Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (шафа жарочна електрична).
Очікувана вартість
16 800,00 UAH
UA-2019-09-04-000910-a ae5b6464a7d342cea1b6ce12f0537b56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хом'як Олена Іванівна

380412482968 zvpusd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр сфери обслуговування м. Житомира""
Код ЄДРПОУ: 02543408
Вебсайт: http://zvpusd.pp.ua/
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Корольова, 132
Контактна особа: Хом'як Олена Іванівна
380412482968
zvpusd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 16 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


ДК 021-2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (шафа жарочна електрична).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
шафа жарочна електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, Вул. Корольова ,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  23 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Товар, що відпускається, має відповідати вимогам щодо його якості, необхідними для даного виду товару, передбаченими ДСТУ, а також супроводжуватись копіями сертифікатів відповідності та іншими документами. Строк придатності Товару повинен бути з таким розрахунком, щоби він міг бути використаний за призначенням до спливу цього строку. Товар має бути упакований в тару, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Тара, яка відокремлена в накладній, може бути зворотно - заставною, і за попередньою домовленістю та письмовою вимогою Продавця підлягає поверненню на протязі 30 календарних днів Оплата за отриманий Товарі за цим Договором здійснюється Покупцем у безготівковій формі на загальну суму вартості Товару, протягом 10 днів з дня отримання Товару Продавцем, а у разі відсутності цільових бюджетних коштів - не пізніше 5-тиденного терміну з моменту їх надходження на рахунок Покупця. Датою оплати за товар визнається дата фактичного надходження коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 17:31
протокол.pdf
04 вересня 2019 17:30
Тендерна документація шафа жарочна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 05 вересня 2019 07:15
Дата відповіді: 06 вересня 2019 11:30
Доброго дня. Чи розглядатимуться шафи іншого виробника з аналогічними характеристиками. Дякую.
Відповідь: ні
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 вересня 2019 09:57
Дата відповіді: 06 вересня 2019 11:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1-ні, 2-розглянемо Вашу пропозицію, 3-Допускаємо ФОП не платників ПДВ, розглянемо ціну остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 15 900,00
UAH з ПДВ
15 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 16 398,00
UAH з ПДВ
15 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 11:29
propozitsiya ЧП Шульц 15732.pdf
10 вересня 2019 15:04
propozitsiya ЧП Шульц 15900.pdf
10 вересня 2019 15:04
Доки ЧП Шульц.rar
10 вересня 2019 15:04
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 15 732,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:20
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Рішення скасоване 15 800,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:56
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 15 800,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 13:08

Документи

13 вересня 2019 11:18
протокол 2.pdf

Документи

13 вересня 2019 11:51
протокол 3.pdf

Документи

13 вересня 2019 13:07
Протокол № 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
15 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 13:07
Протокол № 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 131від 23.09.2019.pdf укладений
23 вересня 2019 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 633,33 UAH)