Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

QR-Code сканер ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
73 150,00 UAH
UA-2019-09-04-000949-c 56f11899fc68448f8debac55cd7cf6e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутчак Василь Іванович

+380503736649 gu@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Дутчак Василь Іванович
+380503736649
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 15:54
Очікувана вартість: 73 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


QR-Code сканер ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
QR-Code сканер ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється після фактичної поставки товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 17:49
протокол 66 2019 QR сканери.pdf
04 вересня 2019 17:49
Тендер 66 Scan QR 04 09 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 09:55
Дата відповіді: 06 вересня 2019 20:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі вимоги до предмету закупівлі визначені в тендерній документації. Встановлені чіткі вимоги щодо складових та конкретних характеристик (специфікацій) предмету закупівлі, відповідність яких є критерієм оцінки пропозицій Учасників, незалежно від торгової марки товару.
2. У вимогах до предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації), п.З визначено обов'язок Учасника чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Крім того, п. 2 цих вимог визначено, що для належного захисту Інтересів Замовника щодо авторизованого джерела походження товару, що пропонується учасником, учасники торгів повинні надати авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, який має підтверджувати право учасника торгів поставляти товар у відповідності до пропозиції. Зазначене вище гарантує відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
3. Вимоги до Учасників та критерії оцінки визначені в тендерній документації, відповідно до якої вітчизняні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Крім того, визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 52 800,00
UAH з ПДВ
43 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАТІКА" 62 524,80
UAH з ПДВ
43 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 17:34
Довідка МВС
26 вересня 2019 17:34
довідка ДФС
19 вересня 2019 21:50
Електронний підпис
19 вересня 2019 21:41
копія наказ.PDF
19 вересня 2019 21:41
довідка QR Datalogic СЦ.pdf
19 вересня 2019 21:41
копія протокол.PDF
19 вересня 2019 21:41
довідка аналог договір.pdf
19 вересня 2019 21:41
копія Статут.PDF
19 вересня 2019 21:41
довідка код Статуту.pdf
19 вересня 2019 21:41
довідка матер-тех база.pdf
19 вересня 2019 21:41
довідка працівники.pdf
19 вересня 2019 21:41
довідка санкції.pdf
19 вересня 2019 21:41
довідка ст 17.pdf
19 вересня 2019 21:41
лист QR авторизація.pdf
19 вересня 2019 21:41
довідка субпідрядники.pdf
19 вересня 2019 21:41
лист QR підтвердження ТХ.pdf
19 вересня 2019 21:41
копія витяг ЄДР 1609.PDF
19 вересня 2019 21:41
лист пояснення ISO Datalogic.pdf
19 вересня 2019 21:41
копія витяг ПДВ.PDF
19 вересня 2019 21:41
лист СЦ QR.pdf
19 вересня 2019 21:41
технічна частина.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 17:02
5_Св-во ПДВ.pdf
19 вересня 2019 17:02
4_Анкета учасника.PDF
19 вересня 2019 17:02
10_Витяг з ЄДР 16.09.19.pdf
19 вересня 2019 17:02
1_Статут ТОВ Техноматіка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАТІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 43 350,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 19:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 19:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
43 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2019 17:03
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 18:53
догов1р QR code сканер 148 2019.pdf укладений
09 жовтня 2019 18:52
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 18:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 43 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 225,00 UAH)