГУ ПФУ 19 сканери .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 09:47
Дата відповіді: 06 вересня 2019 16:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитань, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Щодо питання 1. Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо питання 2. Згідно ч. 7 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону.
Щодо питання 3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 52 104,00
UAH з ПДВ
52 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 57 174,00
UAH з ПДВ
57 174,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 17:31
довідка ДФС
30 вересня 2019 17:31
довідка МВС
23 вересня 2019 13:52
Електронний підпис
23 вересня 2019 13:48
довідка аналог договір.pdf
23 вересня 2019 13:48
довідка довкілля.pdf
23 вересня 2019 13:48
довідка код Статуту.pdf
23 вересня 2019 13:48
довідка матер-тех база.pdf
23 вересня 2019 13:48
довідка працівники.pdf
23 вересня 2019 13:48
довідка санкції.pdf
23 вересня 2019 13:48
довідка ст 17.pdf
23 вересня 2019 13:48
довідка субпідрядники.pdf
23 вересня 2019 13:48
копія Epson ISO 9001.PDF
23 вересня 2019 13:48
копія Epson ISO 14001.PDF
23 вересня 2019 13:48
копія витяг ЄДР 1609.PDF
23 вересня 2019 13:48
копія витяг ПДВ.PDF
23 вересня 2019 13:48
копія наказ.PDF
23 вересня 2019 13:48
копія протокол.PDF
23 вересня 2019 13:48
копія Статут.PDF
23 вересня 2019 13:48
технічна частина.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 18:52
СЕС Canon_2019.pdf
23 вересня 2019 18:47
Техвідповідність.pdf
23 вересня 2019 18:47
Договір, проект.pdf
23 вересня 2019 18:47
Аналогічні договори 3.pdf
23 вересня 2019 18:47
Аналогічні договори 1-2.pdf
23 вересня 2019 18:47
Лист про санкції.pdf
23 вересня 2019 18:47
Статут, завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 52 104,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
52 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 18:58
Звіт виконання укладений
24 жовтня 2019 18:54
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:00
Договір сканери.pdf укладений
18 жовтня 2019 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 104,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 684,00 UAH)